2019.07.28. Németország, Hockenheim
Charles Leclerc
****************
Vasárnap, a verseny után még volt egy közös GDPA (versenyzők szervezete) megbeszélés, ahol mind a 20-an ott voltunk. A megbeszélés végén semmi kedvem nem volt legyalogolni a negyedikről, szóval odamentem a lifthez. Pierre, Alex, Max, Lando és Carlos is arra vártak, úgyhogy együtt mentünk le. A lift viszont nem állt meg a földszinten, hanem tovább ment még lejjebb. Meglepődtünk, de gondoltuk, majd felmegyünk a lépcsőn, csak nyíljon ki az ajtó. Szerencsére néhány perc múlva kinyílt, mi pedig kiszálltunk.
Na, erre nem számítottam. Lépcső sehol nem volt, de még csak egy rendes épület sem. Úgy nézett ki, mintha valami barlangba érkeztünk volna.
Hirtelen kirohant az egyik járatból egy csapat furcsa, fa harci maszkos ember, akik megkötöztek minket, és magukkal vitték Alexet. Túlerőben voltak, ezért nem tudtunk védekezni. A mobiljainkat és az óráinkat is elvették, úgyhogy csak magunkra számíthattunk.
Amikor a harcosok elmentek, Lando odatartotta az összekötözött kezeit Carlosnak, akinek valahogy sikerült kiszabadítania őket. Lando utána minket is kiszabadított.
- Hol a pokolban vagyunk? - kérdeztem. Tényleg nagyon furcsa hely volt. Mintha egy barlangban lettünk volna.
- A boxutca alatt kéne lennünk... - kezdte Lando.
- De akkor hol a lift? - vágott közbe Max. - Mert ott, ahonnan jöttünk, nincs.
Tényleg. Ott, ahol a liftnek lennie kellett volna, ugyanolyan fal volt, mint máshol. Csak két folyosó vezetett ki a szobából.
- Szerintem nem a pályánál vagyunk... -mondta ki Pierre, amire mindenki gondolt.
- De akkor hol? - nézett körbe Max.
Carlos széttárta a kezét. - Nem tudom.
- Segítenünk kell Alexen! - mondtam. Fogalmam sincs, hol vagyunk, és hogy lehetne innen kijutni, de nem hagyhatjuk itt!
- De hova vitték? És kik voltak azok a harcosok? - kérdezte Lando. Hallatszott a hangján, hogy kicsit megijedt.
Alex Albon
************
A maszkos harcosok megkötöztek, és betömték a szám. Egy hideg, de szerencsére száraz föld alatti szobába vittek, aminek vastag ajtaja volt. Az egyik őr letett egy pohár vizet a szoba sarkába. Ezek most komolyan fogva akarnak tartani?
- Nemsokára érted jövök. Ha szökni próbálsz, véged. - mondta az őr. Ezek szerint igen, ők most elraboltak.
- Kik vagytok? - kérdeztem.
- Tudod te azt nagyon jól. - válaszolta egy fura mosollyal az őr, és rám zárta az ajtót. Miért, mégis honnan kéne tudnom?
Charles Leclerc
****************
A szobából, ahol voltunk, két teljesen egyforma folyosó vezetett ki, csak az egyik jobbra, a másik balra ment.
- Láttam, amikor elvitték Alexet. Balra mentek! - mutatta Max. Elindultam a folyosó felé, a többiek utánam.
- Azért legyünk óvatosak! Nem tudjuk, mit akarnak! - mondta Carlos. Nem vagyok óvodás, ezt én is tudom!
A folyosó az ajtónyílás után rögtön elkanyarodott. Mielőtt továbbmentünk, kikukucskáltam, hogy nincsenek-e harcosok a kanyar után.
- Nincs itt senki, mehetünk! - szóltam hátra halkan a többieknek.
Két kanyarral később hirtelen néhány harcos termett előttünk. Amikor a kanyarnál körülnéztem, még nem voltak ott. Max belerúgott az egyikükbe, de aztán jött még egy adag harcos, akik megkötöztek minket.
- Kik vagytok és mit akartok? - kérdezte tőlük Lando. Erre én is kíváncsi vagyok!
- Mi vagyunk az Ördögök. De most csend, vagy megbánod!
Hát, ez nem hangzott túl biztatóan...
Sziasztok!
Ez az első könyvem, szóval nem tudom, hogyan sikerül. Igyekszem hetente hozni a részeket, de még suli van, szóval nem biztos, hogy menni fog. Írjátok meg a véleményeteket kommentben vagy privátban, nagyon kíváncsi vagyok rájuk!
Vadonjaro13
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Sárkányok Földje
MaceraHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...