Jag lät honom? Så lätt.

32 0 0
                                    

Jag kunde inte tro vad jag såg. Han var här, han var verkligen här! Jag hade rymt och riskerat allt för att komma till honom, men nu var jag istället fastvirad kring någon annan. Hade jag gjort allt det här för att detta skulle ske? Hade jag på riktigt gjort allt det här för att sedan ändå vara här tillsammans med Hance som klängde sig över mig? Jag bara hoppades att han inte såg att det var jag, bara någon som var lik mig. Det var trots allt sent på kvällen. Jag kanske bara inbillade mig allt? Jag hoppade ner för att ta en närmare titt men han hade redan gått. "Hallå?" Rösten ekade mot väggarna och jag visste inte vad jag skulle göra. Skulle jag gå tillbaka till Hance eller leta efter honom?

"Varför smet du? Kom vi går tillbaka." Han rynkade på ögonbrynen och drog i mig. Just i det greppet fick han mig att börja tvivla. Det var bara menat att det skulle leda bort andra inte att han verkligen skulle få vad han ville."Hance?" Jag bromsade hastigheten och han vände sig inte ens om. Han hade ett hårt grepp om mig och drog ännu hårdare. Men jag försökte påminna mig själv vad han kunde göra med mig så jag lät honom. Jag lät honom göra det. DET.

Allt hade varit annorlunda om han inte kom. Om jag inte behövde se honom. Inte behöva veta om vad jag gjorde. Jag var tom och kunde inte släppa det. Efter något sånt här ville jag att han skulle vara med mig, skydda mig som om jag var det enda han hade. Jag hade litat på honom så mycket att jag visade min kropp på det viset för honom. Det var som att man nästan låstes även fast att man inte ville. Men han gjorde ändå något med mig. Mina ådror sprängdes av att bara vara i hans närhet. Jag kände något även fast att jag inte ville tillåta mig själv att känna det. Jag visste innerst inne att han kunde skada mig. Men det kändes också som att han var svår att läsa av, han kanske inte ville bli läst? Jag ville känna honom. Jag ville känna att det var på riktigt, om det verkligen fanns något. Eller var han bara sugen på mig och skulle sedan kasta mig? Var han bara här för att ha sex med mig och sedan inte bry sig ett skit om mig? Min kropp vigdes och gåshuden på min kropp letade sig fram i takt med rörelserna som fick lakanet att studsa. I stunden var han den enda men det kändes ändå som att jag bara var någon i mängden även fast att han sade att han haft drömmar om mig, att jag var den enda han haft drömmar om. Att han bara drog i mig utan att bry sig om att jag inte var lika säker. Att han bara kom och trodde att han kunde få vad han ville och jag på riktigt lät honom? Jag gav honom det. Så lätt.

Jag visste inte om det var rättJag visste inte om jag hade rättJag visste inte om varför jag egentligen tvivladeJag visste inte om att detta skulle förändra så mycket

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jag visste inte om det var rätt
Jag visste inte om jag hade rätt
Jag visste inte om varför jag egentligen tvivlade
Jag visste inte om att detta skulle förändra så mycket

Mitt i akten blev vi avbrutna. Cellen öppnades och Hance togs ifrån mig och lyftes ut.

"Pappa?"
"Det är din tur."

Förbjuden fruktTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang