14. verassing

305 9 0
                                    

Chantal

Ik ben nu 17,5 en over een half jaar ga ik studeren in Londen. Niall en ik hebben nog steeds een relatie, we bellen elke dag. Ik draag nog steeds elke dag het kettingtje. Hij komt elke keer als ik vakantie heb. Jenna en ik zijn nog steeds vriendinnen alleen is ze vaak jaloers op mij en Niall. Met Amy heb ik niet zoveel contact meer omdat zij het te druk heeft met haar opleiding. Vandaag is het vakantie en komt Niall naar Nederland! Ik sta nu op schiphol op hem te wachten. We hebben een hotel geboekt. Ik zie Niall lopen en loop naar hem toe. "Hey!''zeg ik blij ''Hey princess!" Ik geef hem een knuffel en hij geeft een kus op mijn voorhoofd. "Ik heb je gemist!" Zegt hij. "Ik jou ook!" We nemen een taxi naar het hotel. In de taxi praten we over alles en nog wat. Als we zijn aangekomen bij het hotel, lopen we naar de balie toe. We krijgen de sleutel en lopen naar de lift. Ik druk op het knopje. "Welke verdieping is het?" Vraag ik. Niall kijkt geheimzinnig naar me. "Wat is er?" "Niks, maar je moet wel je ogen dicht doen." Zegt hij geheimzinnig en hij doet zijn handen voor me ogen. "Niall ik kan niks zien!" "Dat is ook de bedoeling." Grinnekt hij. *ting* en de deur van de lift gaat open. "Zo we zijn er." "Mag ik kijken?" "Nee." Zegt hij geheimzinnig. "Nu mag je kijken!" Hij haalt zijn handen weg voor me ogen. Ik zie een bubbelbad in een hartvorm en met roode rozenblaadjes en kaarsjes er omheen en op het bed en in de badkamer liggen ook rozenblaadjes en staan kaarsjes. Ik kijk met grote ogen rond en sla me handen voor me mond. "Do you like it?" Vraagt hij. Ik draai me om en geef hem een knuffel. "Dit is geweldig!" Zeg ik. "Zullen we in het bubbelbad gaan?" Vraag ik. "Ja is goed." Zegt hij. Ik klee me uit en ga er in zitten en Niall komt naast me zitten en doet een arm om me heen. Ik lig met mijn hoofd tegen zijn schouder aan. We kijken naar buiten door grote ramen heen. Ik zie allemaal lichtjes en in de verte zie ik de Arena. "I love you" fluisterd Niall. "I love you too" fluister ik terug. Morgen heb ik een feestje van een vriendin en Niall mag mee. Na 2 uur gaan we uit bad. We gaan samen douchen. We beginnen te zoenen... na een uur samen gedoucht te hebben drogen we ons af en kleden ons aan. We lopen hand in hand naar het balkon toe. Niall gaat achter me staan en leunt met zijn hoofd op mijn schouder en heeft zijn handen op mijn heupen. En samen kijken we naar de sterren en de volle maan. "Ze zijn prachtig." Zeg ik zacht. "Maar niet zo prachtig als jou." Zegt hij zacht. "Niall ik hou zo veel van je!" "Ik nog meer van jou prinses!" Ik draai me langzaam om en hij kust me nek langzaam naar beneden tot net boven mijn borst. Hij komt omhoog met zijn hoofd en kust me op me mond. We gaan zoenend naar bed en kleden ons uit.... de volgende ochtend wordt ik wakker in Nialls stevige armen. Ik merk dat ik naakt ben en ik stap uit bed. Ik klee me aan. "Goeiemorgen prinses, lekker geslapen?" Zegt Niall terwijl hij zich uitrekt. "Ja jij?" Zeg ik grinnekend. "Super, ik heb nog nooit zo lekker geslapen." Zegt hij grinnekend. Hij staat op en geeft me een kus op mijn slaap. "Ik ga even douchen." "Oke" zeg ik met een glimlach. Ik loop de badkamer uit en loop naar het balkon ik staar voor me uit en kijk naar de Arena. Ik denk terug aan het concert en aan Niall zijn knie.. wat er allemaal niet op 1 dag kan gebeuren. "Waar denk je aan?" Fluisterd Niall in mijn oor. "Ik denk terug aan het concert. En wat er toen allemaal gebeurde op die dag..." zeg ik. "En dat ik die kut folders moest brengen en dat toen mijn fiets omviel." Zeg ik grinnekend. "Dankzij die krantjes heb je wel mij ontmoet, anders was je nu een hopeloze fan geweest." Zegt hij grinnekend. "Haha, je hebt gelijk." Zeg ik. We gaan naar beneden om te ontbijten. We pakken een paar broodjes en zoeken een plekje uit om te gaan zitten. "Wat zullen we vandaag doen?" Vraag ik. "Uh er is hier een bioscoop, misschien kunnen we daar heen gaan?" Vraagt Niall. "Ja leuk!'' Als we klaar zijn met eten lopen we naar een kleine bioscoop in het hotel. Ik kijk op een bord waar op staat welke film er draait. *the fault in our stars.* we gaan zitten, 5 minuten later begint de film. Ik vind het zo zielig. Ik voel een paar tranen over mijn wangen rollen. Niall ziet dat en troost me. Nu de film is afgelopen lopen we uit de bioscoop. We gaan terug naar onze hotelkamer en gaan ons omkleden voor het feest en ik doe mijn make up en Niall doet zijn haar. Als we klaar zijn lopen we hand in hand onze hotel kamer uit. "Je ziet er geweldig uit Chantal!" "Dankje, jij ook!" Zeg ik en kus hem op zijn mond. We lopen naar de eetzaal om te eten. Als we klaar zijn met eten lopen we het hotel uit en nemen de taxi naar het feest. We lopen naar binnen. "Hey Kimberly! Gefeliciteerd!" En ik geef haar het kadootje. "Kimberly dit is Niall mijn vriend. Niall dit is Kimberly." Ze geven elkaar een hand. We lopen veder de zaal in. "Jenna!" Ik zwaai naar Jenna. Jenna en Niall hebben elkaar al vaker gezien. "Hey!" Ze komt naar ons toe en geeft ons een knuffel. "Zullen we beginnen met drinken?" Vraagt Jenna. "Uh ja is goed!" Zeg ik. "Niall wil je ook?" Vraag ik. "Even kijken wat we hebben...uhm we hebben Jack Daniels, wodka, bacardi.." "doe mij maar Jack Daniels met cola." Zeg ik. "Uhm doe mij ook maar." Zegt Niall tegen Jenna. Jenna loopt weg om het drank te halen. "Je gaat toch niet te veel drinken? je bent eigelijk nog te jong..." zegt Niall bezorgt. "Nee ik doe maar 1 of 2 glaasjes." Zeg ik geruststellend. "Beloofd?" Vraagt Niall. "Beloofd!" Ik zie Jenna aankomen met 3 glazen. We beginnen te drinken.... *1 uur later* "ik ga evenn naar d-de wc" zeg ik. Jup ik heb te veel gedronken... ik laat Jenna en Niall achter. Ik loop naar de wc. Ik begin over te geven. Als ik Jenna en Niall zie staan loop ik naar hun toe. "Ik ben er weerr." Niall en ik besluiten terug naar het hotel te gaan. Als we er zijn gaan we gelijk slapen.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu