Chantal
Als ik zie dat Niall nog slaapt, besluit ik om zachtjes naar de badkamer te gaan en te douchen. Als ik klaar ben kleed ik me aan en loop naar beneden. Ik bak crousiants en maak verse sinasappelsap en pak een dienblad. Ik loop zachtjes de trap op naar boven. Ik zet het dienblad neer op bed en geef Niall een kus. "Wakker worden." En schud hem zachtjes wakker. "Goeiemorgen princess." Zegt hij met een slaapstem. "Goeiemorgen, ik heb een onbijtje op bed voor je gemaakt." Ik pak het dienblad. Niall gaat rechtop zitten en pakt het dienblad en zet het op zijn schoot. Ik zie een brede glimlach op zijn gezicht. "Dankje wel princess!" En begint te eten. Ik pak ook een crousiant. "Vanavond komen Liam, Harry, Louis en Zayn hier bbq vindt je dat leuk?" Vraagt Niall. "Ja gezellig!" Zeg ik enthousiast. "Oke." Zegt Niall met een glimlach op zijn gezicht. Als we klaar zijn met eten loop ik naar beneden met het dienblad. Niall kleed zich aan. Als Niall klaar is met aankleden loopt hij naar beneden. "Zullen we vanmiddag wandelen in het park?" Vraagt Niall. "Ja leuk idee!" Zeg ik. Als ik klaar ben met opruimen trek ik mijn jas en schoenen aan. We lopen hand in hand richting het park. We praten over alles en nog wat. We besluiten om een hotdog te halen bij een hotdogkraam. We gaan zitten op een bankje tegen over een vijver. Het is een warme herfst dag en het warme zonnetje schijnt op onze rug. "Ik heb wel zin in vanavond!" Zeg ik tegen Niall. "Gelukkig." Zegt Niall. Ik kijk naar de vijver waar eendjes in zwemmen. Als ik op mijn mobiel kijk en zie dat het al 5 uur is. We besluiten om terug te lopen naar huis. Ik zie aan de andere kant van de straat loopt een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ik ken haar ergens van... "fuck.." ik loop wat sneller. "Wat is er? Waarom loop je zo snel?" Vraagt Niall geschrokken. Ik negeer hem en loop snel door. Ik voel zo veel woede naar boven komen.. *als we thuis zijn* "waarom doe je zo raar?" Vraagt Niall een beetje boos. "Ik- ik.. zag Jenna." Zeg ik. "Ow.. sorry" Verondschuldigt hij zich. "jij kan er niks aan doen." Zeg ik en geef hem een kus. "Maar we moeten opschieten want over een half uur komen ze al!" Zeg ik, om het te vergeten. Niall loopt naar buiten en doet de bbq aan. Ik pak het vlees uit de koelkast en breng het naar Niall toe. Dan hoor ik de deurbel gaan en loop naar de deur toe en doe open. "Heey, Chantal!" Zegt Liam"Heey Liam!" Zeg ik. "Kom binnen!" Liam loopt naar binnen en ik lijd hem naar de tuin. Niall en Liam begroeten elkaar. "Wat wil je drinken?" Vraag ik aan Liam "Doe maar een biertje." Ik loop naar de keuken en haal een biertje. "Alsjeblieft." En geef het aan Liam. "Dankje wel." Zegt hij. Dan gaat weer de bel en loop naar de deur. Ik zie dat het Harry, Zayn en Louis zijn. "Heey!" Zeggen ze in koor. "Heey kom binnen!" En ik geef hun een knuffel. "Wat willen jullie drinken?" "Cola." Zegt Harry. "Doe mij maar een biertje!" Zegt louis. "Ik ook." Zegt Zayn. Ze lopen de tuin in en begroeten elkaar. Ze gaan zo leuk met elkaar om! Ze lijken net broers.
"Princess, doe mij ook maar een biertje!" Hoor ik Niall zeggen. Zuchtend loop ik weer naar de keuken. Ik breng het drinken rond en ga dan zitten. We praten over alles en nog wat, het is harstikke gezellig! *wat later..* "Nu is het mijn beurt om het vlees op de bbq te doen." Zeg ik tegen Niall en duw hem weg. "Haha, weet je dan hoe het moet?" Vraagt Niall. "Tuurlijk!" Zeg ik. Ik pak het vlees met een tang. Niall komt achter mij staan en houd een hand bij mijn heup en met zijn andere hand houd hij mijn hand vast waarmee ik de tang mee vast hou. En Niall fluisterd aanwijzingen in mijn oor. "Ahw cute!" Hoor ik Liam zeggen. Ik zie dat Harry een foto ervan maakt. Ik kijk naar de bbq waar ik het vlees op leg. Als het vlees op de bbq ligt kijk ik om naar Harry, Louis, Liam en Zayn. Ik zie dat ze allemaal met een big smile naar Niall en mij kijken. "Jullie zijn zo schattig samen." Zegt Zayn. Ik voel dat ik rood word. "Bedankt." Zeg ik met een brede glimlach op mijn gezicht. *paar uur later* We nemen afscheid van Harry, Louis, Liam en Zayn. Ik begin alles op te ruimen zoals gewoonlijk. Niall pakt mijn hand, ik kijk omhoog en kijk recht in zijn blauwe ogen."Babe, ga jij maar zitten, ik ruim het wel op." Zegt Niall. "Oke, bedankt." Ik geef hem een kus. Ik pak mijn mobiel erbij, ik kijk op insta en zie die foto van mij en Niall overal op insta. Ik lees de reactie's, eigelijk had ik mezelf beloofd om niet meer de reacties te lezen omdat het vaak geen leuke reactie's zijn.
*flashback*
"Zullen we een selfie maken?" Zegt hij grinnekend. 5 minuten later. We hebben nu ongeveer 25 foto's en die bekijken we nu. Er zijn foto's van dat hij me kust op mijn slaap en op mijn wang en op mijn mond. En ik ook bij hem. "Oke, welke zullen we op instagram plaatsen?" Zegt hij grinnekend. "Worden de fans dan niet boos?" Vraag ik. "Jij bent zelf een fan dus hoe zou jij erop reageren?" Vraagt hij. "Ik zou blij voor je zijn, als jij gelukkig bent dan ben ik dat ook." Zeg ik. "Awh dat is lief!" En hij geeft me een kus. We kiezen een foto uit. We kiezen de foto dat Niall mij kust op mijn slaap. En ik glimlach op de foto. Hij typt dit onder de foto. *she is my princess* hij drukt op verzenden. "Ik ben bang voor de reacties Niall.." "nee joh, ze zijn gewoon jaloers." Ik pak mijn mobiel en kijk naar onze foto op instagram. Ik like de foto en kijk bij de reacties *awh cute!!* lees ik en ik glimlach. "Zie je valt echt wel mee." Zegt Niall gerustgesteld. Ik scrol vedder om meer te lezen.. *she is ugly* *I kill her* *she breaks Niall's heart.* ik blijf door lezen, ik voel me ogen prikken. En ik voel een traan lopen..*I hate her!* *don't do that Niall, she is ugly* ik gooi me mobiel op de grond en ren naar de badkamer en doe de deur op slot. Ik ga tegen de muur aan zitten, met me hoofd op me knieen. Ik hoor Niall aan de deur kloppen. "Chantal, doe de deur open!" "NEE GA WEG!" schreeuw ik. "CHANTAL, DOE DE DEUR OPEN!" Roept Niall bezorgt. Ik voel weer de pijn opkomen van vroeger. Ik werd vroeger veel gepest omdat ik lelijk ben, ik werd geslagen, geduwd en uitgescholden. Vroeger sneed ik mezelf. En als iemand weer tegen me zegt dat ik lelijk ben, dan denk ik weer aan vroeger. Ik zie een scheermesje liggen. Ik heb behoefte om weer te snijden. Ik moet het doen! Ik hoor Niall "ALS JE NU NIET OPEN DOET DAN BREEK IK HEM OPEN!" ik negeer hem en pak het mesje... ik zet hem op mijn arm en snij me, er vallen een paar druppels bloed op de vloer. Ik zet weer het mesje op me arm en doe het nog een keer. Niall krijgt het slot er af en komt binnen stormen. "Chantal, wat ben je aan het doen?" Schreeuwt Niall geschrokken. Hij trekt het mesje uit me hand en gooit het op de grond. Ik sta huilend voor me uit te staren. Ik zeg niks en blijf staan. Hij pakt me bij me handen en zegt dat ik moet zitten tegen de muur, hij komt naast me zitten en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Ik klem me vast op zijn brede lichaam. "Chantal, waarom doe je dit?!" Vraagt hij. Ik leg uit dat ik vroeger werd gepest.
"Wat erg! S-sorry dat wist ik niet" zegt hij veronschuldigend. "Dat kon je ook niet weten." Zeg ik gerustgesteld. "Maar Chantal beloof je me dat je dit nooit maar dan ook nooit meer doet?" Zegt hij bezorgt. "Ik zal het proberen.." "nee je probeert het niet, je gaat het gewoon nooit meer doen!" Zegt Niall een beetje boos. "Oke.." hij geeft me een kus op mijn slaap. "Ik wil je niet kwijt Chantal." Zegt hij op een sirieuse toon.
*einde flashback.*
Ik lees: *awhh so cute* *I love Chiall.* *perfect!* ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik lees wat veder.. *ugly* *SLUT!* ik besluit om maar niet veder te lezen...
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...