2019.07.28. valahol, a föld alatt
Alex Albon
************
A szoba, vagy inkább cella, ahol hagytak, nagyon kényelmetlen volt. A kötél kidörzsölte a csuklóm, mert persze nem szedték le, mintha lenne rá bármennyi esély, hogy kiszökök a zárt ajtón keresztül, és az őrök sem vesznek észre. Ráadásul a lábam hozzákötözték a falból kiálló vaskarikához, úgyhogy mozogni is alig tudtam.
Ezek a harcosok eléggé ijesztőek. Fogalmam sincs, mit akarnak, és honnan kéne tudnom, hogy kik ők, de egyértelmű, hogy utálnak. Amikor elkaptak, megpróbáltam megjegyezni az utat, de nem sikerült. Mondjuk nem tudom, mire mennék vele itt. Remélem, a többiek azért megpróbálnak kiszabadítani, bár valószínűleg őket is bezárták. Nem tudom, hány óra, de előbb-utóbb valakinek fel fog tűnni, hogy nem vagyunk sehol. Egyáltalán, hogy lehet, hogy senki sem tud róla, hogy a hockenheimi versenypálya alatt van egy barlang, tele emberrabló harcosokkal?
Pierre Gasly
****************
Az Ördögök egy teljesen sötét folyosón vezettek minket, úgyhogy nem láttunk semmit. Egy kanyarnál az egyik harcos elvágta a kötelet, ami a többiekhez kapcsolt. Én voltam az utolsó, ezért a sötétben senki sem vette észre. Megpróbáltam figyelmeztetni Charlesékat, de az Ördögök a megkötözéskor valami koszos ronggyal betömték a szánkat, úgyhogy nem sikerült.
A harcosok megállítottak, gondolom, megvárták, amíg a társaik eltávolodnak Charlesékkal. Utána belöktek egy sziklás aljú, vastag ajtajú szobába. Szerencsére a köteleket leszedték rólam, mielőtt rám zárták az ajtót. Mit akarnak?
- Maradj itt! Ha szökni próbálsz, véged. - mondta be az egyik harcos az ajtó túloldalán. De komolyan, ezek most fogva tartanak?! Mégis miért? És az még senkinek nem tűnt fel, hogy nem vagyunk sehol? Vagy egyáltalán, hogy van egy barlang a versenypálya alatt?
Végül lefeküdtem a földre, mert ez nem segít. A többieket is biztosan bezárták, de ők legalább többen vannak. Remélem, kitalálnak valamit, mert itt halálra unom magam!
Charles Leclerc
****************
A sötét folyosó végén egy vastag ajtó volt. Az egyik harcos kinyitotta, aztán váratlanul hátba vágott, amitől beestem az ajtó túloldalán levő kicsi szobába. Próbáltam csillapítani az esést, de a kezem hátra volt kötve, úgyhogy jól bevágtam a vállam a földbe. Mivel össze voltunk kötözve, magammal rántottam a többieket is.
A harcosok leszedték rólunk a köteleket és adtak három pohár vizet, aztán bezárták az ajtót.
- Ha szökni próbáltok, végetek! - kiáltott vissza az egyikük. Na szépen vagyunk. Először elrabolják Alexet, aztán bezárnak minket egy szobába. Mégis miért?
Max el is kezdte rugdosni az ajtót, hogy engedjenek ki, de csak a lába fájdult meg, szóval utána lecsillapodott. Közben én is körülnéztem. Pierre nincs itt!
- Hol van Pierre? - kérdeztem a többiektől. Pár pillanatig csend, volt, amíg felfogták, aztán mindenki egyszerre kezdett el beszélni.
- Itt nincs, az biztos!- mondta Max. Nagy ész kellett, hogy erre rájöjjön!
- Szerintem elrabolták, mint Alexet! - ez volt Carlos, hasonlóan nagy ésszel.
- Most mit fogunk csinálni? - kérdezte Lando.
- Talán megpróbálhatnánk megkeresni őket. - mondtam. Ez a logikus.
- Az nem zavar, hogy egy bezárt szobában vagyunk kulcs nélkül? - nézett rám Max. De, zavar, csak egy ötlet volt! Már éppen készültem visszavágni, amikor Carlos közbeszólt.
- A zárt ajtó nem nagy probléma. Ezt a liftes szobában találtam, megpróbálhatjuk kinyitni vele az ajtót. - mutatott fel egy vékony fémdarabot.
- Mint a filmekben, nem? - vigyorgott Lando. Én is nevettem, de Max rosszkedvű volt.
- Akkor még mindig ott vannak az őrök. - kötözködött. - Vagy van valamid, ami láthatatlanná tesz minket? - fordult Carloshoz.
- Hallottam az őröket egy parancsról beszélni, hogy hagyjanak minket egyedül éjszakára. - mondtam mielőtt Carlos válaszolhatott volna. - Azt hiszem, el is mentek, miután bezártak.
Ebbe már Max sem kötött bele, szóval megegyeztünk, hogy Carlossal elmennek megkeresni Pierre-t, Alexet és valamilyen kijáratot. Carlosnak néhány próbálkozás után sikerült kinyitni a zárat. Max rögtön ki is ment az ajtón, Carlos utána.
Sziasztok!
Itt az új rész :)
Köszi, hogy olvassátok, @20jazmin07, külön köszi a vote-ot!
Vadonjaro13
STAI LEGGENDO
A Sárkányok Földje
AvventuraHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...