Chantal
We staan bij de informatiebalie te wachten. "Hallo, waar mee kunnen we u helpen?" Vraagt de vrouw achter de balie. Ik vertel het verhaal van wat er is gebeurt."oei, dat is vervelend. Jullie kunnen hier wachten." "Zouden we buiten mogen zitten?" Vraagt Niall aan de vrouw van de balie. "Ja, is goed. Ik haal jullie zodra de arts jullie kan ontvangen." We gaan op een bankje zitten voor de ingang. "Waarom wil je buiten zitten?" Vraag ik aan hem. "Omdat ik de hele dag al op mijn hotelkamer zit en ik vind de sterren prachtig." Zegt hij. En hij kijkt naar de sterren. "Ze zijn prachtig.." maar dan legt Niall zijn hand op mijn been. Het voelt zo fijn. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
Niall
Yes, ze geeft om me en houd van me! Zij is echt de ware voor mij! Dat dit allemaal op 1 dag gebeurt... maar ze betekend zo veel voor me.. daar zitten we dan op een bankje tegen elkaar aan en romantisch naar de sterren te kijken.
"Chantal, hoe oud ben je eigelijk?"
Chantal
O god... ik ben bang dat hij mij te jong vind. "Uhm hoezo?" Vraag ik.
"Gewoon" zegt hij grinnekend en kijkt me aan, maar ik blijf naar voren staren.. "jullie kunnen naar kamer 203 gaan" hoor ik de balie vrouw zeggen. "Oke, bedankt." Zeg ik. En de vrouw loopt weg. Ik sta op en help Niall met lopen. We gaan in de lift, want het is bijna helemaal boven. In de lift moet ik het wel vertellen. "Maar Chantal hoe oud ben je?" "Uh ik ben 16" en ik keek naar de grond. Bang voor zijn reactie wacht ik af. "Echt?" Vraagt hij. Jup ik heb het officeel verkloot. "Zo zie je er helemaal niet uit! Ik dacht dat je iets van 18 was!" Zegt hij met een glimlach. Ik kijk hem aan en glimlach fake terug. *ting* de deur lift gaat open. Ik kijk om me heen en ik zie een dokter bij een deur staan, hij zwaait naar ons dat we naar hem toe moeten komen. Niall en ik lopen zijn richting op. Niall en ik geven de dokter een hand." Hallo, mijn naam is dokter Van luiten . Maar je mag me gewoon Lukas noemen." Als ik hem een hand geef knipoogt hij naar me. Ik kijk weg en loop naar binnen. Ik schat de dokter ongeveer 19 jaar. We gaan zitten. "Wat is er aan de hand?" Vraagt de arts. Niall wijst naar zijn knie. "Oei dat ziet er niet goed uit. Doet u maar even u broek uit zo kan ik er beter bij." Ik voel me knal rood worden. Als Niall zijn broek uit heeft vraagt de dokter of Niall mee wilt lopen. Niall loopt achter hem aan naar een dokter bed. "Gaat u er maar even op zitten." Niall gaat er opzitten. Ik zie aan Niall zijn gezicht dat hij pijn heeft. De dokter onderzoekt zijn wond. "Zo dus deze mooie dame heeft u gebracht?" Ik voel me knal rood worden en kijk even weg. "Ja dat klopt."zegt hij kortaf. "Is ze jou vriendin?" vraagt hij nieuwschierig. Ik voel me nog rooder worden. Maar nu niet alleen van schaamte. Hoe durft hij dat te vragen. "Uh nou.. waarom wil je dat weten?" Vraagt Niall. "Ze is een knappe meid hoor." Fluisterd hij naar Niall. Ik hoor het, en probeer hem maar gewoon te negeren. "Oke, ik heb genoeg gezien. Ik haal even een andere arts erbij die u gaat hechten." "Dag schoonheid." Zegt hij tegen mij en geeft een knipoog. Hij doet de deur dicht. Daar zit ik dan in een kamer samen met Niall in zijn boxer. "Wat een arrogante kwal is dat zeg." Zeg ik en kijk naar Niall. "Ja zeg dat wel ja!"
Niall
Ik kan hem niet uitstaan. Vooral als hij ook nog vraagt of het mijn vriendin is.. gelukkig is hij nu weg.
Ik blij dat ze hem niet mag.
Chantal
"Kan jij mijn mobiel even in je tas doen?" Vraagt Niall. "Ja tuurlijk!'' En pak zijn mobiel aan. Ik ga weer zitten. De deur van de kamer gaat weer open en er komt een dokter van ongeveer 45 jaar binnen. "Hallo, ik ga even u hechten. Mevrouw kunt u even de hand van uw vriend vast houden? Het kan nogal pijnlijk zijn."
"Ja tuurlijk." Ik sta op en pak Niall zijn hand vast. OMG IK HOU GEWOON NIALL HORAN ZIJN HAND VAST! Ik probeer rustig te blijven. Ik geef een gerustellende glimlach naar Niall. Hij glimlacht terug. Maar dat verandert al snel "oke, ik doe nu de verdoving." Ik zie Niall pijnlijk kijken en knijpt hard in me hand. "AUW" zeg ik hard. De dokter en Niall schrikken zich een hoedje. "Sorry!" Zegt Niall geschokken. Ik begin hard te lachen. "Het gaat al, maar je was iets te enthousiast met hand vast houden" zeg ik lachend.
"Haha, Sorry" zegt hij lachend. "Oke, ik ga nu beginnen met hechten." Zegt de dokter. Na 5 minuten is de dokter klaar. "Oke, jullie kunnen gaan. Alleen jullie moeten de doktersrecept nog halen beneden bij de balie." "Oke is goed." Ik geef de dokter een hand. "Bedankt." Zegt Niall en geeft de dokter een hand. We gaan in de lift en eenmaal beneden lopen we naar de balie om het recept te halen. "Op welke naam?" Vraagt de vrouw van de balie. "Horan" zegt Niall. "Hier heeft u het recept meneer Horan." "Bedankt" zegt hij. "Jullie zijn een leuk stel samen!" Zegt de vrouw van de balie. "B-bedankt." Zeg ik. Ik voel me weer rood worden en kijk naar Niall die ook rood word. We lopen naar buiten toe. "Chantal.." "ja?" Vraag ik. "Ik ga je missen.." "echt?" Vraag ik verbaast. "Ja.." hij draait zijn hoofd naar de andere kant. "Ik jou ook..." zeg ik. "Niall, ik vond het de mooiste dag van me leven!'' "Echt?" Niall draait zijn hoofd naar me om en glimlacht. "Ja!" En glimlach terug. We zijn bij de auto aan gekomen. Me vader doet de deur open en Niall gaat weer naast me vader zitten. Niall verteld hoe het was gegaan aan me vader en ik val in slaap... "Chantal, we zijn bij het Hotel!" Hoor ik Niall zeggen. "Wat? Hotel? Ow ja ik kom er aan" ik rek me uit en kijk met een slaperig hoofd naar Niall. Hij begint te lachen. Niall neemt afscheid van me vader en ik loop met Niall het hotel in om hem te helpen. Eenmaal bij zijn kamer aangekomen... "Chantal, ik heb nog nooit zo'n lieve, zorgzame meid ontmoet als jij!" Zegt Niall. Ik begin alweer een beetje rood te worden. "D-dankje" zeg ik en glimlach naar hem. Ik voel zijn warme hand op mijn wang. Hij komt langzaam met zijn mond naar de mijne...
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanficdit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...