Chantal
Vandaag is het dan zo ver! Ik ga naar Engeland. Ik ben nu 18 jaar. Ik heb Jenna niet meer gesproken of gezien en dat hoef ik ook nooit meer! Ik ben nog steeds boos op haar dat ze had gelogen heeft en me kind heeft vermoord. Mijn ouders zijn weer terug van vakantie. Ik heb ze niet verteld dat ik zwanger was... Ik pak me spullen op. "Mam, pap we kunnen gaan!" We lopen naar de auto toe. We stappen in en rijden naar Schiphol. Ik ben best zenuwachtig. Als we er zijn pakeren we de auto. We stappen uit en we lopen naar de vertrekhal. Ik knuffel me ouders en me zusje. "Mam niet huilen, we skypen wel!" "Ja maar we gaan je missen!" "Ik jullie ook! Jullie komen me wel opzoeken hè!" "Tuurlijk!" Zegt me vader. Ik geef ze een zoen loop weg. Ik zwaai naar ze. Daar gaan we dan, een ander leven lijden. Gelukkig samen met Niall. Via via heb ik gehoord dat Jenna in dat appartement gaat wonen. Ik hoop niet dat ik haar ooit nog tegen kom. ik check me in en loop langs de winkels. Ik zie een starbucks winkel en bestel daar een koffie. Ik ga zitten op een stoel, en pak een tijdschrift erbij en wacht todat ik het vliegtuig in kan. Ik heb al vaker gevlogen dus ik weet hoe het werkt. De tour van One direction is net afgelopen dus Niall is weer een tijdje thuis.
Ik kan niet wachten om elke dag wakker te worden naast mijn prins! Ik kijk op mijn mobiel hoelaat het is, ik zie al dat het bijna tijd is en loop naar het vliegtuig toe. Ik zie dat ik een bericht heb en open het bericht. *tot zo prinses, ik kan niet wachten om je te zien!*ik glimlach even en loop dan het vliegtuig in, ik kijk op me ticket welke stoel ik heb. *flashback.*
"Heb jij de kaartjes?" Vraag ik aan Jenna. "Ja, ik zal even kijken welke ingang we hebben.. uhm ingang E." We lopen naar ingang E toe. "Uh klopt dit wel? Ik zie helemaal niemand hier." Vraag ik een beetje zenuwachtig. Jenna kijkt voor de zekerheid nog een keer op de kaartjes. "Uh ja het klopt.." "oke." En we lopen naar de ingang toe. "Hallo, is dit ingang E?" "Ja dat klopt, mag ik jullie kaartjes zien?" "Ja tuurlijk." En Jenna geeft de kaartjes. "Mag ik jullie tassen even controleren?" Vraagt een andere bewaker. En we geven de tassen. Hij controleerd mijn tas. "Ik heb maar een vederkijker mee genomen, want we zitten helemaal boven aan!" Zeg ik grinnekend. Alle bewakers moeten lachen. Dan vraagt een bewaker hoe ik heet. "Uh ik heet Chantal, hoezo?" Vraag ik verbaast. "Kom maar veder dan krijg je andere kaartjes" 'oke?" "Hier hebben jullie de kaartjes." Zegt de bewaker en we lopen vedder. Op de helft van de trap stop ik even en vraag aan Jenna of ik mag kijken waar we nu zitten. "Wat!"" Wat is wat?!" Vraagt Jenna geschrokken. "We zijn een heel vak naar beneden gegaan!" Ik sta te trillen op me benen. Ik ben zo zenuwachtig. "Wat!" Zegt Jenna. Ik ben zo blij dat ik Jenna omhels. We lopen vedder de trap op. We zien nu het mega grote podium. Ik kan me ogen niet geloven! Ik wou altijd al zo graag naar een One direction concert! En nu eindelijk ben ik daar, bij One direction. We gaan op zoek naar de stoelen. "Uhm even kijken.. rij 6" zegt Jenna koel. "Oke." En we gaan zitten.
*einde Flashback.*
als ik mijn stoel heb gevonden ga ik zitten. Ik mis de tijden met Jenna en ik snap niet waarom ze dit kon doen, ze was mijn beste vriendin! Ik moet haar vergeten. Het vliegtuig begint te rijden. Dag Nederland.. het is raar om hier weg te gaan. Ik heb veel mee gemaakt daar. Niall en mij onze eerste onmoeting..
Als we zijn geland, bel ik Niall op. "heei, ik ben geland, je kan me ophalen." "Oke prinses ik kom eraan. Tot zo." "Tot zo!" En ik hang op. Ik besluit om nog even naar de Starbucks te gaan. Ik haal me starbucks en loop langzaam naar de uitgang toe, ik word verblind door de paparazzi en besluit wat sneller te lopen. "Is het waar dat je zwanger was?" Vraagt iemand van de paparazzi. Ik negeer het maar en loop door. Als ik uit de uitgang ben zie ik Niall bij zijn auto staan. Hij glimlacht naar me. "Hey!" Zeg ik. "Hey prinses!'' En ik geef hem een kus op zijn mond. We moeten opschieten want de paparazzi komt steeds dichter bij. We stappen in en rijden weg. Die vraag blijft maar door me hoofd zweven.. "Niall?" Vraag ik. "Ja prinses?" "Ze zijn er achter gekomen dat ik zwanger was.."zeg ik. "Hoe weet je dat?" vraagt Niall verbaast. "Ik liep naar de uitgang toe en toen vroeg iemand van de paparazzi of ik zwanger was.." Zeg ik. "En wat zei je toen?" Vraagt Niall. "Ik negeerde het." Zeg ik. Ik voel dat ik moet huilen en kijk uit raam zodat Niall het niet ziet. Maar dan pakt Niall me hand vast, hij heeft het door.. " Schat, het komt goed." "Hoezo komt goed?! We zijn ons kind kwijt Niall, ONS kind!" Zeg ik huilend. Ik zie een traan over Niall zijn wang lopen. "Je hebt gelijk.. maar we moeten veder.." "Dat weet ik ook wel maar het doet zo veel pijn.." zeg ik huilend. Ik pak een zakdoek en veeg mijn tranen weg. Als we zijn aangekomen bij Niall's, nouja ons huis, stappen we de auto uit en lopen naar de deur toe. Niall pakt zijn sleutel en maakt de deur open. "Welkom in je nieuwe huis!" Zegt Niall met een brede glimlach. Ik kijk met grote ogen rond. Wat een mooi groot huis! "En vind je het wat?" Vraagt Niall onzeker. "Niall, het is fantastisch!" Zeg ik blij. Ik draai me om en geef Niall een knuffel. "Gelukkig." Zegt Niall. "Zal ik je de slaapkamer laten zien?" Vraagt Niall met een glimlach. "Ja is goed!" Zeg ik en pak mijn koffer op. Ik loop achter Niall aan de trap op. Als we boven zijn lopen we naar een kamer toe. Niall opent de deur. "Dit is de slaapkamer." "Wauw! Wat mooi" ik zie een grote kast staan en een groot 2 persoonsbed. Ik loop naar het bed toe en val met een plof op het bed neer. Niall ploft naast me neer. "Ik ben blij dat je nu bij mij woont princess." Zegt Niall. "Ik vind het super!" Zeg ik enthousiast en leg mijn hoofd op zijn borst en Niall geeft me een kus op mijn hoofd. "Ik hou van je, Niall." Zeg ik zacht."Ik ook van jou princess." Zegt Niall zacht. Ik besluit om op te staan. "Niall, waar kan ik mijn kleren laten?" Vraag ik. Niall staat op en loopt naar de kast toe. Hij opent de kastdeur. "Ik heb speciaal een plekje vrijgemaakt voor jou." Grinnekt Niall. "Haha, dankje wel." Zeg ik en loop naar de kast toe. "Ik ga even douchen, princess." "Oke is goed." en geeft me een kus en loopt weg. Ik kijk uit een groot raam naar buiten. Het is al aardig donker, Ik zie allemaal lichtjes en de sterren. Ik leg me kleding in me kast. Ik hoor Niall zingen onder de douche. "I know I know I know for sure, everybody wanna steal my girl..." ik schiet hard in de lach. "Lach je me nou gewoon uit?!" Hoor ik Niall hard nepboos zeggen. "Nee hoor" Zeg ik. En probeer me lach in te houden. "Anders grijp ik je!" Zegt Niall. "Haha kom dan!" Zeg ik. "Eerst even me liedje afmaken!" Zegt Niall. En hij zingt weer veder, maar dan expres een stuk valser. Ik besluit om gezellig mee te zingen. Ik hoor de douche uitgaan, ik ben klaar met mijn spullen en ga zitten op het bed. Niall komt aangekleed de kamer in. "Zullen we romantisch een pizza bestellen?" Vraagt Niall. Ik begin te stralen. "Ja graag! Ik heb honger!" Zeg ik enthousiast.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...