Chantal
We zitten in de auto, naar de Arena, over 2 begint het concert! Ik kan niet wachten! "Ben je zenuwachtig?" Vraag ik aan Niall. "Ja." Zegt hij en glimlacht naar me. Ik geef hem een kus op zijn mond. "Het komt goed." Zeg ik. "Ik hoop het." Glimlacht Niall zenuwachtig. Als we er zijn stappen we de auto uit en lopen hand in hand naar een speciale ingang toe. We lopen naar zijn kleedkamer toe. "Welke kleren moet ik aan doen?" Vraagt Niall aan mij en wijst naar een rek met kleding. "Dat kiest Lou toch altijd?" Vraag ik verbaast. "Nu mag jij kiezen." Zegt Niall. Ik kies nooit zijn kleren uit.. en waarom is hij zo zenuwachtig? "Oke, deze!" Zeg ik en pak een blauw geruit blousje en hou het omhoog. Niall staat op en loopt naar me toe en pakt het blousje aan. Er word op de deur geklopt, ik loop naar de deur toe en doe open. "He Lou!" Zeg ik en geef Lou een knuffel. "Hey!" Zegt Lou. "Moet ik je opmaken en je haar doen?" Vraagt Lou aan mij. "Ja leuk!" Zeg ik. "Oke, kom maar mee." Zegt ze, ik geef Niall een kus en loop met Lou mee. We lopen naar een kleedkamer toe, Lou doet de deur open en wijst naar een stoel. "Ga daar maar zitten." Zegt Lou. Ik loop naar de stoel toe en ga zitten. "Ik maak je eerst op en dan krul ik je haar." Legt Lou uit. "Oke is goed." Zeg ik enthousiast. "Lou?" Vraag ik. "Ja?" Zegt Lou. "Weet jij wat er met Niall is? Hij doet zo raar.." Zeg ik. "Hij is gewoon zenuwachtig denk ik." Zegt Lou gerustellend. "Ja maar toch.. hij doet anders..." Zeg ik. *10 minuten later.* "ik ben klaar met je make up! Vind je het mooi?" Vraagt Lou. "Ja gaaf!" Zeg ik en buig naar de spiegel toe. "Oke, dan begin ik nu met je haar!" Zegt Lou en pakt een krultang. Als mijn haar gekrult is spuit Lou er haarlak in. "Wauw! Het ziet er echt gaaf uit!" Zeg ik blij. Er word op de deur geklopt. Lou doet open. "Hey Niall, kom binnen." Zegt Lou en laat Niall binnen. "Hey." Zegt Niall en geeft me een kuffel. "Je ziet er geweldig uit prinses!" Zegt Niall enthousiast. "Dankje!" Zeg ik. "We kunnen eten!" Zegt Niall. "Yes! Ik heb zo'n honger!" Zeg ik. Niall lacht. We lopen hand in hand de kleedkamer uit. We gaan zitten op een bank en krijgen een boordje met een stuk pizza erop. *15 minuten later* als we klaar zijn met eten staan we op en doen we de laatste dingetjes voordat ze op gaan. Ik geef Niall een kus en wens de jongens succes. Ik loop een trap af naar een stoel.. het is dezelfde stoel als waar ik de eerste keer zat.. ik ga zitten.
*flashback.* We zien nu het mega grote podium. Ik kan me ogen niet geloven! Ik wou altijd al zo graag naar een One direction concert! En nu eindelijk ben ik daar, bij One direction. We gaan op zoek naar de stoelen. "Uhm even kijken.. rij 6" zegt Jenna koel. "Oke." En we gaan zitten. *einde flashback.* eindelijk begint het! Ik kijk naar het poduim waar ze op komen. Als ze naar het einde van het podium lopen, glimlacht Niall naar me. Ik glimlach terug en zwaai voorzichtig naar Niall. *1,5 uur later.* nu komt het laatste liedje, die ik mee ga zingen. Ik ben zo zenuwachtig! Ik loop de op trap naar boven, en dan weer door aantal gangen, dan is het zo ver, ik loop de laatste trap op achter het podium. Ik sta te trillen op mijn benen. Ik krijg een microfoon. Nu is het zo ver. Ik adem diep in en loop dan het podium op. Wauw! Het is geweldig! Niall zit op een blok van het podium. Niall lacht naar me. "Geef haar een applaus!" Zegt Niall door de microfoon. Iedereen gaat uit zijn dak. Ik zeg het publiek gedag en zwaai naar ze. "Wauw! Dit is zo gaaf!" Zeg ik, ik kan mijn ogen niet geloven! Al die mensen en lichtjes! Ik ga naast Niall zitten. Dan begint het liedje, little things. Ik krijg tranen in mijn ogen. Nu is het zo ver... mijn en Niall's stukje. "You'll never love yourself Half as much as I love you You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,
Like I love you Oh," Niall knikt naar mij. Ik voel een traan over mijn gezicht. Als Little Things is afgelopen geeft hij zoals altijd een speech... "Bedankt dat we hier mochten zijn, jullie zijn geweldig!" Niall loopt over het podium. "Chantal?" Vraagt Niall. "Ja?" Vraag ik verbaast. "Je bent mijn prinses en ik wil je nooit meer kwijt, we hebben ups en downs gehad, maar ik weet dat jij de ware voor me bent en nu wil ik je wat vragen.." ik kijk Niall verbaast aan. Hij pakt iets en gaat op èèn knie zitten. Ik hou mijn hand voor me mond. Het plubliek houd iets omhoog en er staat *marry me* op. ik kan het niet geloven. "Chantal, wil je met me trouwen?" Vraagt Niall zenuwachtig. Ik knik mijn hoofd! "Ja ik wil!" Zeg ik blij. Tranen rollen over mijn wangen. Niall glimlacht en pakt mijn hand. Hij schruift de ring om mijn vinger heen. Hij staat op en kust me. Het publiek gaat uit zijn dak. Harry, Liam, Louis en Zayn lopen naar ons toe en geven ons een groepsknuffel. Ik veeg mijn tranen weg, Niall troost me.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...