29. naar Nederland

180 7 2
                                    

Niall

We gaan gelijk naar het concert van Engeland door naar Nederland en morgen treden we op in de Arena.

"We vertrekken over 5 minuten." Hoor ik de piloot zeggen. Ik kijk uit het raam. Liam komt naast me zitten. "Misschien is ze wel in Nederland." Zegt Liam om mij een beetje te gerustellen. "Ja misschien.." Zeg ik. Ik praat met Liam over Chantal en dat ik der mis, heel erg zelfs. Het is moeilijk om zonder haar te leven.. Misschien was ze gister wel bij het concert en zong ze mee met Little Things.. ons liedje.. gelukkig kan ik goed met Liam praten. Als we klaar zijn met praten val ik in slaap. ''Niall wakker worden, we zijn er." Hoor ik Liam zeggen. Ik doe mijn ogen open en sta op. Ik pak mijn koffer en stap het vliegtuig uit. We lopen over schiphol. *flashback*

Liam legt een arm om mijn schouders heen. "Binnenkort zie je der weer!" Fluisterd Liam in me oor. Ik kijk nog èèn keer om ik zwaai voorzichtig. Ze zwaait terug en met der andere hand houd ze het kettingtje vast. Ik loop het vliegtuig in en ga zitten. Het vliegtuig rijd langs een groot raam. Ik zie Chantal dat ze haar hand tegen het grote raam houd. Ik leg mijn hand tegen het kleine raampje van het vliegtuig aan. Ik blijf net zo lang kijken totdat we de lucht in gaan.

*einde flashback*

We lopen naar een zwart busje toe. We worden verblindt door de paparazzi. "Is het waar dat Chantal dood is?" Word er gevraagd door iemand van de paparazzi. Ik voel me zo kwaad worden. "CHANTAL IS NIET DOOD!" schreeuw ik boos en wil naar die man toe lopen, maar Harry houd me tegen. "Niall doe rustig!" Zegt Harry geschrokken. "NEE!" Zeg ik boos. En wil me los trekken. Maar Zayn houd me ook vast. En nemen me mee het busje in. Ik kijk uit het raam. Er valt een stilte in het busje, niemand durft wat te zeggen. Als we bij het hotel aan komen, pak ik mijn spullen en loop naar mijn hotelkamer. "Niall wil je alleen in een Hotelkamer?" Vraagt Liam voorzichtig. "Ja ik wil even alleen zijn." Zeg ik tegen Liam. "Ik snap het." Zegt Liam en geeft mij een schouder klopje. Ik loop mijn Hotelkamer binnen en doe de deur dicht. Ik ga op de grond tegen de deur aanzitten. Misschien is ze wel dood.. zeg ik zacht. Nee dat kan niet! Ze was gister in de buurt, ik voel het gewoon!

*volgende dag.* "Paul, kan je me ergens naar toe brengen?" Vraag ik aan Paul. "Ja tuurlijk." Zegt Paul. En we lopen naar de auto toe. *half uur later.* "hier is het." Zeg ik tegen Paul en hij stopt. Ik stap de auto uit. Ik loop richting de Flat, de vorige keer dat ik er was, was Chantal en mij eerste ontmoeting.. ik voel me ogen prikken als ik op de plek sta waar ik haar ontmoeten *flashback* ''Gaat het?!" Vraag ik bezorgt. ''ja, het gaat.'' ''Moet ik je helpen?'' Vraag ik. ''Ja graag, ik heb zo een concert en anders kom ik te laat.'' Zegt ze huilend. ''Hier ik heb je een zakdoek'' zeg ik en geef haar een zakdoek. ''dank je'' zegt ze. ''naar welk concert ga je als ik vragen mag?'' Vraag ik. "Naar One direction, ken je die?'' Vraagt ze. "Ja zeker, ze hebben goeie muziek!" Zeg ik. "Ze betekenen heel veel voor me, vooral èèn persoon" zegt ze trots. "Zozo en wie is die ene persoon, als ik vragen mag?" Vraag ik. "Niall Horan, die blonde, ken je hem?" Zegt ze trots. "Ja zeker, een goede zanger!" Zeg ik. Alle krantjes zijn bijna opgeruimd. "Bedankt voor mijn verhaal aan horen en helpen met die folders op te ruimen." Zegt ze grinnekend. "No problem" zegt ik.

"Hoe heet je eigelijk?" Vraag ik. "Chantal, en ji...." Zegt ze en kijkt me aan met haar mooie groene ogen.. "Niall, leuk je te ontmoeten!" Zeg ik grinnekend. *einde flashback.*

Ik voel een warme traan over mijn wang lopen. Ik kijk voor me en zie in de verte iemand zitten op een bankje. Het lijkt wel Chantal! Ik loop er voorzichtig naar toe. "Chantal?" Vraag ik.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu