On Altı

3K 358 195
                                    

İki bölüm attım ama sırası yanlış oldu, 15. Bölümü atlamayın lütfen^^

Üçüncü Kişi Bakış Açısı

"Ji! En sevdiğin cheesecake'i tekrar aldım- Ji? Neden ağlıyorsun?"

Sarışın olan yavaşça gözlerini ovdu ve başını diğerine çevirdi, "Ç-çünkü... a-ailem karar verdi..."

Siyah saçlı çocuk ona sıcacık bir gülümsemeyle baktı ve yanına yürüdü. Cheesecake'i kenara koyup yanına oturdu,"Neden üzgünsün o zaman? Mutlu olmalısın! Sonunda eve gidiyorsun!"

"Biliyorum... a-ama... Seungmin, Felix ve en önemlisi de... s-sen..."

Siyah saçlı olan birkaç defa gözlerini kırptı, sonrasında ona rahatlatıcı bir gülümseme verdi, "Endişelenme, Ji! Bir daha bulaşmayacak değiliz ya! Kesinlikle bir ara tekrar oyun oynayacağız!"

Birbirlerine verdikleri söz ile birlikte, kendini daha sakin ve güven dolu hisseden sarışının yüzüne bir gülümseme yerleşti.

Aniden, siyah saçlının gözleri parıldadı, "Ji! Neden daha sonra yıldızları görmeye gitmiyoruz? Bugün daha fazla yıldız olacağını duydum!"

***

Ve birkaç göz kırpmayla, sarışın kendine geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve birkaç göz kırpmayla, sarışın kendine geldi. Gözlerini açtığında kirpikleri titreşti, parlak ve güzel ay ışığıyla karşılaşmıştı. Kafasını saate doğru çevirdi, daha 11'di.

"Yine o rüya..."

Derin bir nefes alarak yataktan kalktı ve balkona doğru ilerledi.

Kollarıyla demire yaslandı ve gecenin süslediği gökyüzüne uzun uzun baktı. "Yıldızlar... ha."

Elini kaldırıp hedeflediği yere, yıldızlara doğru uzattı. "Şimdi hatırlıyorum... yıldızların üstümde büyük bir etkisinin olmasının nedenini."

"Nasıl unutabildim ki..."

"Ah... doğru. Çünkü..."

Temiz havayı içine çekti ve gözlerini kapadı.

"Ji... Ji... Ji...!"

Bir defa daha, gözlerini kapadı. "Düşününce... onun dışında, Lino-hyung da beni farklı bir takma adla çağırıyor."

Yüzünü avuç içine yasladı ve gökyüzüne bakmaya devam etti, ay ışığına, en çok da yıldızlara bakıyordu.

"Doğrusu, yıldızlar gerçekten güzel... tıpkı dediğin gibi."

Fixed | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin