🍔#6 Végre 👀

3.1K 236 3
                                    


 Adam POV: 

Még szerencse, hogy megúsztuk a medvével való találkozást. Chris még mindig egy kicsit ingatag, de már jobban néz ki, talán a láza is lejjebb ment.

-Jól vagy?-kérdeztem mellé gurulva.

-Megvagyok.-mosolygott, majd az utat figyelte tovább. Nem volt túl meggyőző. Már egy ideje ezt az ösvényt követjük, de olyan furcsa, hogy még mindig nem értük be a többieket. Ilyen messze lenne az a tábor? Vagy mi a tököm. Most például, esküszöm, hogy ugyan ezt a fát hagytuk el már másodszorra is, ami  legalább egy 20 perce volt. Körbe-körbe megyünk.

-Adam, gyere.-intett Chris egy nyíltabb ösvényre tévedve, majd utána siettem, s a fiú egy letört táblát tartott a kezében. De hála neki elértük a tábort.

-Végre.-fújtam ki magam, mikor megláttuk a többieket is, akik már messziről integettek.

-Hogy találtál ide?-kérdeztem a srác mellé sétálva.

-Hát azt hittem, hogy körbe-körbe mászkálunk, aztán megláttam egy táblát, ezért oda mentem, hogy megnézzem mi van ráírva, "faházak".-mutogatta a levegőben.-És csak előre néztem, aztán meg találtam.-rántotta fel vállát. A hírtől arcon csapva magam, kissé idegesen indultam el a srácok felé, majd Chris is követett. Istenem, ekkora ostobát mint én, egy kurva táblát nem vettem észre.

-Na mi van eltévedt jószágok?-kérdezte Danny, aki egy doboz sört szorongatott, majd nem is figyelve rá, mérgesen eltoltam a biciklimet, hogy le tudjam láncolni.-Adam drágám, ne légy dühös.-karolta át nyakamat, majd egy sört dugott a kezembe.-Hol voltatok ilyen sokáig? Csak nem?-mutatott szexjeleket ujjai segítségével.

-Dehogyis.-néztem rá furcsán.-Egy kurva medve elől futottunk te barom. Csak azért mert ti képesek voltatok otthagyni minket a kibaszott erdő kibaszott közepén.-emeltem fel hangom.

-Ácsi, ácsi.-emelte fel kezét mentegetőzve.-Ebben az erdőben nincsenek medvék.-mondta nyugodt hanggal.

-Pedig biztos lehetsz benne, hogy egy kurva nagy vérmes vadállatot láttunk, ami tudtommal medve volt.-csatlakozott a beszélgetésbe Chris. 

-Majd utána kérdezek Alleynél.-kortyolt bele italába, majd eltessékelt minket az asztal felé, ahol a többiek  kajáltak már. Kelly is megérkezett, de ő valószínűleg autóval jött.

-Áh végre, éhen halok.-ültem le az asztalhoz, majd számat  végignyalva méregettem az ételek tömkelegét, s  egy hatalmas hamburgerrel kezdtem el szemezni, majd a tányérról elvéve egy  harapással meg is ettem azt.

-Na, kezd besötétedni.-elmélkedett Danny az égboltot nézegetve.

-Mit szólnátok egy ivós felelsz vagy merszhez?-kezdett bele Jerry, majd Danny felé billegett, aki észre se véve őt, odébb sétált. A szőkésbarnás hajú fiú tekintete szomorkássá változott. Eddig is sejtettem, hogy valami nem stimmel kettőjük kapcsolatával, meg egyszer-kétszer már Chris is emlegette, hogy volt köztük valami, de Danny nem akart komoly kapcsolatba bonyolódni, ő mindig ilyen egyéjszakás srác volt. Szegény Jerry. 

-Én benne vagyok.-sétált közénk egy üveg borral a kezében Kelly, majd keresgélni kezdett a szemeivel közöttünk.-Áh megvagy.-csillant fel szeme, mikor meglátta Christ aki velem szemben foglalt helyet a játékhoz.- Gondoltam szereted.-mutatta neki a vörösszínű italt, majd egy poharat nyújtott át a fiúnak, amelybe töltött is az alkoholból.

-Fogd.-ült le mellém Danny, aki egy sört nyomott a kezembe, ismét. Természetesen elfogadtam tőle az italt, majd magam mellé tettem, mivel még nem fejeztem be az előző kört sem. 

-Most, hogy mindenki helyet foglalt, elkezdhetjük.-kutatott a táskájában Jerry, majd egy üres petpalackot húzott ki belőle, s a földre térdelve, középre rakta azt.

-Pörgetek.-bátorodott fel Kelly, majd a kezében tartott poharát, a mellette ülő Chrisnek nyújtotta át, s megpörgetve az üveget, Danny felé fordult. 

-Danny, felelsz vagy mersz?-kérdezte száját aljas mosolyra húzva.

-Na ez érdekes lesz.-szólalt meg Alley is, aki most csapódott hozzánk. Valószínűleg eddig telefonált.

-Felelek.-nyögte ki hosszas gondolkozás után, majd a kíváncsi tekintettel fürkésző lányra nézett.

-Nemár.-nézett rá csalódottan Kelly.-Merj, merj, merj.-kántálta, majd a csatlakozásunk után, meggyőzve a srácot, merni készült.

-Ezt még visszakapja valamelyikőtök.-mutogatott körbe, fenyegetve, majd elmosolyodva állt fel.

-Na ha, most hogy megtudtuk, milyen férfias vagy.-nézett szemeibe.-Mutasd meg a farkad.-mosolyodott el a lány.-Egyedül talán még a tiédet nem láttam és nagyon kíváncsivá tett a gondolat.-vakarta meg állát, majd a mereven néző srácra terelte a figyelmet. Mindnyájan ujjongani kezdtünk, mikor Danny szemrebbenés nélkül letolta a nadrágját, s vele az alsógatyáját is lecsúsztatta. Igazán hatalmas taggal rendelkezett, még én is megcsodáltam, pedig kurvára nem érdekelt. Hatalmas nevetésekbe törtünk ki, mind ahányan voltunk, mikor Danny körbe-körbe sétált közöttünk, lógó farokkal, majd mikor Jerry felé igyekezett, a rémült srác eltakarta szemeit, majd felállt és elrohant, Danny pedig utána sietett. Leesve a székről, csak hemperegtem a földön a röhögőgörcsömmel, majd kissé megnyugodva, könnyes szemeimet megtörölve, Chrisék felé tekintettem, akik szintén csak nevettek, majd Kelly hirtelen felpattanva a földről Danny után sietett, hogy lepacsizzon a golyóival, s ezzel otthagyva a mellette lévő srácot, esélyt kaptam, hogy közelebb üljek hozzá, de nem éltem a lehetőséggel.

-Folytathatjuk?-tért vissza Danny, majd a nadrágját megigazítva ült le közénk.

-Hol van Jerry?-néztem fel a srácra kíváncsian, majd érzékeltem, ahogy kérdésemtől kissé összerezzenve nézett maga elé, majd rám, szemeit figyelve, pupillái tágabbra nyíltak a megszokottnál. Közelebb volt hozzám mint, mikor elkezdtük a játékot, ezért éreztem, ahogy testéből árad a forróság. El se akarom képzelni, hogy mit művelhetett azzal a sráccal, ebben a pár percben amíg nem voltak itt. 

*Friendship and other things ❤*Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon