8. de kus.

355 8 0
                                    

Niall

Ik leg mijn hand op haar wang en ga met mijn mond naar die van haar.. ik kus haar warme, zachte lippen.. het voelt zo fijn, ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld.

Chantal

OMG IK KUS GEWOON NIALL ZIJN LIPPEN! het voelt zo fijn... maar dan hoor ik gebonk ik schrik en stop met zoenen. "Alles goed Harry?" Roept Niall. "Ja alles gaat goed! Ik liet iets vallen!" Ik begin te lachen. *tringtringtring* "o hey pap, ja ik kom, doei." "Niall, ik moet gaan!" "Oke! Weltrusten" en hij geeft me een zoen op mijn voorhoofd. Ik geef hem een knuffel en ga weg. "Doei" zeg ik tegen Niall. "Doei!" Hoor ik hem nog roepen.

Ik loop naar de auto toe. "Hoi pap!" "Hoi" ik ga op de plek zitten, waar Niall zat. Het ruikt naar Niall zijn aftershave. We rijden naar huis en ik kijk weer naar de sterren en de volle maan. "Ik hou van je Niall" fluister ik zachjes. "Hoelang moeten we nog rijden?" "Nog een kwartiertje." "Oke"

Ik pak mijn tas om mijn mobiel te pakken. "Shit!" "Wat is er?!" Vraagt mijn vader. Ik pak Niall zijn mobiel en laat het zien aan me vader. "Hij is zijn mobiel vergeten.'' Terwijl ik Niall zijn Iphone 5 in de lucht hou.

"O, wanneer gaan ze naar Engeland?" "Uhm volgens mij morgen avond." "Dan ga jij morgen met de trein naar het hotel toe!" "Oke, is goed." Eindelijk zijn we thuis, ik haal me make up er af en poets me tanden. Ik zeg me ouders weltrusten en loop de trap op naar zolder, mijn kamer. Ik gooi mijn tas op me bankje. Ik loop naar me bed toe en ga in me bed liggen. "Weltrusten Niall" zeg ik zacht. FUCK! De telefoon! Niall's telefoon! Ik zet zijn mobiel aan. Het verbaast me dat Niall geen code erop heeft. Ik whats app Liam wel...

*hey Liam, I have Niall's phone! I bring it tomorrow on 12 o'clock! Bye xChantal* ik druk op verzenden en doe zijn mobiel uit. Ik ga nu echt slapen, beloof ik me zelf.

Niall

Het is saai zonder Chantal. Ik mis der. Ik staar uit het raam en kijk naar de sterren en de volle maan. "Ik hou van je Chantal" en zo blijf ik een paar minuutjes staren. ik hink naar de badkamer en poets mijn tanden en neem een paracetemol. Ik heb veel pijn in me knie. Ik besluit te gaan slapen. Maar ineens herinder ik dat mijn telefoon nog in Chantal der tas ligt. Ik besluit om naar Liam zijn kamer te gaan. Zachtjes klop ik op de deur van Liam "Liam.. Liam ik ben het Niall" "ik kom.." ik hoor hem gapend naar de deur toe lopen. Liam doet de deur open. "Kom binnen.. wat is er?" "Nou mijn mobiel zit nog in Chantal haar tas.. zou ik misschien haar even mogen bellen?" "Ja hier" Liam geeft zijn mobiel. Ik zie dat er een berichtje is gekomen van Chantal. Mijn hard begint sneller te kloppen.. "Niall wat is er? Je straalt helemaal!" Zegt Liam verbaast. Ik ontgrendel de telefoon en lees het berichtje. "Uhm ik heb een berichtje van Chantal" zeg ik met een glimlach. "Je vind der leuk hè?" "Ja.." zeg ik met een klein lachje."ik had vandaag met der gepraat, het lijkt me een lief meisje, ik vind jullie echt goed bij elkaar passen hoor."

"Vind je?" Vraag ik verlegen. "Ja! Hoe oud is ze?" "Ze is 16.." "o dat scheelt maar 5 jaar! Valt mee" "valt mee?!" Nu ik erover nadenk, is het verschil best groot... "ik ken mensen en die schelen soms 40 jaar!" "Je hebt gelijk! Leeftijd maakt niet uit." Ik begin te vertellen hoe het was in het ziekenhuis en Chantal's en mijn zoen.

"Je moet morgen met haar praten.""ja, maar hoe?" "Gewoon vragen hoe zij erover denkt hoe het nu vedder met jullie moet gaan.."

"Je hebt gelijk Liam, ik zal erover nadenken." Ik sta op en hink naar de deur toe. En zeg Liam gedag. Ik ga naar mijn kamer. Ik doe mijn licht uit en ga slapen.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu