42. Mert?!

147 6 1
                                    

Chantal

*1 maand later.*

Ik ben nu 6 maanden zwanger, mijn buik doet pijn, heel erg veel pijn.. vandaag ga ik met Perrie afspreken, want Niall en Zayn zijn naar de studio's om nieuwe liedjes op te nemen.

Ik stap mijn auto in en rij naar het huis van Perrie, als ik er ben stap ik de auto uit. Ik loop naar de grote voordeur toe en bel aan, de deur gaat open. "Hey" Zegt Perrie vrolijk en om helst me. "Hey." Zeg ik vrolijk terug en loop dan mee naar binnen. We kletsen over alles en nog wat, totdat Perrie's telefoon gaat. Perrie pakt de telefoon op en neemt op. "Hallo met Perrie." Zegt Perrie vrolijk. "Ja dat klopt." Hoor ik Perrie zeggen. "Wat?!" Zegt Perrie geschrokken. "Oke ik kom er gelijk aan." Zegt Perrie en hangt op. "Wat is er?" Vraag ik geschrokken. "Mert ligt in het ziekenhuis, hij wou zelfmoord plegen." Zeg Perrie in paniek. "Wat!" Zeg ik geschrokken, we pakken snel onze spullen en rennen dan naar haar auto toe. Als we in de auto zitten rijden we richring het ziekenhuis. Het is Perrie's schuld! Zij zei dat het goed met hem ging, en dat hij het niet erg zou vinden als zij zou gaan trouwen met Zayn, maar hij vind het wel erg! Perrie heeft gewoon gelogen! Ik voel van woede een traan over mijn wang lopen. Maar ik besluit om het later tegen Perrie te zeggen, omdat dit niet het goede moment is..

Als we bij het ziekenhuis aangekomen zijn stappen we snel de auto uit en lopen snel naar de balie toe. Perrie vraagt welke kamer we moeten zijn, we krijgen te horen dat ze nu hem aan het opereren zijn. We gaan zitten op een bankje.

*flashback*

We zijn bij het ziekenhuis aangekomen. We zijn buitenadem. We zien Mert naar ons toe lopen, hij kijkt niet vrolijk.. "Hoe is het met hem?" Vraag ik bezorgd. "Hij.. is dood.." Zegt Mert. "D-dood?!" Zeg ik zacht.. ik kan het niet geloven. Ik laat me langzaam zakken op een bankje. "Het spijt me.." Zegt Mert. "Het is mijn schuld." Fluister ik. "Nee het is niet jouw shuld!" Zegt Perrie, doet haar arm om mijn schouders heen.

*einde flashback.*

Dan komt er een dokter naar ons toe lopen... "bent u Perrie?" Vraagt de dokter. "Ja dat ben ik!" Zegt Perrie. "Ik heb slecht nieuws.." zegt de dokter...

------------

Heei! Ik wens jullie allemaal alvast  gelukkig nieuwjaar! :)

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu