4. wachten, wachten..

369 9 1
                                    

Chantal

We gaan naar de Febo en halen een patatje en een milkshake. We gaan zitten op een muurtje en we beginnen te eten en te drinken. We hebben zitplaatsen dus we hoeven niet zo vroeg in de rij te gaan staan gelukkig. En dan is het zo ver. We lopen naar onze ingang toe. "Heb jij de kaartjes?" Vraag ik aan Jenna. "Ja, ik zal even kijken welke ingang we hebben.. uhm ingang E." We lopen naar ingang E toe. "Uh klopt dit wel? Ik zie helemaal niemand hier." Vraag ik een beetje zenuwachtig. Jenna kijkt voor de zekerheid nog een keer op de kaartjes. "Uh ja het klopt.." "oke." En we lopen naar de ingang toe. "Hallo, is dit ingang E?" "Ja dat klopt, mag ik jullie kaartjes zien?" "Ja tuurlijk." En Jenna geeft de kaartjes. "Mag ik jullie tassen even controleren?" Vraagt een andere bewaker. En we geven de tassen. Hij controleerd mijn tas. "Ik heb maar een vedderkijker mee genomen, want we zitten helemaal boven aan!" Zeg ik grinnekend. Alle bewakers moeten lachen. Dan vraagt een bewaker hoe ik heet. "Uh ik heet Chantal, hoezo?" Vraag ik verbaast. "Kom maar veder dan krijg je andere kaartjes" 'oke?" "Hier hebben jullie de kaartjes." Zegt de bewaker en we lopen vedder. Op de helft van de trap stop ik even en vraag aan Jenna of ik mag kijken waar we nu zitten. "Wat!"" Wat is wat?!" Vraagt Jenna geschrokken. "We zijn een heel vak naar beneden gegaan!" Ik sta te trillen op me benen. Ik ben zo zenuwachtig. "Wat!" Zegt Jenna. Ik ben zo blij dat ik Jenna omhels. We lopen vedder de trap op. We zien nu het mega grote podium. Ik kan me ogen niet geloven! Ik wou altijd al zo graag naar een One direction concert! En nu eindelijk ben ik daar, bij One direction. We gaan op zoek naar de stoelen. "Uhm even kijken.. rij 6" zegt Jenna koel. "Oke." En we gaan zitten.

Niall

Ik had aan een bewaker gevraagd of hij een speciaal plekje wou vrij maken voor Chantal. Zodat ze het beter kon zien. En ik haar. "Nee ik vind haar niet leuk." Zeg ik zacht tegen mezelf. Maar haar ogen zeggen zo veel.. ik zucht diep. Ik moet haar uit me hoofd zetten... ik kijk uit het raam, de ArenA in van boven af. Aan de overkant zie ik een meisje zitten met bruin haar. "Maar.. dat is Chantal.." zeg ik zacht. "Is dat der?" Vraagt Liam en wijst naar Chantal. Net op dat moment kijkt Chantal naar het raam. "Ze kijkt naar je Niall" zegt liam opgewekt. Ik voel me rood worden. Ik zwaai voorzichtig maar ze kijkt net weg.

"Niall, kom je nog?" Vraagt louis. Ik blijf nog een tijdje staren naar haar en leg mijn hand tegen het raam. http://youtu.be/I2HU4ve99kI Wat is ze mooi.

"Niall?!" "U ja ik kom!" Ik draai me om en ren naar beneden.

Chantal

"Ik haal even wat drinken, moet ik ook voor jou meenemen?" Vraagt Jenna. "Ja is goed, neem maar water voor me mee." "Oke is goed" en Jenna loopt weg. Ik zit een beetje om me heen te kijken. Maar dan kijk ik naar een groot raam en zie 2 personen staan. Als ik goed kijk dan zie ik dat het Niall en Liam zijn. En Liam wijst naar me! Ik merk dat ik aan het staren ben en ik kijk naar iets anders. Na een paar minuten komt Jenna er weer aan met drinken in der handen ik pak mijn flesje aan. "Dankje." Zeg ik. "Poe wat was het druk!" Zegt Jenna. Ik vertel wat ik net zag. "Nee.."

"Ja echt! Waarom zou ik liegen!" Zeg ik een beetje boos. "nog even en je ziet spoken! Ik denk dat ze gewoon naar iets anders keken hoor!" Soms kan ik haar echt niet uitstaan! Zij weet alles altijd beter. En ze is snel jaloers. "Laat maar." Zeg ik snauwend. De Arena word steeds voller en voller. Dan begint de muziek. Ik sta helemaal te trillen, van de zenuwen! Jenna ziet dat en omhelst me.

Jenna

Soms vind ik dat ze een beetje doordraaid over Niall.. ik bedoel ik vind het echt schattig hoe ze over hem praat enzo maar ze moet wel een beetje bij de realiteit blijven.

Vind ik.

Chantal

Nu treed 5sos op. Opzich ook een leuke band maar ik wacht echt op dat ene moment dat One direction opkomt! 5sos is nu afgelopen en er is nu een pauze.

---------------------------

Heei, leuk dat je mijn verhaal leest! Dit is nog allemaal maar het begin, in het begin is het nog een beetje saai maar daar komt verandering in. :) ik heb een link geplaats, het is een liedje die ik op de radio hoorde toen ik dit stukje schreef. Het is zeker de moeite waard om te luisteren, hief heb je m nog een keer: http://youtu.be/I2HU4ve99kI

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu