15. kater?

269 8 0
                                    

Chantal

Ik word wakker, in Nialls armen. Ik voel me kotsmisselijk worden. Ik ren naar de wc toe en begin over te geven. Ik hoor voetstappen naar me toe komen. Ik voel dat Niall mijn haar vast houd en over me rug wrijft. "Gaat het?" Vraagt Niall bezorgt. "Ja het gaat.." Ik wil opstaan maar zak in elkaar. Niall pakt me vast en voorzichtig loop ik naar het bed toe"Me buik." Zeg ik zacht. Ik ga op het bed zitten. Niall komt naast me zitten om me vast te houden, anders val ik weer om. "Ik zei toch dat je niet te veel moest drinken, dat had je beloofd!" Zegt hij boos. "Wtf ik heb maar 2 of 3 glazen op hoor!" Zeg ik boos. "Dat is al te veel voor jou." "Niall waar bemoei je je mee, het is toch mijn leven!" Zeg ik boos en wil opstaan maar zak dan weer in elkaar. "AUW!" Ik zak neer op me knieen op de grond en doe stevig me armen om mijn buik heen. Niall knielt naast me. Hij houd me bij me schouders vast. Niall tilt me op en ik pak met mijn handen Niall zijn nek vast en leg mijn hoofd tegen zijn sleutelbeen aan. Hij legt me op bed en doet de deken over me heen. Ik hou me ogen dicht. En doe me mond open om meer zuurstof te krijgen. Niall rent naar de badkamer en komt terug met een koude natte washand. Hij veegt het zweet van me voorhoofd af. Ik begin al iets minder te zweten en te trillen, ik ga proberen te slapen. Niall zit naast me op het rand van het bed. Met zijn wijsvinger wrijft hij over mijn arm....

*1 uur later*

"Niall.." zeg ik zacht. Ik zie Niall bij het raam staan. Hij draait zich om. "Ja prinses?" Hij komt naar me toe gelopen en gaat op het rand van het bed zitten en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Wil je een glas water voor me pakken?" Vraag ik. Niall loopt naar de badkamer en komt terug met een glas water. Ik pak het glas aan en neem een slok. "Moeten we anders naar de dokter gaan?" Vraagt Niall bezorgt. "Nee, het gaat al wat beter." Zeg ik. "Weet je het zeker?" Vraagt Niall bezorgt. Ik knik ja. "Maar als het echt niet gaat moet je het zeggen hè." Zegt Niall bezorgt. "Ja zal ik doen." Zeg ik gerustellend. "Sorry, dat ik boos op je werd, maar ik wil je niet kwijt." Zegt Niall verontschuldigend. "Sorry dat ik ook boos werd op jou, maar je hebt gelijk.." hij geeft me een kus op mijn mond. Vandaag gaat Niall weer naar huis, hij vertrekt om 3 uur. Niall komt pas over een maand weer naar Nederland.

-----------------------

Haai, leuk dat jullie mijn boek lezen! Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie plaatsen hoe jullie het vinden of als jullie nog een idee hebben.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu