Chantal
Ik word wakker, rek me uit en loop naar beneden om te eten. "Goeiemorgen." Zeg ik tegen me ouders en me zusje. "Goeiemorgen, lekker geslapen?" "Ja, ik had wel een rare droom.. dat ik One direction ging ontmoeten en dat Niall naar het ziekenhuis moest.." maar dan komen de herinderingen boven! "O wacht.. dat is echt gebeurt!" Ik vertel aan me ouders hoe ik Niall had ontmoet enzo maar niet over de kus want ik ben dat ze hem te oud vinden. Het is 10 uur. Ik eet snel een broodje. Ik ga douchen. Kam me haar en doe me make up. Ik trek schone kleren aan. Ik loop nog naar boven om me tas te pakken en Niall zijn mobiel. Ik ren weer naar beneden en pak me OV kaart. Me moeder zet me af bij het station. "Doei mam." "Doei, veel plezier!" "Dankje." Zeg ik met een brede glimlach. En doe de autodeur dicht. Ik zwaai nog even naar me moeder en loop dan het station in. Ik kijk op een bord op welke perron ik moet staan. Ik loop naar het perron toe en zie dat de trein er al staat. Ik ren snel naar de trein toe. Ik zoek nog een goed plekje in de trein. Er ligt een roddelblad op de tafel, ik begin er in te lezen. Wat roddelen ze veel over mensen! Ik sla de volgende bladzijde open en lees de titel: Niall Horan van One direction is vreemd gegaan! Ik lees het snel door.
*Niall Horan is gespot met een mystererieus meisje. Het zag er romantisch uit voor die 2. We weten nog niet hoe Barbara Palvin, daar op reageert.* ik stop met lezen. "w-wat.." ik kijk naar de foto waar ik Niall ondersteun naar de auto toe vanaf de Arena. *dingdong* we zijn aangekomen bij amsterdam- bijlmer arena. Ik stop het blad in me tas en loop de trein uit. Ik pak de taxi naar het hotel. Ik kan het niet geloven! Ik ben wel boos op Niall, hoe kan hij dit doen! Eenmaal bij het Hotel loop ik naar zijn kamer. Ik klop op de deur "Niall ik ben het" ik hoor gehink naar de deur toe. De deur word open gedaan en zie Niall staan in zijn boxer en zonder shirt aan. Wat heeft hij gespierde arme! "Hey Chantal! Kom binnen!" "Hey." Ik geef hem een knuffel en loop naar binnen. Ik zie dat hij geen bank heeft dus ga ik maar op bed zitten. "Sorry, maar ik heb me verslapen. Ik moet nog even douchen." Zegt hij slaperig. "Oke." Hoe durft hij. Hij vergeet mij gewoon en heeft een vriendin en zoent met mij. Ik hoor de douche aan gaan. Ik voel een warme traan lopen langs me wang. Ik dacht dat hij echt van me hielt. Ik ben altijd bedrogen door jongens en ik dacht dat Niall dat nooit zou doen. Ik vertouwde hem. Hij is snel klaar met douchen. Ik veeg snel mijn tranen weg. Ik kijk in de spiegel. Ik zie dat me ogen rood zijn. Ik ga aan de andere kant van het bed zitten met me rug naar Niall toe en kijk uit het raam. Ik hoor de badkamer deur open gaan. Ik voel nog een traan lopen. Ik hoor voetstappen naar me toe. "Chantal.. wat is er?" Vraagt hij bezorgt. Ik draai me hoofd naar de andere kant om. Hij komt naast me zitten en doet zijn hand om me nek heen. "W-waarom lieg je?" Vraag ik snikkend. "Wat? Wat heb ik gelogen dan?" Vraagt Niall verbaast. Ik pak me tas en pak het blad er uit. Ik laat zien wat er staat. Het is een engels blad. "Wat!" Zegt hij. "Dat is helemaal niet waar! Ik heb nooit een relatie met haar gehad!" "M-maar..." zeg ik verbaasd. "O Niall sorry! Dat wist ik niet! Het spijt me echt!" Zeg ik huilend en sla een hand voor me mond. Volgende keer moet ik het gewoon anders aanpakken. "Hè jij kan er niks aan doen. Het maakt niet uit!" En hij geeft me een kus op me slaap. We vallen naar achter op het mega grote bed. "Niall, ik hou van je." Zeg ik zacht. Ik lig op zijn borst, ik hoor zijn hart kloppen. "Ik nog meer van jou Chantal." Zegt hij met een glimlach. Ik glimlach terug en doe me ogen dicht. Dan word er geklopt op de deur. Niall wilt opstaan "Niall ik doe wel open, blijf jij maar zitten met je knie." Ik loop naar de deur en doe de deur open. "Hey Liam!" "Hey Chantal!" Hij geeft me een knuffel en loopt naar binnen. "Hey Niall, alles goed?" "Ja hoor" zegt Niall met een glimlach. "We vertrekken vanavond om 8 uur." "Oke." Zegt Niall. "En vannavond gaan we uit eten.. Chantal wil je misschien mee?" Vraagt Liam. "Ja gezellig!" Zeg ik met een brede glimlach. "Oke, maar ik ga weer." "Doei Liam!" "Doei!" En hij doet de deur dicht. "Maar ik moet even me ouders bellen, Niall." "Oke, is goed." Ik pak me mobiel uit me tas en typ het nummer in. "Hoi mam...mag ik vanavond mee uit eten?...oke, bedankt... ja doei." "Het mag!" En ik knuffel Niall. En ik geef hem een kus op zijn lippen. Ik bedenk me dat ik Niall zijn mobiel nog heb. Ik pak mijn tas en pak zijn mobiel eruit. "Hier." Zeg ik grinnekend. "Dankje, wat is je nummer?" Vraagt hij. Ik pak zijn mobiel vul me nummer in. Ik geef zijn mobiel weer terug. "Zullen we een selfie maken?" Zegt hij grinnekend. 5 minuten later. We hebben nu ongeveer 25 foto's en die bekijken we nu. Er zijn foto's van dat hij me kust op mijn slaap en op mijn wang en op mijn mond. En ik ook bij hem. "Oke, welke zullen we op instagram plaatsen?" Zegt hij grinnekend. "Worden de fans dan niet boos?" Vraag ik. "Jij bent zelf een fan dus hoe zou jij erop reageren?" Vraagt hij. "Ik zou blij voor je zijn, als jij gelukkig bent dan ben ik dat ook." Zeg ik. "Awh dat is lief!" En hij geeft me een kus. We kiezen een foto uit. We kiezen de foto dat Niall mij kust op mijn slaap. En ik glimlach op de foto. Hij typt dit onder de foto. *she is my princess* hij drukt op verzenden. "Ik ben bang voor de reacties Niall.." "nee joh, ze zijn gewoon jaloers." Ik pak mijn mobiel en kijk naar onze foto op instagram. Ik like de foto en kijk bij de reacties *awh cute!!* lees ik en ik glimlach. "Zie je valt echt wel mee." Zegt Niall gerustgesteld. Ik scrol vedder om meer te lezen.. *she is ugly* *I kill her* *she breaks Niall's heart.* ik blijf door lezen, ik voel me ogen prikken. En ik voel een traan lopen..*I hate her!* *don't do that Niall, she is ugly* ik gooi me mobiel op de grond en ren naar de badkamer en doe de deur op slot. Ik ga tegen de muur aan zitten, met me hoofd op me knieen. Ik hoor Niall aan de deur kloppen. "Chantal, doe de deur open!" "NEE GA WEG!" schreeuw ik. "CHANTAL, DOE DE DEUR OPEN!" Roept Niall bezorgt. Ik voel weer de pijn opkomen van vroeger. Ik werd vroeger veel gepest omdat ik lelijk ben, ik werd geslagen, geduwd en uitgescholden. Vroeger sneed ik mezelf. En als iemand weer tegen me zegt dat ik lelijk ben, dan denk ik weer aan vroeger. Ik zie een scheermesje liggen. Ik heb behoefte om weer te snijden. Ik moet het doen! Ik hoor Niall "ALS JE NU NIET OPEN DOET DAN BREEK IK HEM OPEN!" ik negeer hem en pak het mesje... ik zet hem op mijn arm en snij me, er vallen een paar druppels bloed op de vloer. Ik zet weer het mesje op me arm en doe het nog een keer. Niall krijgt het slot er af en komt binnen stormen. "Chantal, wat ben je aan het doen?" Schreeuwt Niall geschrokken. Hij trekt het mesje uit me hand en gooit het op de grond. Ik sta huilend voor me uit te staren. Ik zeg niks en blijf staan. Hij pakt me bij me handen en zegt dat ik moet zitten tegen de muur, hij komt naast me zitten en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Ik klem me vast op zijn brede lichaam. "Chantal, waarom doe je dit?!" Vraagt hij. Ik leg uit dat ik vroeger werd gepest.
"Wat erg! S-sorry dat wist ik niet" zegt hij veronschuldigend. "Dat kon je ook niet weten." Zeg ik gerustgesteld. "Maar Chantal beloof je me dat je dit nooit maar dan ook nooit meer doet?" Zegt hij bezorgt. "Ik zal het proberen.." "nee je probeert het niet, je gaat het gewoon nooit meer doen!" Zegt Niall een beetje boos. "Oke.." hij geeft me een kus op mijn slaap. "Ik wil je niet kwijt Chantal." Zegt hij op een sirieuse toon.
Niall
Waarom zouden ze haar pesten, ze is harstikke knap en lief. Arme Chantal. Ik geef haar een kus op der slaap. "Ik wil je niet kwijt Chantal" zeg ik met een brok in me keel.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...