Niall
"Heb je wel zin in het concert?" Vraag ik. Ze kijkt me aan met haar mooie groene ogen. "Ja, tuurlijk!" Glimlacht ze. "OMG, DAT IS NIALL HORAN" hoor ik een paar rennede fans gillen. "Shit! Uhm sorry Chantal ik moet gaan! Ik zie je bij het concert! Bye" Zeg ik terwijl ik weg ren. Ik hoor Chantal nog roepen "tot zo!" Ik kijk achter me en zie de fans achter me aanrennen. Hijgend ren ik een steegje in, snel pak ik mijn mobiel en bel paul, onze bodyguard.
"Paul, kan je me nu ophalen bij die plek waar je me ook had afgezet?"
"Ja, ik kom er aan" "Oke, tot zo"
Ik druk me plat tegen de muur als ik fans hoor gillen en langs rennen. Gelukkig rennen ze er voorbij.
Chantal
"Heb je wel zin in het concert?" Vraagt hij. Ik kijk hem aan "Ja, tuurlijk!" Glimlach ik. "OMG, DAT IS NIALL HORAN" hoor ik een paar rennede fans gillen. "Shit! Uhm sorry Chantal ik moet gaan! Ik zie je bij het concert! Bye" Zegt hij terwijl hij weg rent. Ik roep nog "tot zo!" En weg is hij inclusief de fans. Ik kan het nog niet geloven! Ik sta nog steeds met open mond te kijken naar de rennende fans. Ik heb net gewoon met Niall Horan gepraat. Er vliegen nu 1000 dingen door mijn hoofd heen. Hoe hij mijn naam zei met zijn iers accent. Zeg ik grinnekend in me zelf. Ik pak mijn fiets en stap op de fiets. Ik probeerde mijn balans te houden en fiets voorzichtig naar huis.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...