8.

140 8 8
                                    

3. nap csapdában, valahol a föld alatt

Carlos Sainz

*************

Fogalmam sincs, hány óra lehet, mert az időt csak abból tudjuk nagyjából, hogy a Maszkosok mikor kapcsolják le és fel a lámpákat. Este mindig letekerik a fényerőt, ilyenkor szoktunk felfedezni menni, aztán egy idő után teljesen lekapcsolják a fényt. Reggel ugyanez, csak visszafelé.

Egy darabig beszélgettünk, aztán elővettem az üzenetet, amit a múltkor kaptunk. Megpróbáltuk kirakni egymás nevét a titkosírás betűiből. Vicces volt, én megtanultam fejből az enyémet. Utána megint unatkoztunk, de legalább éppen nem akartak megölni minket az Ördögök.

Jé, elkezdtek lekapcsolni a lámpák! Ilyen hamar eltelt volna az idő? Vagy az Ördögök trükköznek? Na mindegy, lényeg, hogy amint az őrök itt hagynak minket, Charlesék indulhatnak felfedezni.

- Max, jössz felfedezni? - kérdezte Charles pár perc múlva. Eddig az ajtónál hallgatózott, az őrök hangjait figyelve.

Max hezitált egy kicsit, de aztán végül igent mondott. Szerintem kicsit tart a felfedezéstől a pókok miatt.

- Oké, megyek. Most mit is kell keresnünk? - kérdezte. - Úgy értem, a kijáraton kívül.

- A levél szerint "Keressetek egy sötétkék hatszöget a falon és nyomjátok meg! Amit bent találtok, tartsátok magatoknál!". Ja, és vigyázzatok a fehér pókokkal és a vörös varjakkal. - mondta Pierre. Hogy megjegyezte az egészet!

- Akkor körülbelül egy óra múlva jövünk! - szólt Charles.

- Rendben! Sok sikert! - mondtam, miközben kinyitottam nekik az ajtót. Miután elmentek, be is zártam. Még előző nap megbeszéltünk egy kopogást, amivel jelzik, hogy ők azok, szóval be tudnak majd jönni.

- Figyeljetek, szerintem nem olyan jó ötlet, hogy minden üzenetre egy ember vigyáz, - szólalt meg Lando egy kis idő múlva, - mert ha véletlenül történik valami és elkapják, nagyon egyszerűen meg tudják fejteni, mit jelentenek ezek a jelek és akkor annyi a szökésünknek. Inkább osszuk szét a papírokat, és mindegyikre más vigyázzon!

Az tényleg elég nagy szívás lenne, ha felfedeznék, mit csinálunk. Jó, hogy Landonak eszébe jutott.

- Jó ötlet, erre figyelnünk kell! - értett egyet Pierre is.

- Lando, vigyázol te a lyukas papírra? A másikat megtartom magamnak. - adtam oda az egyik papírt.

- Kíváncsi vagyok, megtalálják-e Maxék a sötétkék hatszöget a falon! - hozott fel egy új témát Pierre.

- És vajon az mit jelenthet, hogy meg kell nyomi a hatszöget, és amit bent találunk, azt kell magunkkal vinni? - kérdezte Alex. - Hol bent? A hatszög egy doboz lenne?

- Lehet! - kiáltott fel Lando lelkesen. Szerintem neki ez eddig eszébe sem jutott. - Vajon mi lehet benne? Biztos nem egy üzenet, mert azt nem kéne úgy elrejteni! - tette még hozzá. A lelkesedése Alexre is átragadt.

- Szerintetek mennyi idő telt el, mióta Charlesék elmentek? - kérdezte Alex.

Hát, nem sok, az biztos. Még sokat kell várnunk, ha tényleg kint maradnak egy óráig.

- Szerintem nagyjából tíz perc. De lehet, hogy nem maradnak kint egy óráig, ha nem találnak semmit. - mondtam.

Addig még nekem is kifúrja az oldalam a kíváncsiság. Vajon mire kell az a hatszög?


Sziasztok!

Na, nektek is fúrja az oldalatokat a kíváncsiság? Írjátok meg kommentbe, hogy szerintetek mit találnak Charlesék!

Mint mindig, most is köszönöm az olvasásokat, vote-okat, kommenteket mindenkinek!

Igyekszem az új résszel!

Vadonjaro13

A Sárkányok FöldjeWhere stories live. Discover now