Chantal
Ik mis Alex als goede vriend.. ik heb hem al een tijdje niet gezien, ik kom hem soms nog wel is tegen. Maar hij heeft er moeite mee dat ik hem niet leuk vind, ik zie hem als mijn beste vriend en wil niet meer zijn dan vrienden.
Het is ochtend en loop in het koele zonnetje door het park. Het word eindelijk weer een beetje lente. "He Carmen!" Hoor ik iemand achter me zeggen. Ik draai me om en zie Alex staan. "He Alex." Zeg ik blij en geef hem een knuffel. "Hoe gaat het?" Vraag ik. "Ja gaat goed, ik drink nu minder.'' Zegt Alex trots. Helaas is Alex sinds 3 maanden verslaafd aan drank, sterke drank. Maar ik probeer hem te helpen, zodat hij stopt met drinken. "Goedzo!" Zeg ik blij. "Carmen, kan ik even met je praten?" Vraagt Alex. "Ja tuurlijk!'' Zeg ik, en we lopen naar een bankje toe. We gaan zitten. "Wat is er?" Vraag ik. "Uh.. nou.. ik was gisteravond dronken.. en toen heb ik.. uh.. Niall in elkaar geslagen.." Zegt Alex. "WAT?! HOE KON JE?!" Schreeuw ik boos naar Alex. "Ik kon er ook niks aan doen! Ik was dronken!" Zegt Alex. "WAAR IS HIJ?!" Schreeuw ik boos. "In een steegje, achter een snackbar..Carmen het spijt me!" Zegt hij. "Rot toch op!" Zeg ik boos en ren weg naar het steegje. Als ik er ben zie ik bloed liggen, maar geen Niall. Ik ga aan de andere kant tegen de muur aan zitten. Ik hou mijn handen voor mijn gezicht en begin te huilen. Waarom kan er nou niks goed gaan in mijn leven?!
Niall"Niall, wat doe jij hier?" Hoor ik iemand zeggen. Ik open langzaam mijn ogen. Het is nog donker en zie een schim staan. "W-wie ben jij? Doe me geen pijn alsjeblieft.." kreun ik zacht. "Niall ik ben het! Liam." Zegt Liam. En hurkt naast me. Hij helpt me overheind. "Wat is er gebeurd?" Vraagt Liam geschrokken. "W-weet ik niet meer.." zeg ik stotterend. Liam ondersteund me en we lopen richting mijn huis. "Ik wou naar je huis gaan want je was iets vergeten.. en toen ik merkte dat je niet thuis was heb ik besloten je te gaan zoeken.." legt Liam uit. "Bedankt." Zeg ik en glimlach even. Ik heb overal pijn... "Wat was ik vergeten?" Vraag ik aan Liam. "De ring.." Zegt Liam en haalt een ring te voorschijn en geeft het aan mij. "Dankje." Zeg ik tegen Liam. Ik zag een ring te koop in Nederland en als ik Chantal vindt wil ik met deze ring haar ten huwelijk vragen.. als ik der vind.. als ik bij mijn huis ben zeg ik Liam gedag. "Als er wat is kan je me altijd bellen he!" Zegt Liam bezorgt. ''Zal ik doen." Zeg ik. ik pak mijn sleutel uit mijn zak. Ik kijk naar Liam die weg rijd met zijn auto. Ik zucht en maak mijn deur open. Alles doet me pijn.. als ik binnen ben loop ik moeizaam te trap op. Ik poets me tanden, als ik in de spiegel kijk, zie ik dat ik een blauw oog heb. Ik veeg het bloed weg wat uit mijn neus komt. Als ik dat heb gedaan kleed ik me om. Overal zie ik blauwe plekken om mijn lichaam. Ik loop naar mijn bed toe en ga liggen. Ik doe het licht uit en ga slapen.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...