5 nappal a liftes csapda után, Sárkányföldön
Alex Albon
***********
Ördögök! De hát hogy kerültek ide?!
Hátrálunk a fa felé, de ők egyre csak jönnek. És kardjuk van, amit nem dísznek hoztak! Az egyetlen szerencsénk, hogy a fa miatt hátulról nem tudnak támadni.
Az egyikük elindul felém. Megsuhintja a kardját, nekem pedig az utolsó pillanatban sikerül csak elhajolni. Félelem kúszik szét bennem. Ez most még komolyabb, mint amikor csapdában voltunk! Közben jön a következő csapás, ami egy centire tőlem vágódik a fába. Majdnem meghaltam! Ez tényleg meg akar ölni! Nem akarok meghalni!
Arra térek magamhoz, hogy Neptune beleharap a fülembe. Hoppá, az ellenfelem még nem húzta ki a kardját a fából!
- Vágd fejbe! - kiáltja Neptune. Minden erőmet összeszedem, és a tenyerem aljával beleütök az ember fejébe. Érzem, ahogy reccsen, amikor nekiütődik a fának, és az ember eszméletlenül rogyik össze. Ez borzalmas! Soha többé nem akarok ilyet csinálni! Émelygek az ember látványától, majdnem elhányom magam. Ez most nem videojáték, hanem a valóság! Igaziból majdnem megöltem valakit! Mit tettem?!
Lando Norris
**************
De hát ezek mit akarnak?! Az nem lehet, hogy megölni! Mit csináljak? Valaki segítsen!
- Vigyázz! - visít a fülembe Helios, mire ösztönösen félrehajolok. Az Ördög kardja mellettem csapódik a fába. Amíg az Ördög kihúzza, elfutok mellette, de jön utánam. Éppen van időm megfordulni, de már csap is. Ide-oda hajlongok, de ez így nem jó! Meg fogok halni! NEM! Nem akarom! SEGÍTSÉG!
Lassítva látom, ahogy az Ördög felém csap, de Helios leugrik a vállamról. Utánakapok, az nem lehet, hogy ő haljon meg! A kardot elkerülve mindketten belecsapódunk az ember mellkasába, aki hanyatt esik, mi pedig rá. Elkapja a nyakam, és ő kerül fölüre. Nem... kapok... levegőt... segítség!
- Lando!!! - ordítja Carlos, és fejbecsapja egy nagy faággal az ellengséget, mire az azt hiszem elveszti az eszméletét. Zihálva állok fel. Carlos a fára mutat.
- Mássz fel! - ordítja, és félreugrik egy kard elől. Bólintok, és követem az utasítását. Majdnem meghaltam! Igaziból! Ráadásul Helios is majdnem meghalt értem! Mi történt?!
Pierre Gasly
*************
Felkapok egy botot, és pont sikerül felemelnem, mielőtt az Ördög ideér. A bot az első kardcsapástól kettétörik. Ajjaj, ez így nem jó!
Mindkét kezemben egy-egy botdarab van. Sikerül kivédenem még egy csapást, eltérítem a fa felé. Az ellenfelem azonban túl gyors. Nem! Ennek így rossz vége lesz! Nem akarom, hogy valaki meghaljon! Se én, se Tarasque! NEEEM! Az Ördög kettécsapja a jobb kezemben megmaradt botomat. Két csapás, és a bal is el fog törni.
- Tarasque, menj innen! - kiáltom. Érzem, hogy leugrik a kapucnimból. Ebben a pillanatban a másik bot is kettétörik, és én fegyvertelenül maradok. Tarasque-ot pillantom meg, ahogy az Ördög mögött visít egyet. Az Ördög odafordul, és Tarasque után kap. Ne! Nem lehet így! Rúgok egyet az ember két lába közé, mire összegörnyed. Felkapom a sárkányomat, és odébb szaladok vele. Ez nagyon kevésen múlt! Túl kevésen!
Max Verstappen
*****************
Miért? MIÉRT??? Miért kell ezeknek mindig elrontani mindent?!
Orrbaütöm az embert. Elegem van belőlük! Hagyjanak már békén! Ő meglepődik, de aztán felemeli a kardját. Megragadom a csuklóját, és minden erőmmel tolom vissza, de ő erősebb. Ekkor Julunggul átugrik az Ördög vállára, és a kardos karjára mászik. Az Ördög felordít, és ellendíti a karját. Julunggul leesik, és a fdbe vágódik. MIT KÉPZEL EZ???!!! BÁNTOTTA A SÁRKÁNYOMAT!!! Akkorát ütök a fejére, hogy belefájdul a kezem, ő meg összecsuklik. Julunggul két méterre nyöszörög a földön. Mit tett az a ***** Ördög?!
Charles Leclerc
****************
Ez így rohadtul nem lesz jó! Fegyvertelenek vagyunk! Az egyik Ördög felém jön. Az első néhány csapás elől sikerül elhajolnom, és egy óvatlan pillanatban kirúgom az ember kezéből a kardot. Ő nekem ugrik, és hátralök. Ajjaj! Elfordultunk harc közben, így nincs mögöttem a fa, és hátraesek. Szerencsére a fejem nem verem be. Tharion egy vinnyogás kíséretében kiugrik a kapucnimból.
Az Ördög fél lábbal rajtam áll, így nem tudok felállni. Neee! Megtalálta a kardját. Ennyi volt. Nekem végem. Nem! Nem akarom! Arthur és anya... nem akarom itt hagyni őket! Az Ördög felemeli a kardját, de hirtelen ordítva esik össze. Valami beleszúr a csuklómba, és ettől eszembe jut, hogy felálljak. Tharion? Ő volt az. Beleharapott az Ördög bokájába. Az életemmel tartozom neki. Felemelem az ellenségem kardját, és elhajítom. Későn jövök rá, hogy arra vannak a többiek.
- Pierre! - ordítom, mire ő félreugrik. A kard beleáll az előtte álló Ördög mellkasába, aztán a harcos összecsuklik.
Mit tettem? Megöltem egy embert! GYILKOS vagyok!
Ehhez a részhez nem igazán írnék semmit. Hamarosan jövök a következővel!
VOUS LISEZ
A Sárkányok Földje
AventureHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...