Üçüncü kişi bakış açısı
Jisung yediği cheesecake'in tadı ağzına dağılırken heyecanla "Dostum, bu cheesecake gerçekten lezzetli!" dedi, lezzeti yüzünde parlak bir gülümseme oluşmasını sağladı.
BX küçüğün tatlılığına gülümsedi, avuç içini çenesine yerleştirerek sordu, "Cheesecake'lere bayılıyorsun, değil mi?"
Aynı zamanda Minho kaşlarını çatıyordu. "Cheesecake'leri mi seviyorsun?"
"Evet! Aşırı lezzetliler~!" heyecanla bağırdı Jisung.
BX, Minho'ya dönerken sırıttı. "Hm, yani Jisung'un cheesecake'leri sevdiğini bilmiyordun ha?"
Minho karşılık olarak ona sert bir bakış attı. "Nolmuş yani? Ne demeye getiriyorsun?"
Diğeri omuz silkti. "Hiçbir şey, sadece Jisung'u benim kadar tanımıyor olabileceğini fark ediyordum. Şaşırılacak bir şey de değil aslında. Sonuçta sizin yakınlaşmanızın üstünden pek zaman geçmedi."
BX'in dediğine karşılık olarak, Minho'nun düşünebildiği tek şey şuydu; Sen öyle san, sürtük.
"Hm anladım. Demek her şeyiniz varsayımlarla, huh?" sertçe cevapladı Minho.
"Neden? Yanlış mıyım?" dedi BX ve kısa bir süre sonra, ikili yine bir bakışma yarışına girmişti.
Jisung yanındaki iki insanın arasındaki gerilimi hissedince cheesecake'ini yemeyi bıraktı. İkili birbirine bakarken onları inceledi, birbirlerinin gözlerine bıçak atarcasına bakıyorlardı. O anda garip hissetti, bakışmaları daha keskin hale gelirken geriye doğru yaslandı. Yüzleri yavaş yavaş birbirine yaklaşıyordu. Aniden, Jisung kısık sesle kıkırdayınca iki oğlan yüzlerindeki şaşkın ifadeyle ona döndü.
"Sadece öpüşün, olur mu?" diyerek şaka yaptı. "Siz ikiniz filmlerdeki o birbirinden nefret eden başroller gibisiniz. Yapacağınız sıradaki şey de, anlarsınız ya... sevişmek olur sanırım."
İkili aynı anda, iğrendiklerini belirten bir ses tonuyla "İğrenç!" diye bağırdı.
Jisung güldü, "Görüyor musunuz? Uyumlusunuz! Birbirinize aşık olursanız bile şaşırmam." dedi, sonunda cheesecake'inden başka bir ısırık almıştı.
Ansızın, bir parmağın çenesine dokunduğunu hissetti. Yüzü yukarıya doğru kaldırılmıştı, gözleri BX'in gözleriyle buluştu. BX flörtüz ve gösterişli bir tavırla "Jisung, olayı tamamen yanlış anlamışsın. Aşık olacağım kişi sensin." dedi.
Ama sonrasında Minho çatalıyla BX'in eline vurdu, bağırarak elini çekmesini sağladı. "Ah! Napıyorsun?!"
"Ona laf atmayı kes." dedi Minho.
"Atmıyorum—"
"Ah hadi ama, şu çocuksu tartışmayı bırakın şimdi." dedi Jisung. "Ha! Oyuncak makinesi!" Tatlıcının dış tarafındaki oyuncak makinelerini görür görmez heyecanla bağırdı.
"Denemek mi istiyorsun?" diye sordu Minho.
"Evet! O makineleri ne zaman görsem heyecanlanıyorum!"
BX özgüvenle güldü, "Gerçekten mi? İyi öyleyse, oradaki oyuncaklardan birisini aldığından emin olacağım. Gel hadi!" dedi, küçük olanın elini tutup dışarı çıkarıyordu ki Minho Jisung'un öbür elini tuttuğunda durdu.
Minho alçak ama etkili bir sesle "Jisung'u alabileceğini kim söyledi sana?" diye sordu, gözleriyle bıçak atıyor gibiydi.
"Hm? Sorun ne ki? O senin değil sonuçta."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fixed | Minsung
Fanfiction"Hayır." "Evet." "Hayır." "Evet." "Anne, lütfen! Hayır!" "Üzgünüm, Han Jisung. Ama karar verildi. Sen, çocuğum, Lee Minho ile evleniyorsun." Kitabın orijinali @strayyxstayy'e ait, ben sadece çevirdim.