36. je word vader!

192 7 0
                                    

Chantal

Als we hebben gepraat, ga ik douchen. Ik glimlach even, als ik zie dat alles precies nog hetzelfde is. Als ik klaar ben met douchen stap ik de douche uit en kleed me aan. Ik loop naar beneden. Ik zie Niall lopen met twee borden in zijn hand. "Heb je zin in pizza?" Glimlacht Niall. "Ja!" Zeg ik blij. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn mond, ik voel zijn warme lippen.

*2 maanden later.*

Ik zie Perrie nog wel vaak, maar Mert helaas niet. Mert en Perrie zijn uit elkaar. Perrie heeft nu een relatie met Zayn, ik ben zo blij voor hun!

Ik zit in de wachtkamer, ik ben waarschijnlijk zwanger! Ik zou zo blij zijn! Ookal weet Niall het nog niet dat ik waarschijnlijk zwanger ben. "U kunt veder komen." Hoor ik een vrouw zeggen. Ik sta op en loop met de vrouw mee naar binnen.

*5 minuten later.*

"We hebben goed nieuws voor u!" Zegt de vrouw blij. "Gefeliciteerd! U bent zwanger!'' Zegt de vrouw blij. Er komt een groote glimlach op mijn gezicht. "Bedankt!" Zeg ik blij. Ik zeg de vrouw gedag en loop dan naar mijn auto toe. Ik voel een traan over mijn wang lopen van blijdschap. Als ik thuis ben doe ik de deur open. Ik zie Niall staan. "He prinses, waar was je?" Vraagt Niall en geeft me een kus op mijn mond. "Niall, ik moet je iets vertellen..'' Zeg ik zenuwachtig. "Wat is er?" Vraagt Niall bezorgd. Ik pak zijn hand en leg hem op mijn buik. "Je word vader!" Zeg ik blij. "Echt?" Vraagt Niall verbaast. "Ja!" Zeg ik. Ik zie een brede glimlach op zijn gezicht komen. "Dat is fantasties!" Zegt Niall blij en geeft me een kus op mijn mond, ik voel tranen van blijdschap over mijn wangen heen gaan.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu