24. ik wou alleen praten..

212 8 1
                                    

Niall

"Ik ga naar de pub." Roep ik naar boven. Ik heb Jenna een berichtje gestuurd dat ik met haar wil praten. Ik pak mijn mobiel en sleutels en ga weg. Ik loop richting de pub, als ik de deur open doe zie ik Jenna staan.

"Heei Niall!" Zegt ze vrolijk. "Hey. Ik wil even met je praten.." zeg ik. "Ja is goed! Waar gaat het over?" Vraagt Jenna verbaast. "Dat weet je wel." Zeg ik kortaf. "Waarom had je gelogen dat ik jou gezoend had?" Vraag ik. "Dat heb ik niet gezegd!" Zegt Jenna. "Chantal heeft dat niet gelogen!" Zeg ik. "Oke, sorry, ik vond je leuk en ik was jaloers op haar.." zegt Jenna. "Maar waarom liet je haar drinken?! Je wist dat ze zwanger was!" Zeg ik boos. "Het spijt me." Zegt Jenna. En ze zoent me, ik duw haar weg. "Jenna waarom doe je dit?!" Schreeuw ik boos. Ik loop weg, ik besluit om naar een andere pub te gaan.. hoe moet ik dit aan Chantal vertellen?! als ik bij de andere pub ben ga ik zitten en bestel een biertje. Ik had naar Chantal moeten luisteren! Het is mijn schuld.. en ik bestel nog een paar biertjes. Ik loop naar huis en Ik doe de deur open. "Chantal, ik ben thuis!" Roep ik. Maar ik krijg geen antwoord. "Chantal, ben je nog boos? Het spijt me!" Ik zie een briefje op de tafel liggen. Ik lees het briefje.. "NEE CHANTAL!" Ik raak in paniek. "Waarom nou jij?!" Roep ik door het huis. "Ik kan niet zonder jou!" Ik kan het niet geloven, ik ren naar boven ik trek de kastdeur open, hij is leeg! Ik kijk uit het raam naar de sterren en naar de volle maan. "Chantal kom terug!" ik pak mijn gitaar en ik ga op het bed zitten en begin te zingen. You'll never love yourself Half as much as I love you You'll never treat yourself right, darlin' But I want you to, If I let you know, I'm here for you, Maybe you'll love yourself, Like I love you Oh, " Ik voel mijn ogen prikken. Ik gooi mijn gitaar op de grond. Ik hou mijn handen voor mijn gezicht. "Ik kan niet zonder jou! Echt niet!" Ik sta op en loop naar de badkamer toe. Ik gooi koud water in mijn gezicht. Ik leun met mijn handen op de wasbakrand. Ik besluit om te gaan slapen. "Weltrusten princess." Zeg ik zacht.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu