Niall
*5 maanden later.*
Mijn tour is afgelopen. Ik kom thuis en zet mijn koffer neer. Eindelijk thuis! Ik doe het licht aan en loop met mijn koffer naar boven. Ik leg mijn koffer op het bed en pak mijn koffer uit. Ik loop met mijn kleding naar mijn kast en leg mijn kleding erin. Ik merk dat er iets op de grond valt en pak het op. Het is een foto van Chantal.. Ik geef er een kus op. Ik leg de foto op mijn nachtkasje neer. Als ik klaar ben met mijn spullen opruimen besluit ik om een stukje te gaan wandelen en opzoek te gaan naar Chantal. Het is al donker buiten, maar misschien is ze wel in het park. Ze moet hier ergens zijn! Ik zie een blaadje hangen aan een lantaarnpaal, als ik goed kijk zie ik dat het een poster is van Chantal met vermist er op. Ik loop veder, een donker steegje in, richting het park, maar dan voel ik een hand op mijn schouder. "Ben jij Niall?" Hoor ik een mannen stem zeggen. "Ja dat ben ik." Zeg ik en draai me om. Ik kijk recht in 2 grote bruine ogen. Hij heeft een capuchon op en heeft zwart haar. Hij duwt me tegen een muur aan. "Je laat Chantal met rust." Zegt de Jongen. "Wie ben jij? Waar is ze!?" Zeg ik. "JE LAAT HAAR MET RUST!" schreeuwt de jongen. "WAAR IS ZE?! ZE IS VAN MIJ!" schreeuw ik boos. Ik krijg een klap tegen mijn neus. Ik voel bloed uit mijn neus komen. Ik voel een harde stomp in mijn buik. En nog èèn... nog èèn.. ik zak langzaam in elkaar. Ik val neer op de grond. Ik hoor iemand wegrennen. Het word langzaam zwart voor mijn ogen...
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...