28.04.21
Bu Ne Biçim Grup
Ali: Ben malım
Batu: Biliyoruz zaten bunu
Atlas: Noldu?
Ali: Annemler evde yokmuş
Dışarıda kaldım
Annem 10da gelcez derken akşamdan bahsediyormuş ben sandım ki sabah 10
Batu: HAHDJMWNDMWMMDMMDMDKEKDMMS
BEYİNSİZ AQ
Atlas: Ee neredesin şu an napıyosun
Mustafa: 2 farklı insan vardır mdnsmdmd biri batu biri atlas
Alper: Hahhahshshssmxmmsm
Gel kardeşim bize
Ali: Sizin ev bana çok uzak ya
Üşendim
Atlas: Bize gel?
Ali: Senin baban çok korkunç duruyor...
Gerildim
Atlas: Ya hahshsnmdmsmsdjksöd
Korkma ısırmaz
Ali: Evde mi şu an
Atlas: Evet
Selam verip odama kaçarız zaten babamla oturup çay içecek halimiz yok ya lan
Ali: İyi tamam
Otobüsle 15dkya ordayım
Atlas: Tamam bekliyorum
➖
Atlas
Ali'nin geleceğini öğrendiğim an, uyandığım saatten beri toplama girişiminde dahi bulunmadığım dağınık yatağımdan kalkıp güzelce örtüyü düzelttim. Çıkardığım kıyafetlerim ve ordan oraya fırlattığım ders kitaplarım odamı istila etmişken hemen düzenlemeye koyuldum. Odamın toplu olduğuna yeterince ikna olduktan sonra saatlerdir odamda kapalı olmamdan dolayı havasız kalmış olduğunu düşünerek camı açtım. Garanti olsun diye banyodan arakladığım oda spreyini de içeri boşalttıktan sonra ellerimi belime koyup şöyle bir odayı süzdüm. Bence gayet toplu gözüküyordu.
Karşımdaki aynada saçlarımı düzeltirken üstümdeki tişörte koku kontrolü yaptım. Burnuma gelen yumuşatıcı kokusuyla gülümseyip altımdaki tipi kaymış basketbol şortumu da toparladıktan sonra tam anlamıyla hazırdım. Azcık geri gidip kendimi boydan boya süzerken kardeşim her zamanki gibi kapıyı tıklatma gereği duymadan içeri dalmıştı.
Evde sadece sizi sinir etmeye programlanmış, iflah olmaz, olabildiğince eziyet eden, kendinden büyük bir egoya sahip olan, paranıza ve eşyalarınıza konmayı kendine görev edinmiş ergen bir erkek kardeşiniz varsa hayat yeterince zordur.
"Bana bir sigara ateşle bro."
"Sana sigara falan yok Kerem. Daha 16 yaşındasın lan, siktir git."
"Odanı niye topladın? Kim geliyor?" deyip kendini yatağıma fırlattı. Üzerinde yine benim tişörtlerimden biri olduğunu fark etmem uzun sürmemişti.
"Sana ne."
"Bir de oda spreyi sıkmışsın. Eve kız mı atıyorsun erkek mi?"
Evet, böyle bir kardeşe kendinizi açıp farkında olmadan eline büyük bir koz verdiğinizi anladığınızda her şey için maalesef çok geç oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLMUŞ | bxb
General FictionDolmuşların nefret ettiğim şeyler listesinin başında geldiğini anlamışsınızdır, ta ki dolmuşu dünyanın en güzel şeyi olarak görmemi sağlayan o adama kadar. Şoförden bahsediyorum bu arada.