Against fate

772 87 42
                                    

დავოუთება არ დაგავიწყდეთ ლამასებოო ^_^

------------------------------------------------------------------------

Jungkook pov: 

ინვესტორებს როგორც კი გამოვემშვიდობე ჯიმინთან წავედი, რომელიც მანქანაში მელოდა. მაგრამ ადგილზე გავიყინე როცა დავინახე ბაღში ის და თეჰიონი როგორ საუბრობდნენ. თეჰიონმა თავისი სავიზიტო ბარათიც კი ჩაუკუჭა ხელში. ბრაზისგან სისხილი ტვინში ჩამექცა. 

-ამას არდავუშვებ! თეჰიონს ბავშვობიდან ყველაფერს ვუთმობდი რაც კი მოსწონდა. ყველაზე განებივრებული ბავშვი იყო ვისაც კი ვიცნობ. მაგრამ ამჯერად არა! ჯიმინი ერთადერთია რასაც ვერადროს დავთმობ! ჯიმინის გამო ბევრი რამ გამოვიარე და მის გარეშე დიდხანს ვიტანჯებოდი. ახლა კი როცა ის ჩემთანაა მსგავს შეცდომას აღარასდროს დავუშვებ. ვუყურებდი და ყოველი მომენტი თვალწინ მიდგებოდა მისი პირველი გამოჩენიდან დღემდე. 

სკოლას ვერასდროს ვიტანდი იდიოტების ბუდე. ყველა ფეხებში მედებოდა იმის გამო,  რომ მდიდარი ვიყავი. ერთ დღესაც ის გამოჩნდა. საშინლად არ მომეწონა როცა ვიღაცამ ის ჩემგან დაიცვა თითქოს უკანასკნელი ნაბიჭვარი ვიყვი. მივხდი ეს რატომაც გააკეთა. რა თქმა უნდა მას მოსწონდა. სწორედ ამან მიიქცია ჩემი ყურადღება. ახალი ბავშვი რომელსაც 2 იდოტი ჩემგან იცავდა. გადავწყვიტე ამით გავრთობილიყავი. პირველი მოულოდნელი ეფექტი მაშინ მოახდინა, როცა ურთულესი მაგალითი ამოხსნა. ამით კი დაამტკიცა, რომ იდიოტებისგან უკვე გამოირჩეოდა. ყველაზე უცნაური კი ის იყო, რომ სხვებისგან განსხვავებით ჩემგან არაფერს ითხოვდა. არც ფეხებში მედებოდა, პირიქით თავს მარიდებდა ეს კი საშინლად მაღიზიანებდა. როცა პირველად დავარტყი ვიგრძენი მისი უსუსურობა. ჩემს გულზე ედო თავი და მტკივნეულად ოხრავდა. არვიცი რატომ მაგრამ პირველად ცხორებაში წარმოვიდგინე ის რაც არუნდა წარმომედგინა. მასთან ყოფნა მომინდა. საკუთარი თავი შემზიზღდა და გამოვიქეცი. ვცდილობდი მისთვის თავი ამერიდებინა მაგრამ ყოველ ჯერზე უფრო ვეფლობოდი მასში. მაინტერესებდა იგივეს თუ გრძნობდა ჩემს მიმართ ამიტომ დაცვის გასახდელში შევიტყუე და სასმელით გავაბრუე. ისევ იძახდა, რომ ჰეტერო იყო, ისევე როგორც მე. მაგრამ ვხედავდი ჩემს შეხებებზე როგორ რეაგირებდა. საკუთარი თავის გამოსაცდელად თუ რა მინდოდა მისგან, გადავწყვიტე ჩემთან ერთად პროექტში ჩამეწერა. ყოველ დღე წასვლისას კოცნას ვაიძულებდი, მინდოდა მომბეზრებოდა ყოველივე ეს, რომ მისგან თავი დამეხსნა. მაგრამ ყოველჯერზე უფრო ვნებიანად ვაცხრებოდი და უფრო მეტი მინდოდა. ჭკუიდან გადავდიოდი მისი შეხებისას. 

უსაფრთხო ჯოჯოხეთი (დასრულებული)Where stories live. Discover now