31. Chantal?

170 6 1
                                    

Niall

"Chantal?" Vraag ik. De vrouw kijkt om. "Oh sorry ik dacht dat u iemand anders was." Zeg ik. Ze is hier niet.. Ik loop langs een steegje. Ik blijf even staan. *flashback*

"Heb je wel zin in het concert?" Vraag ik. Ze kijkt me aan met haar mooie groene ogen. "Ja, tuurlijk!" Glimlacht ze. "OMG, DAT IS NIALL HORAN" hoor ik een paar rennede fans gillen. "Shit! Uhm sorry Chantal ik moet gaan! Ik zie je bij het concert! Bye" Zeg ik terwijl ik weg ren. Ik hoor Chantal nog roepen "tot zo!" Ik kijk achter me en zie de fans achter me aanrennen. Hijgend ren ik een steegje in, snel pak ik mijn mobiel en bel paul, onze bodycard.

*einde flashback.*

Ik bel Paul zodat hij me kan ophalen. Als Paul er is stap ik in en rijden we weg. "Gaat het?" Vraagt Paul. "Ja het gaat." Zeg ik. Als we weer bij de Arena zijn kleed ik me snel om. "We beginnen!'' Hoor ik Liam zeggen. Ik pak mijn gitaar en loop achter Liam aan. We gaan op. Ik loop over het poduim ik kijk naar het vak waar Chantal zat.

*flashback*

Dan komen we op. Ik kijk naar het vak waar Chantal zit. Ik zie dat ze omdraaid en kijk recht in haar ogen. Ik zwaai heel voorzichtig naar der en ze zwaait terug. Ik zie dat haar vriendin haar omhelst. Ik kijk vaak naar haar, ik vind der denk ik wel echt leuk.

*einde flashback.*

We zingen Little Things en zo komt mijn stukje.. de enigste stoel die leeg is in de Arena is haar stoel. Ik staar naar die ene stoel. Mijn ogen prikken. Nu komt mijn stukje.
"You'll never love yourself Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin' But I want you to, If I let you know, I'm here for you, Maybe you'll love yourself, Like I love you Oh, " ik voel een traan over mijn wang gaan. Liam doet een arm om mijn schouder heen en zingt zacht mee.

"Was jij hier maar prinses." Fluister ik zacht.

*flashback.*

Nu komt een van mijn lievelingsliedje Little things. Ik kijk naar der en zie dat ze mee zingt. Ook zie ik dat ze een traan wegveegt. Nu voel ik ook een traan over mijn wang rollen, ik weet niet waarom, maar ik ben bang om haar kwijt te raken. Daar moet ik maar niet zo aan denken."I'm here for you" zing ik en knik naar Chantal. Ik zie dat ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. Wat is ze mooi als ze lacht...

*einde flashback.*

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu