13. vertellen?!

319 9 0
                                    

Chantal

Vandaag is het weer een gewone schooldag. Ik word zoals gewoonlijk opgehaald door Amy. Ik kan goed praten met haar. We praten ook heel vaak over One direction. Zij is ook fan maar wel minder dan mij. Ik ben bang dat ze me niet gelooft dat Niall mijn vriendje is. Oke, het is ook apart, ik kan het zelf ook amper geloven! Ik heb het kettingtje om. Ik fiets naar het plekje waar we altijd afspreken. "Heey am!" "Hey Chan!" "Omg, ik moet je iets vertellen!" Zegt Amy. "Ik jou ook!" Zeg ik. "Niall heeft een Nederlandse vriendin!"zegt ze "Ja ik weet het!" "Vind je dat niet erg?" vraagt Amy verbaast. "Uhm nou.. ik moet je wat vertellen, ik denk niet dat je me gelooft..." ik vertel het verhaal... "duss.. Niall is jouw vriendje?" Vraagt ze. ''uh ja'' ik laat het kettingtje zien. ''WAT LIEF!" zegt ze enthousiast. En kijkt met grote ogen naar het kettingtje. "Ik ben zo blij voor je!'' "Dankje!" Zeg ik. "Maar wat vinden je ouders ervan?" "Fuck!" Zeg ik geschrokken. "Ik moet het nog vertellen! Maar ik ben bang dat ze hem te oud vinden.." "boeie, dat maakt echt niet uit!" Zegt Amy ruststellend. Eenmaal aan gekomen bij school. We zetten de fietsen in de fietsenstalling. Als ik me fiets heb neergezet loop ik naar Amy toe. "Amy.. wil je tegen niemand zeggen over dat Niall mijn vriendje is? Anders lopen ze allemaal dingen aan me te vragen en daar heb ik echt geen zin in.." "is goed." Glimlacht ze. We lopen de kantine in, ik zie Jenna zitten en glimlach naar der. Amy vind Jenna een bitch en Amy snapt ook niet dat ik beste vriendinnen ben met Jenna, maar ze accepteerd het wel. Ik vraag of Jenna even mee komt naar de gang om te kunnen vertellen hoe het is afgelopen.. "awh echt schattig, ik wil hem ook ontmoeten hè!" "Ja tuurlijk!" Zeg ik. *tring* de bel gaat ik loop naar het lokaal toe waar ik les heb. Ik zit dit jaar niet bij Jenna in de klas, omdat we te veel lachten. En nu zit ik met Amy en nog heel veel andere meiden in de klas. Ik kijk in me agenda in welk lokaal ik les heb. Oke, lokaal 16 en engels. Ik loop binnen en ga naast Amy zitten. lokaal 16 is een engels lokaal en er hangt een poster van One direction. Het is raar om te denken dat Niall mijn vriendje is. Eindelijk is de schooldag voorbij. Ik fiets met Amy naar huis. "Doei, fijn weekend!" Zegt Amy. "Dankje, jij ook!" Ik zet me fiets in de schuur. Ik loop naar mijn kamer en plof neer op mijn bed. Ik had tot laat school vandaag. Ik moet het vanavond wel vertellen.. "Eten!" Roept mijn moeder. "Ja ik kom!" Roep ik terug. Ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten. Mijn ouders zitten al aan tafel. Me zusje kijkt nog tv. De tv staat aan op rtl boulevard. *en dan nu nieuws over One direction* "Chan, One direction op tv!" En ze wijst naar de tv. Ik zet de tv harder om het beter te kunnen horen. *Niall Horan heeft een vriendin!* ik kan wel door de grond heen zakken.. *ze heet Chantal en is 16 jaar oud...* "Chan, waarom ben je op tv..?" Me ouders staan op en komen naar de tv gelopen. *de 1D hunk zou verliefd zijn geworden op dit meisje.* ik zie de foto van Niall en mij die we op instagram hadden gezet. En we zien de foto van in het restaurant. *tot zo ver over One direction.* me ouders staan me met open mond aan te kijken. "W-wat?" Vraag ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. "Waarom had je dit niet eerder verteld?" Vraagt me moeder. "Ik wou het eigelijk net vertellen, maar de tv was wat sneller dan mij." "Wat vind jij ervan?" Vraagt me moeder aan me vader. "Nou..ja het is.. wel een aardige jongen." "Oke dan is het goed, maar ik wil niet dat je.." "nee mam! Ik pas op." Mijn moeder maakt zich snel zorgen over jongens met mij. Maar Niall kan ik vertrouwen.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu