Chris POV:
-Vissza kéne mennünk, a többiek aggódnak miattad.-nézett rám Adam, majd a földről felállva engem is felsegített.
-Nem érdekelnek.-rántottam vállamon, majd a fiút beelőzve, zsebre tett kézzel indultam el.
-Senkit nem érdekel, hogy kihez vonzódsz. Ők azért szeretnek mert te, te vagy.-nézett fel az égre.-És én is szeretlek.-nézett ismét rám, majd engem beelőzve, a pléddel a nyakában indult útnak. Lefagyva figyeltem, ahogy a srác előttem sétált, majd magamhoz térve megráztam a fejem és a fiú után siettem. Szeret? Engem? Önkétlenül is elmosolyodtam ezen szavak hallatán. Olyan boldogságot éreztem legbelül, mint még talán soha.
-Végre visszaértetek.-vakarta meg tarkóját idegesen Danny, aki valószínűleg már keresett minket.
-Sajnálom.-ballaggtam hozzá lehajtott fejjel, majd mikor odaértem, meleg érintése fogadott, majd ölelésének forróságát éreztem meg testemen.
-Ne told túl.-szólt rá a mögöttem álló harci egyéniség.-Mutasd meg, hogy hol fogunk aludni, mert már kurvára álmos vagyok.-ásított Adam, majd az engem ölelő srác elengedett és a szállás felé igyekeztünk.
-Gyönyörű.-csúszott ki a számon, mikor megláttam a faházak sorainak ékes díszítését. Annyira szépek voltak, ahogy világosságot nyújtottak a sötétségben a rájuk aggatott égők, s gyöngysorok.
-Itt vana tiétek.-álltunk meg az egyik szépen feldíszített háznál. Mi, micsoda?! A miénk? Hát de, de. Nem erről volt szó. Kiakadtam, hogy Adammel kell egy kis kuckón osztoznom.
-Kösz.-lépett be a házikóba Adam.
-A cuccaitokat már leraktuk. Érezzétek magatokat otthon.-kacsintott, majd kettesbe hagyva minket a szállása felé igyekezett. Most ilyenkor mi történik? Vagy mit mondjak neki? Faszom, tök kettecskén vagyunk ebbe a kurva romantikus faházba a kurva erdő közepén. Ilyen nincs.
-Kérsz valamit inni?-zavart meg, őrült gondolataim közben Adam.
-Nem köszi.-utasítottam vissza ajánlatát, mire egy bólintással elfogadta azt, majd igyekezett vissza a kis konyhaszerű sarokhoz ahol egy bögrét készített elő, majd ügyködni kezdett.
-Megnézem a szobát.-közöltem a konyhában forgó egyénnel, majd a fürdőszoba melletti szoba felé sétáltam. A helyiségbe lépve szembesültem azzal, hogy ez tényleg valakinek a nászéjszakáján itt felejtett díszlete, s faháza. Az a rohadék Danny, kurvára kicsinálom. A szobának minden szegletében rózsaszirmok hevertek, s egy hatalmas franciaágy várt középen, melyre valamiféle sejemhuzatot húztak fel, ami az ágyon várt azt nem is részletezném, inkább mindenkinek a fantáziájára bízom.
-Szép ruha.-kortyolt bele italába Adam.
-Áhh te mi a-Ijedtem meg, miközben egy szintén sejem hálóinget szorongattam a kezemben. Anyám. Tuti hülyének néz.
-Öhm, itt találtam.-helyeztem vissza a ruhát a szekrényből ahonnan kihúztam azt, majd a földről felállva véletlenül levertem valamit ami a polcon volt.
-Ezt vegyem célzásnak?-nézett rám,miközben a földre esett csomag gumit próbáltam eltűntetni kapkodó mozdulatokkal.
-D-dehogyis.-remegett meg hangom.-Az a rohadék.-szorítottam ökölbe kezem.
-El megyek zuhanyozni.-hagyott ott ezekkel a csodás tárgyakkal, majd én is megpróbáltam összeszedni a tiszta alvós ruhámat, amit a táskámból ráncigáltam elő. Egy sima fehér pólót és egy hosszabb fekete melegítő nadrágot szedtem elő, s egy "Touch me" feliratú fekete alsónadrágot, amit még Adamtől kaptam. Ezeket az ágyra készítettem, s már csak Adamre vártam.-Mehetsz.-jelent meg az ajtóban egy törölközővel a derekán. Leesett az állam. Nem bírtam, nem kidolgozott testét figyelni, ahogy izmainak apróbb rángása végig szel teste minden részén, vagy ereinek kidülemkedését szemlélni alkarjain. Öljetek meg.
-O-oké.-akadozott hagnom, majd köhintettem egyet, s előkészített ruháimat magamhoz ölelve a fürdő felé siettem. A helyiségben már elő voltak készítve a tiszta törölkörők. Adam tusfürdőjének illata lepte be az egész fürdőt. Nem bírok magammal. Mi lesz velem amikor aludni kell? A földön alszom!
-Kész vagy?-kopogtatott be hirtelen, amitől annyira megijedtem, hogy még az alsógatyámat is a fürdőpolcra dobtam. Kurva jó.
-Kész lennék, ha nem ijesztettél volna meg.-néztem a magas tárgyra.- Most miattad az alsógatyám elrepült a polc tetejére és kurvára nem érem.-Majd én leveszem.-nyitott be hozzám hirtelen, majd az ijedtségtől ágyékomhoz nyúlva, takartam el a lényeget.
-El ment az eszed?-kiabáltam, miközben a srác az alsógatyámat szerezte vissza, majd azt levéve a kezembe dobta, s távozott. He? Ennyi volt? Rám se nézett? Oké. Akkor ne is nézegessen. Kiakaszt néha. A fürdőben csak a pólómat és az alsógatyámat húztam magamra, mivel azt hittem, hogy azért kell sietnem, mert valami történt. De nem így volt, csak Adam feküdt az ágyon, s egy könyvet tartva a kezében, olvasott. Összeszedte azt a sok vörösszínű kacatot, s már is normálisan nézett ki a hely. Nem úgy mint egy Love Hotel.
-Gyors voltál.-tekintett fel a könyvből, majd szemügyre vett. Annyira zavarban éreztem magam tőle, hogy a felőmet húzkodtam felele, nehogy olyat lásson amit nem kéne.
-Azt hittem,hogy valami fontos dolog történt.-ugortam be mellé az ágyba. Nem viselkedhetek úgy mint egy hülye. Hiszen a legjobb barátom.
-Áh értem, akkor én nem vagyok fontos.-sértődött be, majd oldalra fordult, s ezzel nekem háttal volt.
-Dehogyis.-estem kétségbe. Most tuti megharagudott.-Ne haragudj, de még a nadrágomat se tudtam fel venni, mivel tényleg azt hittem, hogy ég a ház.-érintettem meg vállát, majd hirtelen felémkerekedett, s ezáltal alatta feküdtem.
-És ha azt mondom, hogy ég a ház?-nézett szemeimbe. Elég furcsa pozícióban voltunk, azt hiszem ezt az emberek misszionárius póznak hívják. Innen nincs kiút.
-Nem hiszek neked.-fordítottam oldalra fejem durcásan, majd egy kecses mozdulattal, állam alá nyúlva vissza húzta arcom magával szemben, s ezáltal csak élénk szemeiben gyönyörködhettem.
-Hé mit csinálsz?-ugrottam fel, mikor megéreztem, hogy fenekemhez nyúl.
-Csak megcsíptem.-kucogott, majd leszállt rólam.-Ezt az alsót még én csináltattam neked, "Touch me" felirattal. Én csak teljesítettem a kérését.-nevetett, majd visszafeküdve mellém, ismét a könyvét forgatta. Nem tudja elképzelni se, hogy most mennyire érzem magam ennyire feszültnek. De legközelebb felrúgom.
-Jóéjt.-kapcsolta le a villanyt. Éreztem ahogy mozgolódik, s a helyét igazítja, majd már nyugodtan fekszik, nekem háttal természetesen. Olyan rosszul éreztem magam, hogy itt van mellettem, de nem érhetek hozzá. Óvatosan hátrafordítottam fejem,majd testemmel is átfordulva a sötétségből kirajzolódó alkatához préseltem magam. Remélem, hogy tényleg alszik. Teste melegétőt lassan én is az álmok mezejére vándoroltam.
//
-Jó reggelt.-hallottam meg karcos hangját.
ESTÁS LEYENDO
*Friendship and other things ❤*
Chick-Lit*Fontos tudnivaló: A sztori át lett írva/javítva, így a cselekményszál néhol kibővítve, néhol pedig teljesen átírva jelenik meg a történetben. * Chris és Adam átlagos 17 éves diákok, s egy váratlan fordulat veszi kezdetét a történetben. Vajon a két...