1.

4.4K 180 10
                                    

- Nie mamy innego wyjścia, musimy spróbować... - powiedział stanowczo Zemo.

- Chyba nie zdajesz sobie sprawy, że próbowałem zabić Blade Ghosta, jeszcze za czasów Hydry. Wątpię, że nam pomoże, jak dowie się kto stoi za zleceniem – odpowiedział zdenerwowany Bucky.

Od paru tygodni szukali kogoś, kto byłby w stanie zhakować bazę danych należącą do Hydry. Jednak to nie był koniec wymagań. Szukali kogoś, komu mogliby zaufać, a tak się składało, że większość hakerów w swojej przeszłości współpracowało z Hydrą. Jednak nie to było najtrudniejszym warunkiem do spełnienia, szukali kogoś, kto byłby w stanie pracować w terenie. To praktycznie skreślało 99% hakerów, którzy zazwyczaj wykonują swoje zlecenia z domowego zacisza. Początkowo Sam zaproponował, żeby wyszkolić jakiegoś hakera, nauczyć podstaw walki wręcz, obsługi broni i skradania się, ale żaden z hakerów, do których udało im się do tej pory dotrzeć nie podjął się pracy poza swoją „jaskinią".

- Za próbą zabójstwa stała Hydra, a za tym zleceniem stoją przeciwnicy Hydry, my. Jeżeli to prawda, że Blade Ghost nienawidzi Hydry, to myślę, że może się nam udać – słowa Zemo odbiły się echem po pustym pomieszczeniu, w którym się właśnie znajdowali.

- Nie dowiemy się, jeżeli nie spróbujemy. Musimy tylko go namierzyć i doprowadzić do spotkania – Sam mówiąc to klasnął w dłonie, tak, jakby chciał od razu zabrać się do roboty.

Uderzenie metalowej pięści o stół zgasiło entuzjazm Sama.

- Może nie zwróciłeś uwagi, na to co mówiłem, ale Blade Ghost był w stanie nawiać Zimowemu Żołnierzowi i z tego co wiem, nikt nie wie, gdzie się obecnie znajduje.

- Nawiał Ci, bo nie pracowałeś ze mną...

Bucky zacisnął metalową pięść. Zemo widząc rosnącą frustrację postanowił się wtrącić do dyskusji.

- Wolałbym, żebyś nie wyładowywał frustracji na moich meblach. Tak się składa, że wiem, gdzie jest Blade Ghost i myślę, że mam pomysł, jak go namówić do współpracy.

***

***

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Blade Ghost || James „Bucky" BarnesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz