Lütfen okuyun.
Merhaba bir açıklama yapmak istiyorum. Öncelikle diğer bölüm 30 lu voteleri geçmişti ama şimdi yarısı kadar bile oy alamadım önceki bölümde. Ben bunları sadece sevdiğim için yazıyorum yanlış anlamayın, sadece emeğimin karşılığını istiyorum. Bu bölüm çok kısa. Yarın yeni bir bölüm daha ekleyeceğim, söz veriyorum. Ayrıca hatırlayan veya bilen varsa 3 sene kadar önce Bir Erkeği Elde Etmenin Altın Kuralları diye bir hikaye yazıyordum. Onun kurgusuyla yeni bir hikayeye başlayacağım. Ne zaman yayınlarım bilmiyorum. Destek olursanız sevinirim.
Hikaye bildirimleri gitmiyormuş sanırım. Bunun için ya kütüphanenizi yenileyecekcsniz sürekli ya da beni takip etmek zorunda kalacaksınız. Kendinize iyi bakın.
Bu bölüm en uzun yorumdan dolayı;
-black-'a
-YaseminDrs'a
-Harry_Curly_1907'e
-My_worldddd'e itafen yazılmıştır. Seviliyor ve öpülüyorsunuz.
Harry’nin kucağından atladığım gibi yerle bütünleşir gibi çöktüm. Şükürler olsun ki, Sarah kafasını kaldırıp yukarı bakmamıştı. Gerçi görmesini istiyor muyum, istemiyor muyum emin değildim. Şimdiden elim ayağım birbirine dolanmıştı. Sanırım hava almak için çıkmıştı, baktığım birkaç saniye içinde bile düşünceli olduğunu kavrayabilmiştim. Harry, biraz daha etrafa baktıktan sonra bana döndü.
“Gitti,” dedi.
Ağzımın içi kurumuştu. Kesinlikle o saniye kalbim ağzından fırlayabilirdi. Elimi göğsüme götürerek yerde bağdaş kurdum. Harry içeriye giderek dolabına doğru ilerlerken bakışlarımı üstünden ayırmadım. Alt raflardan bir sigara paketi çıkarıp yeniden yanıma geldi. Gözlerim irileşerek ona baktım. Neden öyle baktığımı anlamış olacak ki kendinden emin olmayan titrek bakışlarını üstümde gezdirip seslice yutkundu.
“Ne zamandan beri içiyordun?” dedim. Elindeki paket beni sersemletmişti.
“Amerika’ya gittiğinden beri.”
Benim gibi balkonun zemininde bağdaş kurup, paketten bir dal sigara çıkardı. İnce dudaklarının arasına yerleştirerek çakmağı ateşledi. Elini rüzgâra siper edip, yanaklarının içinde çukurlar oluşturarak derin bir nefes çekti.
Benim yüzümden sigaraya başlaması anlamını koyamadığım duygularla beynimi işgal ediyordu.
Sigarayı dudakları arasında hapsedip boşta olan eliyle bileğimi kavrayıp, kucağına doğru çekti. Bacakları arasında yerleşip kafamı boynun alt kısmına yerleştirdim. Sigara içmek bir insana bu kadar mı yakışırdı? Sırtımı göğsüne daha fazla yasladım ve gözlerimi kapattım.Hava tamamen aydınlanmıştı. Gözüme çarpıp göz kapaklarımı yakan ışık, bunun kanıtıydı.
“Okula gitmiyoruz,” diye mırıldandı. İçine çektiği dumanı dudaklarını büzerek havaya doğru üfledi. Bense büyülenmiş şekilde bir ressamın tablosunu inceler gibi onu inceliyordum. Dünün aksine hava ısınmaya başlamıştı. Yaz geliyordu. Tatil geliyordu. Balo geliyordu. Üniversite geliyordu. Dünya üzerime üzerime geliyordu.
“Nereye gidiyoruz?” dedim heyecanla. Harry’la evden dışarı çıktığımızı hatırlamıyordum, çok nadirdi hatta hiç öyle bir anımız yoktu.
“Sürpriz,”dedi gülerek. Ufacık kalan sigarasını baş ve işret parmağı arasında tutarak son bir nefes çekip, balkondan aşağı fırlattı. Cebimden telefonumu çıkarıp mesaj bölümüne tıkladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİME GELEN ÖĞRETMEN
FanfictionYumruklarımı göğsüne indirmeye devam ederken hıçkırarak ayaklarının dibine çöktüm. "Senin için neyim ki zaten?" dedim avuçlarımla gözlerimi kapatıp. Yanıma çöktüğünü hissettim. Eliyle yüzüme dokunurken aldığım cesaretle ayaklandım."Senin için neyim...