44. idioot

172 4 0
                                    

Chantal

Als ik wakker word, rek ik me uit en stap uit bed. Ik loop voorzichtig de trap af naar beneden en pak mijn mobiel van de eettafel en zie dat Niall mij twee keer heeft gebeld. Ik zucht en besluit Perrie een berichtje te sturen om te vragen of ze mee gaat om baby spulletjes te kopen. Ik leg mijn mobiel weer terug op de tafel en loop naar de keuken toe. Ik loop naar het aanrecht toe en maak wat yoghurt klaar. Ik loop naar de eettafel toe en zet mijn yoghurt neer. Ik ga zitten aan de tafel en zie dat mijn mobiel oplicht. Ik pak mijn mobiel op en zie een berichtje van Perrie. Er staat dat ze me om 2 uur komt ophalen. Ik zeg dat het goed is en druk op verzenden. Ik eet mijn yoghurt op en breng het bakje weer naar de keuken. Ik loop naar boven om me om te kleden. Als ik dat gedaan heb loop ik weer naar beneden naar de keuken om een paracetemol te pakken, ik heb zo veel pijn in mijn buik! Als ik net mijn glas water op drink gaat de bel. Ik kijk op de klok en zie dat het nog geen 2 uur is. We hadden toch 2 uur afgesproken? Ik loop naar de deur en doe open.

"Hey Mert!" Zeg ik blij en omhels hem. "Hey!" Zegt hij. "Mocht je al uit het ziekenhuis?" Vraag ik verbaast. "Ja, alleen ik wou wat vragen.." Zegt Mert. "Zou ik hier een tijdje mogen slapen?" Gaat Mert verder. Ik had deze vraag niet verwacht van Mert. "Waarom?" Vraag ik verbaast. "De garage is niet meer van mij, ik kon de huur niet meer betalen, en nu is de garage alweer van iemand anders.." zegt Mert. "Uh ja, tuurlijk kan je hier blijven." Zeg ik, ik weet niet hoe Niall hierop zou reageren, het is wel zijn huis.. ik leid Mert naar een logeerkamer, hij zet zijn tas met spullen op de grond. "Je kan hier verblijven als je wilt?" Vraag ik. "Het is prima, bedankt." Zegt Mert. Ik knik en we lopen naar beneden. "Wil je iets drinken?" Vraag ik aan Mert als ik naar de keuken loop. "Ja is goed." Zegt Mert als hij op de bank gaat zitten. "Wat wil je drinken?" Vraag ik. "Doe maar wat water." Zegt hij. Ik pak een glas en schenk wat water in en loop dan naar de bank toe en ga zitten, en geef dan het glaas aan Mert. "Alleen ik ga zo met Perrie baby kleertjes kopen.." zeg ik. "Is goed, ik blijf wel hier." Zegt Mert en glimlacht even. We praten wat en dan gaat de bel. Ik neem aan dat het Perrie is. "Ik ga, doei." Zeg ik tegen Mert. "Oke veel plezier!'' Zegt Mert. "Dankje." Glimlach ik en loop naar de deur. "Hey Chantal." Zegt Perrie vrolijk zoals altijd. "Hey!" Zeg ik en omhels haar. We lopen naar haar auto toe en stappen in. Ik vertel haar niet dat Mert bij mij woont voor een tijdje.. maar ik wil wel vertellen over Niall, dat hij op tour is als mijn, ons kind word geboren.

"Ik heb een beetje ruzie met Niall." Zeg ik zuchtend. "Hoezo?" Vraagt Perrie en kijkt me verbaast aan. "Hij is op tour als ons kind word geboren." Zeg ik een beetje boos. "Oh? Wat raar want Zayn zei dat Niall eerder naar huis ging als ze in Japan waren." Zegt Perrie en kijkt weer naar de weg. "Wat? Niall mag eerder naar huis?" Vraag ik verbaast en kijk met grote ogen naar Perrie. "Ja, dat werd mij verteld te minste." Zegt ze. "Fuck." Zeg ik zacht. "Wat is er?" Vraagt Perrie.

"Ik hing op toen Niall nog wat wou zeggen, omdat ik boos was toen hij zei dat ze in Japan zaten als ons kind werd geboren... maar ik denk dat hij nog wou vertellen dat hij eerder weg mocht, maar ik hing op." Leg ik uit. "Oh, misschien moet je hem vanavond maar bellen?" Zegt Perrie. "Ja, je hebt gelijk." Zeg ik. "Ik ben echt een idioot." Zucht ik en rol met mijn ogen. "Ja, inderdaad." Zegt Perrie. Ik kijk haar boos aan maar we schieten in de lach.

Als we aan zijn gekomen bij de winkels lopen we rond en zoeken leuke kleertjes. "Die is zo leuk!" Zegt Perrie en houd een roze t-shirtje met een olifantje erop omhoog. "Ja die is leuk!" Zeg ik enthousiast. Als we klaar zijn met spullen kopen rekenen we af bij de kassa en lopen we naar de auto.

Perrie zet me af bij mijn huis en rijd dan door naar haar huis. Ik zit diep in mijn gedachte na te denken over wat ik vanavond tegen Niall moet zeggen. Ik doe de deur open en loop met tassen vol kleertjes en andere spullen binnen. "Hey." Zegt Mert. Ik schrik uit mijn gedachte. "O hey! Sorry ik was vergeten dat je hier was!" Lach ik. "Wat heb je gekocht?" Vraagt Mert belangstellend. Ik pak de tassen en zet het op tafel. Ik haal de spullen uit de tassen en laat het zien aan Mert. "Leuk!" Zegt Mert. "Ja! Het was wel moeilijk om alles te zoeken wat ik nodig had, maar gelukkig hielp Perrie mij." Zeg ik. "Had Perrie nog wat over mij gezegd?" Vraagt Mert nieuwschrierig. "Nee." Zeg ik eerlijk.

Als we klaar zijn met eten loop ik met de lege borden naar de keuken toe en doe ze in de vaatwasser. "Vind je het erg als ik ga douche?" Vraagt Mert. "Nee, ga maar douchen." Zeg ik. Hij staat op en loopt naar boven. Ik besluit om Niall te bellen, ik pak mijn mobiel en toets het nummer in van Niall. "Met Niall." Hoor ik Niall zeggen. "Hey Niall, het spijt me, dat ik ophing, sorry." Zeg ik zacht. "Babe, het is al goed, ik hoorde het van Perrie. Het is goed, ik snap het dat je boos was." Zegt hij. "Echt?" Vraag ik verbaast. "Ja." Lacht hij. "Ik ben blij dat je bij de bevalling kan zijn." Glimlach ik. "Ja, ik ben ook blij, ik wil er voor je zijn princess." Zegt Niall. Mijn hart smelt, "Dat is lief, dankje." Glimlach ik. "Ik hou van je." Zegt Niall. "Ik ook van jou." Zeg ik. "Bel je me als er iets is?" Vraagt Niall bezorgt. "Zal ik doen." Beloof ik. "Oke, doei Princess, ik mis je." Zegt Niall. "Doei, ik mis jou ook." Zeg ik en hang op.

-----------
Heyyy, ik ben nu een nieuw boek aan het schrijven, het heet: illusion ft. Niall Horan, Harry Styles.
Xx

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu