Merhaba, tanıtım 56 gibi bir oy olmuş ama gittikçe voteler düşmüş. Dediğim gibi sadece 1 kişiye okuttursanız 2 katına çıkar okuyucu sayımız.
Geçen bölüm uzun yorumlarından dolayı; OyaCansever, -black-, Gltorun'a ithafen yazılmıştır.
Uzun yorumlara yine ithaf vereceğim. Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese binlerce kez teşekkür ederim. +30 VOTE DE YENİ BÖLÜM GELİR :))
KEYİFLİ OKUMALAR!
"Anlatmaya ne dersin Ted?"
Tezgahın önünde ki büyük taburelerden birine oturarak, öne eğildim. Aynı şekilde öne eğilip, kollarını tezgaha dayadı.
"O," dedi. "Senin üvey kuzeninle çıkıyor."
"Biliyorum," dedim.
Kaşlarımı kaldırıp suratına odaklandım. Uzun kumral saçları uykudan yeni kalksa bile şekilliydi.
"Bu kadar aptal olma Gebb. Sende onun arkadaşıyla çıkarak, sana yaşattıklarını ödetebilirsin."
Dudakları düz ince bir çizgi halini aldı. Gözlerimi kısarak, suratinda gezdirdim. Harry'a acı çektirmek istiyormuydum ki?
"Bence istiyorsun." dedi iç sesim.
Bu aralar biraz suskundu ama yine çenesi açılmıştı anlaşilan.
"Beni sev- sevmiyor," dedim zorlukla. "Nasıl acı çekecek?"
"Denemeden bilemeyiz."
Suratına ukalaca bir sırıtıs yayıldı.
"Ben bu oyun için kendimi feda edebilirim."
"Bunu yapmak istediğime emin değilim" dedim suratımı buruştururken.
"Pekala, ama ben fikrini degiştireceğine eminim Gebbie." Ellerini yasladıgı tezgahtan çekti ve gülümsedi.
***
Okulun tıklım tıklım koridorunda bir o yana bir bu yana dönerken, ellerimi göğsümde birleştirdim. Kafamı kaldırdığımda göz göze geldiğim bir çift yeşil göz ve onun yanında bana ayni şekilde bakan Sarah'ın kahverengi gözleri titrememe sebep oldu. Gözlerim aşağıya kayıp tutuşmuş ellerine bakınca bin kez ölmek istedim.
"Gebbie. Nerelerdesin?" dedi Sarah gülerek.
Ağzına bi tane patlatmak istedim.
"Cehennemin dibinde, kuzen."
Alaycı bakıslarımı Harry'a kaydırdım. O asla böyle bakmazdı. Gercekten. Sinirli. Gerçi o asla okulda biriyle el ele de tutuşmazdı. Ama, aslına bakarsak her şey degişmişti ve ben onu kaybetmiştim.
"Hiç kazanmış mıydın ki?" dedi iç sesim.
Yutkunarak, yeniden Harry'a baktım. Onu. Çok. Özlemiştim. Ama hırslıydim. Hiç olmadığım kadar öfkeli. Omzuna sertçe çarparken yanağımı sıyırıp geçen bukleleri ve kokusu... Tanrım. Ağlamak istiyordum. Sarah'ın yerinde olmak için nelerimi vermezdim. Herkesin içinde onun ellerinden tutanin ben olması için. Gözlerime aşkla bakması için.
Gece kafasını yastiga koyduğunda benim hayalimle yatması için. Kısaca onu isterdim. Her şeyden çok. Ted'in bana yaklaştığını gördügümde, ona doğru adımlarımı hızlandırdım. Kafamı saçlarıyla kapanmiş omzuna gömerken, bir kaç damla tişörtünü ıslatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİME GELEN ÖĞRETMEN
FanficYumruklarımı göğsüne indirmeye devam ederken hıçkırarak ayaklarının dibine çöktüm. "Senin için neyim ki zaten?" dedim avuçlarımla gözlerimi kapatıp. Yanıma çöktüğünü hissettim. Eliyle yüzüme dokunurken aldığım cesaretle ayaklandım."Senin için neyim...