Adam POV:Még mindig annál a bizonyos sztorinál ragatam le, amit még Jerry mondott. Hirtelen fel sem fogtam, hogy mégis mi történik. Danny és Chris? Szeretők? Sz..szex? Fuh. Rázott ki a hideg még a gondolattól is. Kezemet ökölbe szorítva törtem utat magamnak a táncoló tömegen keresztül, hogy Christ keresve szemeimmel, megpillantsam valahol, mert ha Danny jön velem szembe, talán nem tudom visszafogni a most bennem uralkodó, s kitörni készülődő indulataimat.
-Hali.-veregette meg vállam a majdnem velem egy magas. Az üvöltő zenétől nehezen hallottam meg, vagy talán az elmélyült gondolataim miatt történhetett. Gesztusát utánozva visszaintettem Jamesnek, akit amúgy mindig is ellenszenvesnek találtam. Poénos, de ez van. Nem igazán kereztezték utunk egymást, így nem is foglalkoztam vele tovább a kelleténél. Valószínüleg ez az érzés az ő részéről is megegyezik.
-Helló Adam.-ugrott a nyakamba a magashangú leány, akinek már a súlyából meg tudtam állapítani, hogy Chris húga.
-Hali.-fordítottam vállam felé fejemet, ahol a lány buksija is volt.-Te mit keresel itt amúgy?-vontam kérdőre a vigyorgót.-Nem vagy egy kicsit túl fiatal ehhez?-kiabálva kommunikáltunk, majd beleuntam, hogy nem hallom amit mond, ezért odébb cipeltem, egy kissé csendesebb helyre.
-Ismételd meg.-utasított, elég rendesen kicsípte magát, még azt is mondanám, hogy nagyon csinos, azonban az arcát jobbára alapozó fedi, még azt a kis pisze orrát is elvékonyította, ami talán a legjobban emlékeztetett a bátyjára. Ha nem kenne magára ennyiféle szépségipari cikket, talán még össze is keverném Chrissel. Tagadhatatlan, hogy testvérek. Mindketten csodagyerekek, egyszerűen gyönyörűek baszki, miafasz.
-Azt kérdeztem.-vettem mély levegőt.-Hogy nem vagy-e túl fiata-Mi a fasz.-vágta hátamnak egy idióta a szobának ajtaját, melybe elmenekültünk, hogy értelmesen, s alap hangnemben, beszélgetni tudjunk.
-Bocs haveeer.-nyújtotta el vigyorgósan.-Neem akarook zavarnii.-arca a különböző tudatmódosítószerektől eltorzulva vicsorgott ránk, majd lassan s komótosan becsukta a ránkrúgott ajtót.-Ekkora barmot.-fordultam a lány felé, kinek megszeppent, majd teljesen elvörösödött arcával találtam szembe magam. Kurva kellemetlen volt a szituáció, hiszen, majdhogynem ráestem Emily apró testére, ha nem gátoltam volna meg az ütközést az ágyra támaszkodva.
-E-ez Danny szobája.-remegett meg hangja az alattam fekvőnek. Baszki egy kibaszott kiskorú lány fekszik alattam, lecsúszott melltartó pánttal, ráádásul Chris húga, aki ha ezt megtudná le is vágná a tökeimet.
-Ne haragudj.-emelkedtem fel, majd apró kacsóit nyakam köré fonva húzott , a rúzstól vöröslő párnácskáira, s nyelvével engedélyt kérve végignyalt ajkaimon.-Emily.-fogtam apró csuklójára.-Ezt most fejezd be.-löktem le magamról, majd számat kezemmel végigtörölve, szabadultam meg a lánynak nyálától. Pfuhj.
-MIÉRT?-üvöltött fel.-Miért a bátyám?!-kezdett el pityeregni. Már a kilincsen támaszkodtam, mikor a lány kétségbeesett sírásától megtorpantam, s csak csendben állva hallgattam zokogását.-Miért..-halkult el.
-Fújd ki az orrod.-túrtam elő zsebemből egy gyűrött zsebkendőt, amit a lánynak adtam.-Itt nincs olyan, hogy miért.-ültem le mellé.-Szeretem és ilyen egyszerű.-közöltem.
-De ő pasi.-fújta ki orrát, majd csak szippogott tovább.
-És akkor mi a fasz van?-értetlenkedtem.-Te meg túl fiatal vagy és egy nálad idősebb pasival akarsz járni, aki ráadásul a bátyád pasija bazd.-nevettettem meg a pityergőt, majd én is felröhögtem.-Elmehetnénk egy valóságshowba.-törölgettem a mélyről jövő nevetésemtől kicsordult könnyeimet.-Kérlek fogadd el, hogy a bátyádat szeretem.-álla alá nyúlva emeltem tekintetét magam felé.-Hogy minél klisésebb legyek.-köhintettem.-Meg fogod találni azt, aki viszont fog szeretni téged.-simítottam végig hátán.-De ez nem én leszek.-fürkésztem tekintetét.-De ha azt szeretnéd, Chris fejéről kinyomtatok egy képet és ráragasztom a te fejedre, majd sétálhatunk egyet a városba.-kuncogtam.-Vagy nyalhatunk egy fagyit.-nevettem fel, miután egy durcásat ütött a vállamba. Rendesen fájt, erős a kiscsaj.-De honnan tudtad, hogy a bátyáddal mi..?-húztam ajkaimat kínosan.
أنت تقرأ
*Friendship and other things ❤*
أدب نسائي*Fontos tudnivaló: A sztori át lett írva/javítva, így a cselekményszál néhol kibővítve, néhol pedig teljesen átírva jelenik meg a történetben. * Chris és Adam átlagos 17 éves diákok, s egy váratlan fordulat veszi kezdetét a történetben. Vajon a két...