Chantal
*ongeveer een maand later*
Vandaag is het zo ver! Perrie gaat trouwen! "Ben je klaar?" Vraagt Niall die beneden aan de trap staat te wachten. "Ja kom eraan!" Zeg ik en pak mijn spullen en ren gehaast de trap af. "Wauw." Zegt Niall en kijkt me met openmond aan. "Wat is er?" Vraag ik haastig. Ik pak me schoenen en trek ze snel aan. "Je ziet er mooi uit!" Zegt Niall met een brede glimlach op zijn gezicht. Als ik mijn schoenen aan heb sta ik op. "Dankje." Glimlach ik. We lopen het huis uit richting de auto. Ik kan niet wachten dat het begint, Niall en ik zitten in de auto onderweg naar de kerk waar Perrie gaat trouwen, Niall en ik komen iets eerder zodat we kunnen helpen met spullen klaar zetten, met een paar andere vrienden van Zayn en Perrie. Als we er zijn stappen we de auto uit. We doen de auto op slot en lopen hand in hand naar het kerkje toe. Ik heb een licht paars, lange jurk aan. Mijn haar is gekrult en er zit een speltje in met een licht paarse bloem erop. "Ik kan niet wachten tot onze bruiloft." Zegt Niall en geeft me een kus op mijn wang. "Ik ook niet!" Glimlach ik naar hem. Als we er zijn zie ik Harry, Louis en Liam al staan. "He!" Zeg ik en loop naar ze toe en geef ze een knuffel. Als we iedereen gedag hebben gezegt, beginnen we met helpen. Maar ineens krijg ik heel veel pijn in mijn buik. Ik hou me vast aan een stoel. "Chantal, gaat het?" Vraagt Niall bezorgt en loopt naar me toe en houd me vast. "Mijn buik." Kreun ik zacht. "Kom." Zegt Niall en we lopen langzaam naar een paar stoelen toe. Hij laat me langzaam zakken op een stoel en gaat dan naast me zitten, en houd mijn handen vast. "Harry!" Roept Niall naar Harry die aan de andere kant staat. "Ja?" Vraagt Harry. "Kan jij een glas water halen?" Vraagt Niall aan Harry en Harry komt terug met een glas water. "Gaat het?" Vraagt Harry bezorgt. "Ja het gaat weer wat beter.'' Zeg ik en glimlach eventjes naar hem en Harry loopt weg. "Het komt goed." Zegt Niall en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Ja." Zeg ik en glimlach door de pijn heen. "Het doet zo veel pijn Niall." Zeg ik en tranen rollen over mijn wangen. Ik hou mijn hoofd tegen zijn borst aan. Zachtjes streelt hij over mijn haar. "Ik ga even naar de wc." Zeg ik en sta voorzichtig op. "Oke." Zegt Niall en glimlacht even. Ik loop naar de wc toe, ik kijk in de spiegel.. shit, mijn make up is helemaal uit gelopen! Gelukkig heb ik in mijn tasje nog wat make up zitten. Ik pak mijn tasje en zoek mascara. Als ik mijn make up weer goed heb gedaan loop ik de wc uit. Er zijn nu al wat meer mensen aangekomen. Ik zeg ze gedag en ga dan naast Niall zitten op een stoel. "Ze kan elk moment komen." Fluisterd Niall. "Oke." Zeg ik en glimlach naar hem. Ik ben zo zenuwachtig voor Perrie! De deuren gaan open en daar komt Perrie aan. Zayn staat al bij het altaar. Perrie glimlacht zenuwachtig naar me. Ik zwaai voorzichtig...
Als de bruiloft en de receptie klaar is gaan we naar huis, we lopen naar onze auto toe en we worden verblindt door de paparazzi. We stappen in en rijden weg. Als we thuis zijn doe ik mijn schoenen uit en loop naar de keuken en pak een glas water. "Gaat het princess?" Vraagt Niall bezorgt. "Ja gaat wel." Zeg ik en veeg snel een traan weg. Het doet zo veel pijn! Maar ik wil niet dat Niall zo bezorgt om mij is, het komt wel goed.. als ik mijn glas water op heb loop ik naar boven, ik poets me tanden en loop dan de slaapkamer in en ga in bed liggen. Niall draait zich naar me om en slaat een arm om mij heen en zijn andere hand aait hij zachtjes over mijn buik. "Weltrusten princess." Zegt Niall zacht en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Weltrusten." Zeg ik terug.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanficdit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...