დილით უცნაურმა შეგრძნებამ გამომაფხიზლა, რაღაც თბილმა და სასიამოვნო შეხებამ სახეზე. თვალებს დავაძალე გახელა და მომღიმარი ჯიმინი დავინახე, რომელიც ჩემს პირდაპირ იწვა და თავისი პატარა ნაზი თითებით სახეზე მეფერებოდა. -დილამშვიდობისა გუკი... წამოიწია, ახლოს მოვიდა, თვალებში ჩამხედა თითქოს სულის დანახვას აპირებდა, გამიღიმა დამაბრმავებლად და სახეზე კოცნების დატოვება დაიწყო. ხელები მოვხვიე წელზე ჩემსკენ მოვქაჩე, ზემოდან მოვიქციე მჭიდროდ ჩავიხუტე და მის სურნელში ჩავიძირე.
-ჯიმინ, დარჩი ჩემთან რაცარუნდა მოხდეს..
-ვფიქრობ ახლა სამსახურის ძებნაზე უნდა ვფოკუსირდე..
-ხომიცი სანამ ჩემთან ხარ არაფერი გექნება საზრუნავი, უბრალოდ ჩემთან იყავი..
-გუკი.. არ გაბედო ჩემს პირად სივრცეში შემოჭრა.
-კარგი მაშინ უფლება მომეცი სამსახურის პოვნაში დაგეხმარო..
-არმინდა სხვის კმაყოფაზე ყოფნა ან ვინმეზე დამოკიდებულმა.. გთხოვ გუკი გამიგე..
-ჩშშ.. ჯიმინ დამიჯერე, მე შემიძლია შესაფერისი სამსახური გიპოვნო.. სცადე.. უბრალოდ მენდე..
-გუკი რატომ ხარ ასეთი ჯიუტი?
-ისევე როგორც შენ.. მოდი ჩემთან...
-ახლა არა.,. ძალიან მშია.. ჩემი ხელებისგან გაითავისუფლა თავი და აბაზანაში გავიდა. საოცარია, რომ ჯიმინთან ასეთი ვნებიანი ღამის შემდეგ დაღლელი საერთოდ არვიყავი. პირიქით, ენერგიული და ბედნიერიც კი ვიღვიძებდი. ალბათ ესეც მისი ძალაა. გამეღიმა, მეც ავდექი და სხვა აბაზანაში გავედი მოსამზადებლად. შემდეგ კი სამზარეულოში ჩავედი სადაც უკვე გამზადებული საუზმე მე და ჯიმინს გველოდებოდა.
ოფისში წასვლამდე ჯიმინს კიდევ ერთხელ ვთხოვე ჩემს შემოთავაზებაზე დათანხმება და სახლში მოსაფიქრრბლად დავტოვე. ჩვეულებრივი დამღლელი სამუშაო დღის შემდეგ სტიმულს სახლში მომლოდინე ჯიმინი მაძლევდა. მანქანაში დავჯექი თუ არა მოულოდნელად ტელეფონმა დარეკა:
YOU ARE READING
უსაფრთხო ჯოჯოხეთი (დასრულებული)
Romanceჯიმინით შებყრობილი ეჭვიანი ჯონგუკი გამუდმებით ცდილობს მის იზოლაციას სხვებისგან. (დასრულებული)