*1 maand later.*
NiallWe zitten in het vliegtuig naar Nederland, Chantal is mee. We hebben morgen een concert in Nederland, in de Arena. Morgen is het 25 juni, de dag dat ik Chantal ontmoete.. ik wil haar morgen ten huwelijk vragen bij het concert, ik hoop dat ze ja gaat zeggen..
Chantal ligt met haar hoofd op mijn borst te slapen. Ik kijk uit het raampje naar de sterren, morgen is het dan zo ver. "Ben je zenuwachtig voor morgen?" Fluisterd Liam die voor mij zit. "Ja." Glimlach ik naar hem. Ik kijk naar Chantal die ligt te slapen, ik streel der zachtjes over haar hoofd. Ik had de jongens verteld dat ik haar morgen ten huwelijk wil vragen, na het liedje Little things, ik hoop dat ze mee wilt zingen, en daar helpen de jongens mij mee. "We zijn er over 2 minuten." Zegt Harry die net aan komt lopen en naast Liam gaat zitten. "Prinses, wakker worden, we zijn er bijna." Zeg ik zacht en schud der zachtjes wakker. Ze opent haar ogen. "Ik ben zo moe.'' Zegt ze gapend. Ik geef der een kus op der voorhoofd. "Lekker geslapen?'' Vraag ik. "Ja, een beetje." Glimlacht ze. Ze gaat rechtop zitten en legt der hoofd tegen mijn schouder aan. "He Chantal, zing je mee morgen met Little things?" Vraagt Harry enthousiast. "Ik?" Vraagt ze verbaast. "Ja!" Zegt Harry. "Maar ik heb nog nooit voor zo veel mensen gezongen!" Zegt ze geschrokken. "Dat maakt toch niet uit?" Vraagt Liam. "Babe, je kan super mooi zingen!" Zeg ik. "Dus wat zeg je ervan?" Vraagt Liam. "Ik weet het niet hoor.." Zegt ze. "Doe het voor mij!" Zeg ik. "Oke, ik doe het.." Zegt ze zuchtend. Yes! Liam ziet dat ik blij ben en glimlacht naar me, ik glimlach terug, ik kan niet wachten tot morgen! "Waarom glimlachen jullie zo sneaky?" Vraagt Chantal. "Gewoon." Zeg ik en probeer mijn lach in te houden. Ze geeft me zachtjes een poor in mijn zij. "Auw!" Zeg ik alsof ze me pijn doet. Ik begin haar te kietelen. "Haha stop!" Zegt ze lachend. Ik stop met kietelen en trek der naar me toe. Ik kus op haar lippen. "We zijn er!" Hoor ik Louis zeggen. Chantal en ik stoppen met zoenen. We staan lachend op en pakken de spullen en lopen hand in hand het vliegtuig uit. We lopen langs het plekje waar ik Chantal dat kettingtje gaf. Als we veder lopen worden we verblind door de paparazzi ik glimlach en zwaai naar de fans, ze schreeuwen mijn naam. "Weten jullie al of het een meisje of een jongen word?" Vraagt iemand aan me. "Uh daar kan ik nog niks over zeggen.'' Zeg ik snel. Als we schiphol uit lopen worden we een busje in begeleid. We stappen in en gaan zitten en rijden weg. "Chantal, hoe weten ze dat je zwanger bent?" Vraag ik verbaast. "Ik had een foto geplaatst op instagram." Zegt ze trots. "We zouden het toch samen vertellen?" Vraag ik verbaast. "Ow sorry, was ik vergeten.." Zegt ze. "Ik was zo blij, dat ik het vergeten was." Zegt ze verontschuldigend. "Het is al goed." Zeg ik en geef der een kus op der wang. Als we bij het hotel aangekomen zijn stappen we uit en lopen het hotel binnen. We lopen naar de balie en krijgen de sleutel, we lopen naar de lift, maar daar staan allemaal fans voor, we worden begeleid naar een trap. We moeten veel trappen op lopen. Ik zie dat Chantal buiten adem is. "Gaat het?'' Vraag ik bezorgt. "Ik kan niet meer." Zegt ze buitenadem. "Ik draag je wel." Zeg ik. Ik til der op en draag haar naar boven. Als we voor onze hotelkamer zijn zet ik der voorzichtig neer. "Dankje." Zegt ze en kust me op mijn mond. Ik maak de deur open en we lopen binnen. "Wouw!" Zegt ze blij. "Het is prachtig!" Zegt ze. Ik glimlach naar der. Als we de spullen hebben uit gepakt gaan we slapen. "Weltrusten prinses." Zeg ik en geef haar een kus in der nek. "Weltrusten." Zegt ze. Ik leg mijn arm om haar buik heen. Ze houd mijn hand vast. Ik kan niet wachten tot morgen!
*volgende ochtend.*
ChantalIk word wakker, en kijk naast me, maar Niall is er niet. Ik ga recht opzitten en zie Niall staan. "He wat doe je?" Vraag ik. Ik zie dat hij schrikt en laat wat vallen. "Wat is dat?" Vraag ik aan Niall. "N-niks." Zegt Niall stotterend, en pakt het snel op en stopt het weg. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem raar aan. "Babe, het is niks bijzonders.'' Zegt Niall en loopt naar me toe. Hij kust me en we vallen achterover op het grote bed. Hij gaat met zijn hoofd naast mijn buik liggen en legt zijn hand op mijn buik. "Hallo kleintje." Zegt Niall zacht en glimlacht naar me. Ik glimlach terug, Niall doet zijn ogen dicht en geeft me een kus op mijn zij. Ik staar voor me uit en speel met Niall zijn haar. Ik wil weten wat hij net vast had, waarom doet hij er zo geheimzinnig over? "Waar denk je aan prinses?" Vraagt Niall en kijkt me aan. "O nergens aan.." Zeg ik en glimlach naar hem.
Niall
Ik kan niet meer slapen, ik stap uit bed en loop naar een tafeltje toe. Ik pak het doosje met de ring op. Ik maak het doosje open en kijk naar de ring, ik ben zo zenuwachtig!
"He wat doe je?" Vraagt Chantal. Ik schrik en laat het doosje vallen. "Wat is dat?" Vraagt ze. "N-niks." Zeg ik snel, en pak het doosje snel op en stop het weg. Ze trekt haar wenkbrauw op en kijkt me raar aan. "Babe, het is niks bijzonders.'' Zeg ik, en loop naar haar toe. Ik kus haar en we vallen achterover op het grote bed. Ik ga met mijn hoofd naast haar buik liggen en leg mijn hand op haar buik. "Hallo kleintje." Zeg ik zacht en glimlach naar Chantal. Ze glimlacht terug, ik doe mijn ogen dicht en geef een kus op haar zij, ze speelt met mijn haar. "Waar denk je aan prinses?" Vraag ik, en kijk haar aan. "O nergens aan.." Zegt ze en glimlacht naar me.
JE LEEST
I'm here for you {Niall Horan}
Fanfictiondit boek gaat over een meisje, chantal. ze is fan van One direction. voordat ze naar het concert gaat ontmoet ze een bijzonder persoon...