Awakening of passions (🔞)

894 83 45
                                    

 ჯიმინი პატარა ბავშვივით მემორჩილებოდა. საცვალი გავხადე და ფეხები თეძოების ირგვლივ შემოვიწყვე. ბალიშის ქვეშ შავაცურე ხელი და სითხე ხელში ჩავიცალე. 

-ჯიმინ მზად ხარ? თავი დამიქნია მორცხვად. გავუღიმე, მხურვალედ ვაკოცე და თითები ფრთხილად შევუცურე. პირველივე კვნესა ნოტებივით ჩამესმა. ჯიმინი კვნესოდა, სხეული უთრთოდა და ჩემს ქვემოთ იკლაკნებოდა. სურვილმა ამიტანა, მეტის მოთმენა აღარ შემეძლო. ჭკუიდან გადავყავდი მის ვნებებიან სხეულს, ხმას და ქცევებს. თითები გამოვიღე და ორგანოთი ფრთხილად შევიჭარი. მისი სიმჭიდროვე და სიმხურვალე ჩემს ჩემში ათას საოცარ ემოციას იწვევდა. მონატრებული სხეული ხელებში ძლიერად მოვიქციე და როგორც კი ვიგრძენი რომ მოდუნდა მოძრაობა დავიწყე. ჯიმინის სასიამოვნო კვნესა ყურში სტიმულივით ჩამესმოდა. ვნებისგან არეული მხრებზე მებღაუჭებოდა და გიჟივით მკბენდა ყურზე. ყელზე კი სილურჯეებს მიტოვებდა. როგორც კი სასიამოვნო დარტყმას მივაყენებდი თავს უკან აგდებდა და ბოლო ხმაზე ყვიროდა. როცა ვიგრძენი სიამოვნების სიახლოვე ჯიმინის პენისს ხელი შემოვხვიე. მინდოდა ეს სიამოვნება ერთად განგვეცადა და მალევე ორივე ერთდროულად დაცლილები საწოლზე დავეშვით. თვალები დავხუჭე. მეშინოდა გახელის. მეშინოდა, რომ ეს ბედნირება გაქრებიდა. ხელები შემოვაჭდე და ისევ სხეულზე ავიკარი. 

-ჯიმინ.. დამპირდი... 

-ჯონგუკ? ჯერ კიდევ უჭირდა სუნთქვა და გული გიჟივით უცემდა. 

-დამპირდი, რომ დარჩები ჩემთან... თავი მის თმაში ჩავრგე.. 

-სანამ გენდომები შენთან ვიქნები ჯონგუკ.. 

-მე სულ მენდომები ჯიმინ!.. თავი ჩემს მკერდში ჩამალა და მომეჭიდა წელზე. -ჯერ არაფერი დასრულებულა ჯიმინ.. გავუღიმე და ისევ დავაცხრი ტუჩებზე.. -ასეთ მონატრებას ერთი ორგაზმით ვერ გამინელებ.. მოემმზადე.. დღეს სრულიადდ გამოიფიტები.. ჩავიცინე და ისევ ჩემს ქვეშ მოვიქციე. მონატრებისგან გაგიჟებული რაუნდებს ვეღარ ვითვლიდი, როცა მივხდი, რომ ჯიმინს მეტი აღარ შეეძლო, უბრალოდ დავნებდი.. 

უსაფრთხო ჯოჯოხეთი (დასრულებული)Where stories live. Discover now