17. het feest.

273 8 0
                                    

Chantal

We lopen een grote zaal in en zien dat er al een stuk of 30 man er staat, we zien Jenna en lopen naar haar toe. "Heei Jenna!" Ik omhels haar. "Gefeliciteerd!" "Dankje!" Floor en ik geven haar het kadootje. "We hopen dat je het leuk vindt." Zegt Floor. Jenna haalt het papier eraf. "Dank jullie wel!" Zegt ze enthousiast. "Daar staat de drank." Jenna wijst naar een tafel vol met sterke drank. Floor rent erop af. "Zo die heeft haast." Grinnekt Jenna. "Jenna, kan ik je even spreken?" "Uh ja tuurlijk, zullen we daar even gaan zitten?" Ze wijst naar 2 stoelen bij de bar. "Ja is goed." En we lopen naar de stoelen toe. We gaan zitten. "Jenna.. ik ben zwanger." "Nee meen je dit?!" Ze kijkt me met grote ogen aan. "Ja ik meen het.." "ga je het houden of niet?" Vraagt ze. ''Weet ik nog niet.." "Wat vind Niall ervan?" Vraagt ze. "Ik ga het hem pas vertellen als hij in Nederland is." "Chantal, ik moet je ook nog wat vertellen... Niall heeft me gezoend." "W-wat?! Wanneer?!" Vraag ik geschrokken. "Toen op Kimberly der feestje, toen jij naar de wc ging zoende hij me, ik wou het niet en duwde hem weg.. " "En dit vertel je nu pas!" Zeg ik boos. Ik ren naar de wc en doe de wc deur opslot. "Waarom?!" Ik sla me handen voor me gezicht. "Chantal het spijt me echt! Kom dan drinken we wat om het te vergeten!" Ik doe de wc deur open en loop naar Jenna toe. Ze omhelst me "Het spijt me echt heel erg!" We lopen naar de bar en we beginnen te drinken...

Niall

Mijn telefoon gaat. Ik pak mijn telefoon en neem op. "Hallo spreek ik met meneer Horan?" "Ja dat klopt." "Wilt u zo snel mogelijk naar het Amc ziekenhuis komen?" "W-wat hoezo?" Vraag ik geschrokken. "Uw vriendin ligt in coma en haar ouders kunnen niet komen omdat ze op vakantie zijn in Amerika." "Oke ik kom er gelijk aan." En ik hang op. Ik pak snel me spullen in en pak de taxi naar het vliegveld. Als ik in het vliegtuig zit kijk ik uit het raam naar de sterren. "Chantal, ik wil je niet kwijt.." zeg ik zacht. Ik blijf naar de sterren kijken. Ik voel me ogen prikken. Als het vliegtuig geland is pak ik snel me tas. Ik ren naar een taxi toe en stap in. "Het Amc." "Oke" zegt de taxichaufeur en begint met rijden. Als we er zijn betaal ik de taxichaufeur en ren snel naar de ingang. Ik ren langs het bankje waar Chantal en ik samen naar de sterren keken toen ik naar het ziekenhuis moest voor mijn knie. Ik voel me ogen prikken als ik eraan denk. Ik ren snel naar de balie. "Hallo kan ik u helpen?" "Ja ik zoek Chantal Smit." "Even kijken, kamer 106." "Oke, bedankt." Ik ren snel naar de lift toe en druk op de knop. Het duurt me te lang, ik besluit om maar via de trap te gaan. Ik ren snel naar kamer 106 toe. Ik kijk door een raampje naar binnen en zie daar Chantal liggen, ik zie dat er een doktersassistend bij haar is. Ik doe de deur open. "U bent der vriend?" "Ja dat klopt. Wat is er gebeurt?" Ik ga op een stoel zitten naast haar bed. "Ze heeft te veel gedronken op een feestje en nu ligt ze in coma." Ik kijk naar Chantal. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en pak haar hand vast. "Komt ze nog uit coma?" "Het is te hopen. Ik laat jullie even alleen. Ik kom zo nog even  kijken." En de vrouw loopt weg. "Chantal, ik wil je niet kwijt. Wat heb je gedaan?" Zeg ik. En ik voel een traan over me wang lopen. Dan komt de vrouw weer binnen gelopen. "We hebben helaas slecht nieuws. De baby heeft het helaas niet overleeft." "W-wat? Baby? Wat bedoelt u?" Vraag ik geschrokken. "U weet het nog niet? Uw vriendin was zwanger.." "W-wat?!" Ik kijk naar Chantal. Ik zie een traan over haar wang rollen. "Het spijt me." Zegt de vrouw. "Ik laat jullie weer even alleen, als er iets is kunt u naar me toe komen. De vrouw draait zich om en loopt weg. "Chantal waarom heb je me dit niet verteld." Ik sta op en kijk uit het raam, naar de sterren. "Ik was gewoon vader." Ik hou me hand tegen het raam. "Niall" hoor ik iemand zacht zeggen. Ik draai me om en zie dat Chantal wakker is. "Princess!" Ik loop naar haar toe. "Ga weg." "W-wat? Waarom?" Vraag ik geschrokken. Dan word er op de deur geklopt en er komt een dokter binnen lopen. Ik herken hem meteen. "Dokter van luiten?" "Ja dat klopt." En hij kijkt naar Chantal. "Niall, ik wil je nooit meer zien!" "U hoort wat ze zegt, de patiënt heeft rust nodig, wilt u deze kamer verlaten?" "Chantal.." "ga weg!" Zegt ze. Ik pak mijn spullen en loop weg. Wat heb ik verkeerd gedaan? Waarom doet ze nou zo! Ik ga op het bankje zitten, waar we toen ook zaten, ik kijk naar boven naar de sterren. Ik voel een traan over mijn wang rollen. "Chantal, wat heb ik gedaan?" Zeg ik zacht. "Ik wil je terug." Na 5 minuten zo te hebben gezeten sta ik op en loop weg. Ik ga opzoek naar een hotel. Bijna nergens is geen plek meer, ik besluit om maar naar het hotel te gaan waar ik en Chantal toen hadden geslapen. Ik check mij in en krijg de sleutel. Ik kijk op de sleutel welke kamer ik heb.. en jahoor ik heb dezelfde kamer als vorige keer samen met Chantal. Ik doe de deur open. Ik voel tranen over mijn wangen rollen. Ik zie de beelden voor me dat we samen daar in bed lagen en samen op het balkon staan. Het doet pijn. Ik zet mijn spullen neer en loop naar het balkon toe. Mijn hart breekt. Ik loop weer naar binnen en ga slapen.

Chantal

Ik hoor mensen praten, ik wil me ogen open doen, maar dat lukt niet.. "We hebben helaas slecht nieuws. De baby heeft het helaas niet overleeft." "W-wat? Baby? Wat bedoelt u?" Hoor ik Niall geschrokken zeggen. "U weet het nog niet? Uw vriendin was zwanger.." "W-wat?!" Ik voel een traan over mijn wang rollen. Mijn kind is dood, mijn kind. "Het spijt me." Zegt de vrouw. "Ik laat jullie weer even alleen, als er iets is kunt u naar me toe komen. De vrouw draait zich om en loopt weg. "Chantal waarom heb je me dit niet verteld? Ik was gewoon vader." "Niall" zeg ik zacht. Ik zie hem omdraaien. "Princess!" Hij loopt naar me toe. Ik herinder me wat Jenna had gezegt. "Ga weg." "W-wat? Waarom?" Vraagt hij geschrokken. Dan word er op de deur geklopt en er komt een dokter binnen lopen. "Dokter van luiten?" "Ja dat klopt." En hij kijkt naar mij "Niall, ik wil je nooit meer zien!" "U hoort wat ze zegt, de patiënt heeft rust nodig, wilt u deze kamer verlaten?" "Chantal.." "ga weg!" Zeg ik, ik voel me zo kwaad worden. Hij pakt zijn spullen en loopt weg. "U mag waarschijnlijk over een week naar huis." Zegt de dokter. "Oke" zeg ik. De dokter loopt weg. Ik kijk uit het raam en zie Niall zitten. Misschien ben ik wat te streng voor hem geweest. Hij is ook zijn kind verloren. Ik voel een traan over mijn wang rollen. "Het spijt me." Zeg ik zacht. Ik zie dat hij opstaat en weg loopt. Mijn hart breekt, ik barst in huilen uit. Ik probeer in slaap te vallen.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu