Niall
"We gaan over 5 minuten op!" Zegt Harry. "Oke!" Zeg ik. Ik kan niet wachten om Chantal weer te zien.. ik hoor het begin filmpje beginnen.
Chantal
Ik heb echt het gevoel dat ik flauw ga vallen, ik pak mijn camera en film het begin filmpje. Me camera beweegt nogal. Ik tril door me hele lichaam heen. Dan komen ze op! "Snel doe je camera weg! Je moet er van genieten en niet gaan filmen!" Lacht Jenna. "Je hebt gelijk!" Zeg ik lachend. Ik pak mijn tas en stop trillend mijn camera er in. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Niall. Hij zwaait heel voorzichtig naar me en zwaai terug. "W-wat?!" Zegt Jenna. "Geloof je me nu?" Zeg ik grinnekend. "Aw zo schattig!" Zegt ze en omhelst me. Ik voel me net zo rood worden als een tomaat. "Je Moet zijn nummer vragen!" Zegt ze. "Tja, ik weet niet of ik hem ooit nog zie.." zeg ik droevig. "Tuurlijk wel! Hij laat jou nooit meer gaan, daar zorg ik wel voor!" Zegt Jenna om me op te vrolijken. "Dankje, dat is lief van je." Zeg ik. Het valt me op dat Niall vaak naar me kijkt. Nu komt mijn jank liedje, Little things. Voordat het stukje van Niall komt zegt Jenna "geef snel je camera aan mij, dan kan jij lekker mee zingen met Niall" "aww dankje wel" zeg ik. Ze weet dat Niall veel voor me betekend en dat het stukje wat hij zingt in Little things ook heel veel voor mij betekend. Dan is het zo ver.. ik zing mee en kijk naar Niall. Ik voel een traan over mijn wang heen gaan. Ik veeg snel mijn traan weg. "NIALL HUILT!" hoor ik een meisje naast me zeggen. Ik kijk op het grote scherm om het beter te kunnen zien, en inderdaad ik zie een heel klein traantje over zijn wang. "I'm here for you" zingt knikt hij naar mij. Ik glimlach naar hem en hij naar mij. Ik voel nog een traantje over mijn wang, maar deze keer veeg ik hem niet weg.
Niall
Dan komen we op. Ik kijk naar het vak waar Chantal zit. Ik zie dat ze omdraaid en kijk recht in haar ogen. Ik zwaai heel voorzichtig naar der en ze zwaait terug. Ik zie dat haar vriendin haar omhelst. Ik kijk vaak naar haar, ik vind der denk ik wel echt leuk. Nu komt een van mijn lievelingsliedje Little things. Ik kijk naar der en zie dat ze mee zingt. Ook zie ik dat ze een traan wegveegt. Nu voel ik ook een traan over mijn wang rollen, ik weet niet waarom, maar ik ben bang om haar kwijt te raken. Daar moet ik maar niet zo aan denken."I'm here for you" zing ik en knik naar Chantal. Ik zie dat ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. Wat is ze mooi als ze lacht...
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...