31.

138 5 6
                                    

5 nappal a liftes csapda után, Sárkányföldön

Sebastian Vettel

*****************

Azt hiszem, nagyjából mindenki túltette magát a csatán. Lassan itt az ideje, hogy hazamenjünk. Felállok a kandalló előtti fotelből, és intek Lewisnak. Ő is feláll, és elmegyünk a tűzhely felé.

- Lassan indulni kéne haza. - mondom.

- Igen, szerintem is. - néz a kanapé felé. - Összeszedem a dolgokat, te szólj nekik.

Bólintok, aztán elmegyek a kanapé felé. A srácok kezdenek szétszéledni, Charles a barlang bejáratánál nézelődik, Alex és Lando a sárkányokkal pokróccsatázik. Megvárom, amíg Lewis visszajön, aztán szólok Charlesnak.

- Charles! Gyertek ide! - integetek neki. Megfordul, és Tharionnal visszajönnek a kanapéhoz. Amikor megérkeznek, Lewis veszi át a szót.

- Lassan haza kell mennünk. Viszont előtte itt az ideje, hogy Sárkánylovassá avassunk titeket -persze csak ha így döntöttetek! - néz körbe, és elmondja az esemény menetét.

- Általában ez nagyobb dolog szokott lenni, de hát most túl kevesen vagyunk ahhoz. - fejezi be.

Kimegyünk a teraszra. Lewis megáll az egyik oldalon, Viserion mellette. Én a túloldalra, a lépcső mellé állok Whiróval, aki majdnem kiugrik a bőréből izgalmában. Amikor sok sárkánylovas van, mindenki más a tisztáson áll, de most csak néhány pillangó és csiga a közönség. Charlesék a barlangban állnak, onnan fogjuk szólítani őket.

 El is kezdjük.

- Carlos és Apalalo, gyertek ide! - kezdi Lewis. Kijönnek, és megállnak előttünk.

- Carlos, hogy döntöttél? Elfogadod Apalalót a sárkányodnak?

Carlos Apalalóra néz, és bólint.

Viserion szólal meg.

- Apalalo, elfogadod Carlost a lovasodnak? - mondja. Persze nem értem, de ez a szöveg.

Apalalo is bólint, és újra Lewis veszi át a szót.

- Carlos, megesküszöl, hogy soha, senkinek nem beszélsz sem a sárkányokról, sem az Utazó Amulettekről, sem a Sárkányok világáról?

- Esküszöm! - feleli Carlos.

- Rendben. Carlos, mostantól a Sárkánylovasok Rendjébe tartozol, Apalalo nevű sárkányoddal együtt.

Viserion megismétli a mondatot kis változtatásokkal.

- Apalalo, mostantól a Sárkánylovasok Rendjébe tartozol, Carlos nevű lovasoddal együtt.

Megtapsoljuk őket, aztán átjönnek a színpadon. Én átnyújtom Carlosnak az amulettjét, aminek segítségével bármikor átjöhet ide. Whiro Apalalónak mond valamit, de a vad sárkányok nyelvén. Ezt mi, emberek, nem tudjuk, mit jelent. Carlos és Apalalo lemegy a lépcsőn a tisztásra. Most már a nézők közül, Sárkánylovasként figyelhetik a többieket.

- Pierre és Tarasque, gyertek ide! - kezdi a következő kört Lewis. Megismétlik a szertartást, aztán ők is megkapják az amulettet, és csatlakoznak Carlosékhoz a tisztáson. Utána jön Alex, majd Max és Charles, végül Lando. Az avatások végén mi is lemegyünk a teraszról. Az új lovasok körbeállnak, Lewis pedig megmutatja, mi mit jelent az amuletten.

- Látjátok, itt, a középső kő körül gombok vannak. Igazából nagyon egyszerű: a tenyeredbe teszed az amulettet, és a másik kezeddel sorban megérinted a gombokat. Ha innen mész a Földre, akkor a sárkányos jeltől kell kezdeni, ha a Földről jössz ide, akkor a másik irányba kell, és az emberes jelnél kell kezdeni. Értitek? - nézett fel Lewis. A többiek bólintottak.

- Még egy dolog van. Oda fog visszavinni titeket az amulett, ahol legutóbb jártatok a Földön, vagyis a liftbe. Később, ha máshonnan jöttök ide, akkor utána oda fogtok visszakerülni. Itt viszont arra kérünk, hogy mindig az Átjáró-barlangból menjetek, mert valamiért onnan a legbiztonságosabb. Na, ha megvagyunk, akkor menjünk be ebédelni, aztán mehetünk haza!

A barlangban én előveszem a tányérokat és az előző napról maradt ételt. Lewis közben leszedi Charles csuklójáról a kötést, ami még tegnap került rá. Alex bokáját is megnézi. Még egyikük sem gyógyult meg teljesen, de már majdnem.

Ebéd után együtt sétálunk el az Átjáró-barlangba. Mielőtt lemászunk, itt az ideje elbúcsúzni a sárkányoktól egy időre. Megveregetem Whiro orrát.

- Legyél jó! - mondom neki, mire visszadorombol.

Charlesék megölelik a sárkányaikat. Max suttogásából elcsípek egy szót, azt, hogy "visszajövök". Lassan mindannyian készen állnak. Lewis vezeti a sort le a barlangba.

- Furcsa újra itt lenni. - jegyzi meg Lando.

Max és Charles összenéznek, aztán elmosolyodnak. Azt hiszem, a megérkezésen kívül más is történhetett itt...

- Először menjetek ti! - mondom a kicsiknek.

Először Carlos lép a falhoz. Megnyitja az alagutat, aztán lassan eltűnik, ahogy elkanyarodik a járat.

Utána Lando következik, majd Max. Aztán Charles tűnik el a járatában. Utána jön Pierre, végül Alex.

Összenézek Lewissal.

- Kíváncsi vagyok, hogyan boldogulnak majd. - mondja.

- Igen. Azt hiszem, most fogadtunk örökbe egy csapat bohócot, szóval biztos lesznek érdekes helyzetek! - válaszolom. Kicsit beszélgetünk, aztán ideje indulni.

- Hát akkor, szia! - köszön Lewis, majd jön a villanás, és ő lassan eltűnik az alagútjában.

Amikor szertefoszlott az alagút, én is átmegyek, és nemsokára a hotelszobámban kötök ki.

Charles Leclerc

****************

Az alagútból tényleg a liftben kötök ki. Max, Lando és Carlos már itt vannak. Megint lefelé megyünk, akárcsak a múltkor. Az öt napja volt. Vagyis, itt csak egy. Hétfő délután van. Pierre és Alex is megérkezik. A liften felvillan a Földszint gomb. Egy pillanatig, feszülten figyelünk mind a hatan, aztán a lift egy zökkenéssel megáll, és az ajtó egy csilingeléssel kinyílik.

Megkönnyebbülten lépünk ki a folyosóra. Kimegyünk az ajtón, és elénk tárul a bokszutca.

Körbeállunk a többiekkel. Pár pillanatig csak nézünk egymásra.

- Majd beszéljük meg, mikor megyünk vissza. - töri meg a csendet Carlos.

- Igen, az jó lenne! - szólal meg Lando is, és Max is bólogat.

- Köszönöm, hogy megmentettetek az Ördögöktől. - mondja Alex.

- Te is ezt tetted volna. - válaszolja Pierre, mire Alex elmosolyodik.

- Hát, akkor sziasztok! - köszön el Max pár pillanat csend után, és elindul a Red Bull-motorhome felé. Lassan mindannyian szétszéledünk, én is elindulok a Ferrari garázs felé.

Ahogy belépek, elém tárulnak az ismerős falak. Most már semmi kétség nem fér hozzá: Hazaértünk.


Sziasztok!

Új rész :) Köszönöm az összes vote-ot, olvasást és listára jelölést mindenkinek!

Vadonjaro13

A Sárkányok FöldjeWhere stories live. Discover now