Chantal
"En we hebben ook goed nieuws." Gaat de dokter verder. "De operatie is goed gegaan, alleen heeft hij wel een kleine kans om het te overleven.." Zegt de dokter. Ik sta met open mond voor me uit te staren. "Jullie kunnen zo naar hem toe." Zegt de dokter. "Oke." Zegt Perrie. En de dokter loopt weg.
*15 minuten later.*
er komt een dokter naar ons toe lopen en neemt ons mee naar de kamer van Mert. "Hij ligt in coma, en er is een kleine kans dat hij daar uit komt.." Zegt de dokter. Ik kijk weg. Ik voel een traan over mijn wang lopen en veeg het snel weg. "Hier is het." Zegt de dokter en wijst naar een kamer. Perrie en ik lopen de kamer binnen. Daar ligt hij dan.. hij zit onder de snoertjes. Ik ga zitten op een stoel naast het bed. "W-wat is er gebeurt met hem?" Vraag ik stotterend aan de dokter die aan de andere kant van het bed staat, en controleerd of alle draadjes nog goed zitten. "Hij is gesprongen van 4 hoog.." Zegt de doker. "En daarbij heeft hij ernstige verwondingen aan zijn hoofd opgelopen." Gaat de dokter verder en de dokter loopt weg. Ik kan het niet geloven, ik hoor Perrie huilen. "Het is jouw schuld!" Zeg ik huilend tegen Perrie. "JIJ hebt gezegt dat het goed ging met Mert, maar dat was niet zo ! Je denkt alleen maar aan jezelf!" Zeg ik boos tegen Perrie. "Je hebt gelijk, het spijt me!" Zegt Perrie huilend en ze rent weg. Ik pak Mert zijn hand vast. "Niet dood gaan Mert." fluister ik huilend. "Ik wil jou niet kwijt net zoals Alex." Zeg ik huilend. Ik pak mijn mobiel en bel Niall.
Niall
Ik zit op de bank en kijk tv, ik ben net thuis terug van de studio. Dan gaat mijn telefoon, ik sta op en loop naar de eettafel waar mijn mobiel ligt. Ik pak m op en zie dat Chantal me belt. "Hey babe." Zeg ik blij. "Niall, kom naar het ziekenhuis, nu." Zegt Chantal huilend. "W-wat?! Wat is er gebeurt?" Zeg ik geschrokken. "Mert ligt in Coma." Zegt Chantal huilend. "Oke ik kom eraan." Zeg ik en hang op. Ik pak snel mijn sleutels en trek me jas aan. Ik ren snel naar mijn auto en stap in en rij weg. Er vliegen allerlei woorden door mijn hoofd. Als ik bij het ziekenhuis ben aangekomen parkeer ik mijn auto en stap uit. Ik loop snel naar de balie toe, maar ik zie dat Chantal al naar me toe rent. "Chantal!" Zeg ik en omhels der. "Hij gaat dood he?" Fluisterd ze huilend in mijn oor. "Nee, hij gaat niet dood!" Zeg ik en voel een traan over mijn wang lopen. "Kom." Zegt Chantal en ze neemt me mee naar een kamer. Ik zie Mert liggen in een bed. Chantal begint te huilen. ik hou haar stevig vast, ze legt haar hoofd tegen mijn borst aan. "Wat is er met hem gebeurt?" Vraag ik. "Hij is gesprongen van 4 hoog.. en er is een kleine kans dat hij het overleefd.." Legt ze uit. Ik geef haar een kus op der voorhoofd. "Het komt goed.." Zeg ik. "Ik hoop t.." Zegt Chantal. "Waar is Perrie?'' Vraag ik aan haar. "Ze is weg.. we hebben ruzie.." Zegt ze. "Hoezo?" Vraag ik verbaast. Hun hebben nog nooit ruzie gehad! "Ik zei dat het haar schuld was.. dat kon ik beter maar niet zeggen.." Zegt Chantal.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...