🥊 #39 Fight.. 😪

116 7 1
                                    


Adam POV:


A kurva élet nem baszta meg.-szorítottam össze a kezemben lévő sörös dobozt, majd a gyűrés következtében megvágva magam, a véremmel keveredett ital, a lépcső felszínére csöpögött.

-Adam.-hallottam meg a halk szólítást.

-Emily.-fordultam a lány felé.

-Mi történt?-sietett hozzám, majd a doboz összeszorításának következtében keletkezett vágást vizslatta tenyeremen.-Be kell kötnöm.-tépett le egy darabot a szoknyája aljából.-Úgy is akciósan vettem.-nevetett, majd körbe tekerte a vérző tagomat.

-Hagyd a picsába.-vettem el kezemet, majd útnak akartam indulni, hogy kissé kifújhassam a benttörténteket.-Menj be.-erőltettem mosolyt arcomra.-Nincs miért aggódnod.-hessegettem a mogorván engem bámuló lányt, de csak azért sem mozdult, s csak keresztbetett kezekkel figyelt.

-Elmész a faszomba.-kelt ki magából.-Mond el kérlek, hogy miért akartátok kinyírni egymást Dannyvel?-a srác neve hallatán összerándult a csuklóm, s ismét ökölbe szorítottam a kezem.

-Honnan van neked ennyire mocskos szád?-álltam fel a lépcsőről, melyen eddig pihentem.-Tizenéves létedre.-szisszegtem, majd államat vakargatva próbáltam kikerülni a lányt.

-Te is tizenéves vagy baszod.-sziszegett vissza.-Gyere velem.-fogott felkaromra.

-Adam!-kiabált utánunk egy erőteljesebb hang.-Hova mentek?-kérdezte. Na már csak te hiányoztál innen.

-James.-néztem rá.-Húzz a faszba.-mértem végig.-Te vagy az utolsó, akinek ma a pofáját szeretném nézegetni.-feszültem be kissé.

-Fejezd be.-szorított felkaromra, majd már mindkét kezével próbált odébbvezetni.

-Adam.-hallottam meg mégegy ismerős rekedtes hangot.

-Mi a náthás telibebaszott kurva élet van?!-húztam fel magam.-Ma mindenki az én nevemet fogja koptatni?-rántottam magammal csóri lányt is, miközben James és Willson felé fordultam.

-Öcsém.-lépett közelebb a nagydarab.-Állítsál magadon.-fogott vállamra.-Nem basztatni jöttünk, csak kurvára nem tudjuk, hogy mi történt.-értetlenkedett.

-Haah..-sóhajtottam egy nagyot.-Nem mintha sok közötök lenne hozzá.-forgattam szemeimet.-Danny egy patkány.-köptem a földre nem túl igényesen, csak hogy megszabaduljak ennek a féregnek a nevének ízétől, mely számban tartva csak keserűséget okozott.

-Tesó.-csatlakozott James.-Nem hiszem, hogy ennek jó vége lett volna, ha nem áll közétek szegény Chris.-gondolkozott.-Még én is megindultam volna, ha látom, hogy ütni mersz.-morgott.-Mi lett volna, ha Christ éri valamelyikőtök ütése? Belegondoltál ebbe?-emelte fel hangját,majd Willson fogta vissza.

-Chris.-sóhajtottam szerelmemnek nevét.-Hol van most?-kaptam össze magam, majd indultam is volna vissza a házba.

-Szerintem most hagyd.-fogott meg Willson, azokkal a hatalmas karjaival, majd vállára emelve testem, útnak indultunk.

-Hova a picsába visztek köcsögök?!-rikácsoltam, rángatóztam, de  mind hiába , nem tudtam szabadulni.

-Majd megtudod.-néztem le Jamesre, aki csak nevetni tudott a helyzeten. Mikor let ez ennyire barátságos? 

-Várjatok!-kiabált utánunk egy lágy hang.-Hova viszitek?-fújta ki magát, miután beért minket.

-Kelly.-kiáltottam halkan.-Szólj már ennek a culágernek, hogy engedjen el a picsába, hadd verjek meg valakit a retekbe.-mozgolódtam.

-Soha nem láttalak még így kikelni magadból.-nézett félre a lány.-Chris közelébe ne merj jönni, ameddig le nem vedled magadról ezt a mocskot!-futott el Kelly még mielőtt megszólhattam volna. Innentől kezdve csak magamba fordulva, egy hangot sem adva, engedelmeskedtem. Én? Pont én voltam a szar? Most ez komoly?


//


-Megérkeztünk méregzsák.-tett le óvatosan a földre Willson, majd megveregette a vállamat.

-Hova?-néztem körbe.-Az orromig sem látok, olyan sötét van.-hunyorítottam.

-Pedig nincs olyan sötét.-kapcsolta be a telefonján a vakut Emily, majd az eszközzel egyből a szemembe világított. 

-Kösz.-takartam el a fényt kezemmel, majd a srácokat kezdtem el keresni.-Hova a faszba hoztatok?-hadonásztam kezemmel.

-Egy elhagyatott kis térre.-adott a kezembe egy védőszemüveget és egy baseball ütőt Willson.

-Megölünk valakit?-méregettem a kezemben lévő tárgyat.

-Még csak az kéne.-nevetett a srác.-Hoztam pár cuccot, amit szétverhetsz.-mutatott a tárgyakra.-Vagy-Megküzdhetsz velem.-vágott a cula szavába egy másik hang, kissé messzebbről.

-A kurva.-indultam volna meg egyenesen a hang irányába, azonban Willson megelőzve ezt, lefogott.

-Danny.-hökkent meg Em és James.-Mi a fasz. Mit keresel itt?-kérdezték egyszerre.

-Meg akar dögleni.-dudorodtak ereim, nyakamnak ívén az idegtől. A vérnyomásom az egekbe szökött, amint megláttam.

-Követtelek titeket.-lépett közelebb, majd megmutatva magát, láttuk,hogy nem éppen a legjózanabb állapotában vagy a legfittebb kinézetében jött el ma közénk.

-Mit csináltál?-kérdezte Emily kissé megrémülve a vértől és a sártól színezett srácot.

-Csak elintéztem egy kis dolgot.-kacsintott, majd ismét felém nézett.-A legjobb haverom vagy.-mosolygott, szinte kisérteties látványt nyújtott ezzel.-Megérdemlem, hogy ehhez méltóan is küzdjünk meg.-kacagott.

-Nem hiszem hogy ennek itt az ideje és a helye.-állt elém Willson védekezve.

-Hagyd.-szóltam a srácnak.-Igaza van.-léptem előrébb.-Mint a régi szép időkben.-mosolyogtam.-Nem igaz?-fordítottam oldalra a fejem.

-De.-vakargatta tarkóját, majd mégközelebb lépett, s immár kb. 1,5 méterre lehetett tőlem.

-Ha nyerek.-nyeltem egyet.-Elmagyarázod, hogy miért csináltad ezt.-köptem.

-Legyen.-bólintott.-De fair küzdelmet akarok, 1v1.

-Neked csak ne legyenek itt elvárásaid.-közöltem.-A kibaszott haverom voltál.-kiabáltam keservesen.-Mikor akartad velem közölni, hogy Chrissel jártál? Vagy, hogy még most is utána sóvárogsz és azt hiszed, hogy még mindig lenne nála esélyed.-nevettem fel gúnyosan.-Az a srác többet ér az életemnél is, és igen talán eddig teljesen vakon jártam, vagy csak kibaszottul féltem bevallani neki amit érzek.-magyaráztam idegesen.-De kurvára szeretjük egymást, te meg a barátunk voltál.-halkultam el.-Jerry.-sóhajtottam.-Jerry szerinted, hogy érzi magát te szemét!?-üvöltöttem.-Tönkre teszel mindent és mindenkit!-indultam el a srác felé.

-Félre értesz mindent.-fogott fájlalóan állára, miután egy erőteljes jobbhorgossal találtam el részét, majd egy gyorsabb mozdulattal visszavágásképp bordáimat célozta meg öklével, s a földre kényszerített.-Sajnálom, hogy úgy tűnt ez nektek, mintha Christ szeretném visszakapni.-szorított a földre.-Ez fájt bazdmeg.-szisszegett.

-Rohadj meg.-szabadultam ki a szorításból, majd a lábát kirúgva vesztett egyensúlyán, s a földre esve terítettem le, majd bírkózva folytattuk egymás marcangolását.-Akkor miért vered a faszod az én pasim képére?-raktam fojtásba, majd csak szorítottam nyakát.

-Köh..-köhögött, miután győzedelmesen felálltam, s ezzel elengedtem.-Nem vertem a faszom a képére senkinek sem.-állt fel utánam, majd ismét próbált a földre teríteni, de nem sikerült a terve.

-Akkor?-inogtam meg, majd ezt a pillanatot kihasználva Danny, ismét a földre terített, majd eész testével rámnehezedett,s innen már nem sok esélyem volt ellene.

-Végighallgatnál baszomaszád?-kiabált rám idegesen.-Kurvára nem értesz semmit.-engedett el.

-Akkor magyarázd el bazdmeg.-simítottam végig nyakamot, melyet eddig keservesen szorított.

-Szeretem Christ.-nézett mélyen szemeimbe.-Sosem fogom elfelejteni a vele eltöltött időt.-halkult el.-És igen, lefeküdtünk egymással és igen kurva jó volt.-ült le a földre.

-Miért nem mondtad el?-kérdeztem már kissé lenyugodva.-Miért síratod meg folyton Jerryt?

-Nem mondtam el ,mert Chris nem akarta, hogy tudjátok.-hajtotta hátra a fejét.-Jerry meg mindig sír, akármit csinálok.-dörzsölte meg szemeit.

-Miért vagy tiszta vér?-akadt meg a szemem a piros színen, melyek ruhájába szívódva hagytak foltot.

-Annyira felbasztad az agyam, hogy megöltem egy embert.-vigyorgott.

-MIVAN?-kiáltott Emily.

-Emily?-lepődőtt meg Danny a lány láttán.-Száz meg ezer éve nem láttalak kicsilány.-állt fel, majd futott a megszeppenve álló felé, hogy felkapja és megölelgesse.

-Éppen kommunikáltunk bazdmeg.-akadtam ki.

-Bocs.-ölelgette a lányt, aki csak rémülten állt egyhelyben.-Amúgy meg a bulin találkoztunk.-dörzsölte meg kobakját.

-Kérdésedre a válasz, mert behúztál nekem egyet és felrepedt a szám.-nyalta végig alsó ajkát.-Még szerencse, hogy visszaadtam.-nézett oldalamra.-Lehet megrepesztettem a bordáid.-kacsintott.

-Ja érzem.-szisszentem fel a fájdalomtól, mikor hozzáértem.-Rohadék.-nevettem.-Akkor mi volt ez a fényképes dolog?-kérdeztem a vitánknak tárgyára.

-Semmi baszki.-nevetett Danny.-Tényleg van képem Chrisről, kb mint mindenki másról. De nem azt csináltam amire gondoltok.-forgatta meg szemeit.-És nem te győztél, nem értem miért faggaszt.-húzta fel szemöldökét.

-Jerrynek magyarázd el.-adtam ötletet.

-Imádom a srác seggét.-közölte nemes egyszerűséggel, mire mindannyian nevetésbe törtünk ki.

-Igen és?-nevettem.

-Van egy cuki kis anyajegy a bal farpofáján, amitől annyira felizgulok, hogy gyorsan elmegyek.-temette arcát tenyerébe szégyenkezve.-Ezért nézek fel és nem le.-nevetett.-De ő mindig csak sír és félreérti az egészet.-forgatta szemeit.

-Ne idegesíts.-törölgettem könnyeimet.-Ezért verekedtünk?-röhögtem.

-Kicsit feszültek voltunk.-vakargatta tarkóját.-És egy kicsit felhúztál, amiért Chris helyett a húgát csókolod.-nézett a vörös arcú lányra, majd rám.-Felkutattad egyeltalán Chris lágyabb és extraérzékenyebb részeit a kis gyíkoddal?-mutogatott.

-Az nem az volt, aminek látszott.-mentegetőztem.-És nem, nem kutattam fel semmit, ugyanis még nem éreztem tökéletesnek a pillanatot, egyéb extrább szolgáltatást nyújtottam neki.-köhintettem zavartan.

-Ahha.-kuncogott.-Akkor majd elmondom a tapasztalataimat, hogy mitől döglik a légy.-paskolta meg vállamat vigyorogva.

-Ne idegesíts fel.-rángattam szemöldököm.-Nem kell a tanácsod.-forgattam idegesen szemeimet.-Így is tudom, hogy mit szeret.-nyújtottam ki gúnyosan a nyelvemet.

-Én is.-vágott vissza, melyre csak ismét rá akartam ugrani, azonban James megállított.

-Nekem is van benne tapasztalatom.-nevetett.

-A kibaszott-Megöllek!-ütöttem volna állon őt is, viszont Willson gyorsabb volt nálam, így ez nem sikerült, de nagyon örültem volna neki.

-Nem Chrissel.-rikácsolt a srác.-Nyugi.-nyugtatgatott.

-Kurva nagy szerencséd van.-fújtam ki idegesen levegőmet, majd felsegítettem a földről ezt a barmot.

-Szerinted miért akartam a szádba lépni hülyegyerek? És miért nem akartam, hogy Chrishez érj?-nézett végig rajtam.

-Danny.-lépett közelebb a lány.-Nem csókolóztunk.-égett az arca a szégyentől szegénynek.-Hidd el.-nézett a magasabbra kiskutya szemekkel.

-Tényleg nem.-nevettem.-De nemtudom, hogy miért magyarázkodom neked.-ráztam meg a fejem.-Na mindegy, Emily az én húgom is és ennyi, nemtom te mit láttál.

-Azt, hogy a buli alatt szinte csak vele voltál?-rántott vállán.-És el is tűntetekegy kis időre.

-Jogos.-rántottam és is vállamon.-Attól függetlenül még, nem történt semmi és nem is fog. Viszont te végig Chris seggében voltál.-álltam meg.-Azt mivel magyarázod?

-Csak tesztelni akartalak.-nevetett.-Megbuktál.-bólintott.-Ha nem vigyázol még tényleg ellopom előled a kis kincset.-kaccsintott.

-Hogy merészeled.-szorítottam ökölbe a kezem idegesen, majd inkább csak hagytam, hadd sétáljon előre ez a gyökér.

-Nagyobb baj nem történt.-fújtatott Wilson.-Béke van?-kérdezte tőlem.

-Sosem volt.-vigyorogtam, majd vissza fele kezdtünk el sétálni.. Szeretném megölelni  Christ és bocsánatot kérni a viselkedésemért, remélem még helyre hozhatom ezt, hiszen születésnapja van, mekkora egy barom vagyok. 

*Friendship and other things ❤*Место, где живут истории. Откройте их для себя