45. het einde

186 4 0
                                    

*5 jaar later.*

ik loop vanuit de huiskamer de tuin in en zie hoe Amy, onze dochter, aan het voetballen is met Niall nouja, voetballen... meer spelen haha.

eindelijk ben ik gelukkig, met Niall en de mooiste dochter van de hele wereld. Niall was gelukkig net optijd bij de bevalling, ik was bang dat hij het niet zou redden om optijd thuis te zijn.

ik heb weer een nieuwe baan gevonden als kinderjuf. ik ging weg omdat ik niet meer samen wou werken met Jenna, maar een paar maanden later ging Jenna alweer terug naar Nederland. ik vind deze baan zo veel leuker dan mijn vorige baan!

en Mert? Mert is inmiddels al getrouwd, hij is gelukkiger dan ooit. hij woont nu in een mooi huis, en van zijn verslavingen is hij ook af.

Helaas is One Direction 2 jaar geleden uit elkaar gegaan. niet omdat ze ruzie hadden ofzo, maar omdat ze meer tijd wouden besteden aan hun gezin. en opzich ben ik daar best blij mee want nu is Niall elke dag bij me :)

Eindelijk is dit het leven wat ik wou.. een Happy Family.

---------------

dit is het einde !! sorry dat ik niet meer geplubliceerd had maar ik had geen inspiratie meer voor dit boek :) bedankt dat jullie dit boek hebben gelezen!! dit was mijn eerste boek, dus deze was ook echt slecht hahhaha. ik hoop dat jullie mijn andere boek willen lezen ! :) het heet; gevangen ft. Harry Styles.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu