5.

159 11 5
                                    

2. nap fogságban, valahol a föld alatt

Carlos Sainz

*************

- Rendben, most már együtt vagyunk. Szerintem maradjunk itt, amíg nem találunk valami kijáratra utaló dolgot. - mondtam.

- Esténként kimehetnénk körülnézni, mint te meg Max tegnap. - vetette fel Charles. Nem rossz ötlet, csak akkor megint szét kell válnunk. Bár, végül is muszáj lesz kockáztatnunk, ha ki akarunk jutni innen.

- Oké, jó ötlet. Kik mennek ma? - néztem körül.

- Mehetek én? - kérdezte Max. Utálja a semmittevést, szóval nem tudom, hogy fogja kibírni itt, mert még csak reggel van és innen nem mehetünk sehova.

- Tőlem mehetsz te felfedezni... - mondtam neki.

- Én is megyek. - szólt közbe Charles.

Jó, akkor megvagyunk. Pár percig csend volt, aztán Lando felhozta azt a témát, ami az elrablásunk óta zakatolt a fejünkben.

- Vajon kik ezek az Ördögök? És mit akarnak? - kérdezte.

- Nem tudom, mit akarnak, de azt hiszik, hogy tudom, kik ők! Pedig fogalmam sincs! Amikor megkérdeztem tőlük, mindig csak azt mondták, hogy "tudod te azt nagyon jól"! - mondta Alex. Eléggé ki volt akadva.

- Nem baj, majd kiderítjük! - mondta Charles. - Nekünk legalább válaszoltak, amikor kérdeztünk.

Én sem tudom, mi a céljuk az Ördögöknek, de az biztos, hogy Alex valmiért különleges nekik, hiszen teljesen másképp viselkednek vele, mint velünk.

Még egy darabig erről beszélgettünk, de nem jutottunk sokkal előrébb. Egyszerűen túl keveset tudunk ahhoz, hogy bármire is rájöjjünk.

Váratlanul kattant egyet a zár, és az egyik őr behozott egy vödör vizet, pár zsemlét meg pár más kaját. Letette őket a sarokba, aztán szó nélkül kiment. Talán belenyugodtak, hogy legalább egy helyen akarunk lenni?

Lando odament a kajakupachoz, és elkezdett turkálni benne.

- Tej! - kiáltott fel. - Találtam tejet! - mutatott fel egy üveget vigyorogva.

- Na, most már nem is akarsz elmenni innen, igaz? - mondtam. Lando megpróbált morcos fejet vágni, de nem sikerült neki, amin persze mindenki nevetett.

Lando kinyitotta a tejesüveget, és belekortyolt.

- Fúj! - köpte vissza szerencsére az üvegbe, és nem a földre. - Ez keserű!

Azok a bunkó Ördögök! Csak romlott kaját hoztak nekünk!

Lando eléggé rosszkedvű lett a keserű tej után, és a hangulata ránk is átragadt. Nem segített az sem, hogy a cellában semmi érdekes nem volt, szóval egy idő után mindenki unatkozott.

Miért? Miért minket kaptak el? Olyan idegesítő, hogy semmit nem tudunk!

Órákkal később még mindig ott ültünk. Huszadszorra is körbenéztem, hátha véletlenül mégis van valami érdekes itt. 

Jé, mi az ott az ajtó alatt? Úgy néz ki, mint valami papír! Felálltam, hogy megnézzem, mi az.

- Mit találtál? - kérdezte Max unottan.

- Nézzétek! - mutattam a többieknek az összehajtogatott papírdarabot.

- Na és? Egy darab papír. Mi olyan nagy cucc? - kötekedett Max.

- Az, hogy eddig nem volt itt. - válaszoltam.

- Hajtsd szét! - kérte Lando. Őt legalább érdekelte a dolog. A többiek is közelebb húzódtak.

- Ez olyan, mint egy levél, nem? - kérdezte Charles, miközben széthajtogattam a lapot. Na, ez végre Max figyelmét is felkeltette.

- Tényleg, ez egy levél! - mondta, amikor meglátta a lapot.

- Olvasd fel! - kérte Pierre.

- Figyeljetek, olvasom! - mondtam. - "Keresstetek egy papírt, amin 35 jel és 35 lyuk van!"

Hát, ez nem volt valami sok, de a semminél több.

- Mit gondoltok? Megpróbáljuk megkeresni? - nézett körbe Pierre.

- Lehet, hogy csapda! - vetette fel Max.

- Nem, ez szerintem nem csapda! - mondta Charles. Ajjaj, még a végén összevesznek!

- Max, Charles, amikor este kimentek, tartsátok nyitva a szemetek, hátha megtaláljátok! - mondtam, aztán Maxra nézve még hozzátettem: - De legyetek óvatosak, ne essetek csapdába!

- Nézzétek, a másik oldalán szavak vannak, de jelentés nélkül! - szólt közbe Lando, aki a papírt vizsgálgatta.

- Lehet, hogy ehhez kell a másik papír! - mondta Alex.

- Igen, akkor lehet, hogy kiderül, mi akar ez lenni! - válaszoltam.

Végre valami biztató dolog!


Sziasztok!

Új rész a szentendrei Pap-szigetről :)

Még volt időm befejezni egy új részt!

Köszi az olvasásokat, 20jazmin07 és harcos11 nagyon-nagyon köszi a vote-okat és a kommenteket❤❤❤

Vadonjaro13

A Sárkányok FöldjeWhere stories live. Discover now