16. zwanger?

263 8 0
                                    

Chantal

Het is nu 3 weken geleden dat ik Niall zag. Ik mis hem, maar ik zie hem gelukkig volgende week weer. Ik kan niet wachten om voor mijn studie naar Londen te gaan. Ik ga samen met Jenna in een appertement wonen. Vanavond geeft Jenna een feestje. Ik weet nog niet of ik naar Jenna der feestje ga, ik ben heel vaak misselijk en ben al een tijdje niet meer ongesteld geworden, en ik ben bang dat ik zwanger ben..

*10 uur s'ochtends* Ik loop de trap af, ik ben 2 weken alleen thuis omdat mijn ouders op vakantie zijn in Amerika. ik besluit de tester te pakken. Oke, even een paar seconde wachten.. "Shit!" Ik kijk met grote ogen naar de tester.. ik-k ben zwanger.. nu zal Niall me haten en ook mijn ouders en andere mensen. Ik ben nog veelste jong! En ik kan niet voor een kind zorgen als ik bezig ben met me studie.. verbaast ga ik zitten op de bank, "het kan niet waar zijn!'' Zeg ik huilend. Ik sla mijn handen voor me gezicht. ''Wat moet ik nu doen?!" Ik staar voor me uit en kijk naar een baby foto van mij die aan de muur hangt. Dan gaat mijn telefoon. Ik kijk op het beeldscherm en zie dat het Jenna is. "Hoi Jenna." "Heei, kan je nog vanavond komen?" Vraagt Jenna enthousiast. Oja vanavond is het feest! "Uh ja ik kan." "Oke gezellig! Tot vanavond." "Tot vanavond." Zeg ik en hang op. Ik besluit om het vanavond te vertellen aan Jenna dat ik zwanger ben. ik moet het toch aan iemand vertellen. ik ga het pas volgende week aan Niall vertellen als hij in Nederland weer is. *3 uur.*

Ik heb met Floor afgesproken om samen een kadootje te kopen. Daarna gaan we uiteten en dan naar het feest. We zitten nu in de bus. "Is er wat?" Vraagt Floor bezorgt. "Je zit zo te staren uit het raam." "Ik ben nog een beetje ziek." Zeg ik gerustellend. "Ow wat heb je dan?" Vraagt Floor. "Beetje misselijk en buikpijn, maar valt wel mee." Zeg ik. "Misschien ben je wel zwanger." Grapt Floor. "Ja misschien wel." Zeg ik sirieus."Je maakt een grapje hoop ik. Ik zie jou nog niet met een kind lopen.'' Zegt ze grinnekend. Ik bijt op me lip en kijk uit het raam. Oke, niet huilen, sterk blijven. "We zijn er!" Zegt Floor. We stappen uit en lopen naar de winkel toe. "Wat vind je van dit?" Vraagt Floor en houd een parfum flesje vast. "Ja die ruikt lekker!'' Zeg ik. "Oke, dan zijn we er denk ik uit." Zegt Floor opgelucht. We lopen richting de kassa en lopen langs baby kleertjes. Het doet pijn om al te bedenken dat ik een kind krijg, ik ben zelf nog een kind... als we hebben afgerekend nemen we de bus naar het restaurant. "Ga jij veel drinken vanavond?" Vraagt Floor. Oja als je zwanger bent mag je geen alchol. "Uh ik denk het niet want ik ben nog niet echt beter." "Oja dat is waar, nouja een glaasje kan toch geen kwaad?" Vraagt Floor. "Nee dat is waar." We zijn bij het restaurant en gaan eten. We praten over van alles en nog wat. Als we klaar zijn met eten lopen we naar de feestzaal een paar straten vederop.

I'm here for you {Niall Horan}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu