22.

116 5 0
                                    

4 nappal a csapda után, a Sárkányok Földjén

Carlos Sainz

*************

Érdekesen alakulnak a dolgok, az biztos. Kiderül, hogy léteznek sárkányok, ráadásul úgy tűnik, hogy pont belőlünk akarnak sárkánylovasokat csinálni. Nekem nem lenne vele bajom, csak mit csinál egy sárkánylovas? És most muszáj sárkánylovassá válnunk?

- Tulajdonképpen van választási lehetőségetek, - válaszolt Seb Charlesnak, akinek hasonló dolgok jutottak eszébe, mint nekem. - De eddig még senki sem utasította vissza a sárkányokat.

Vagyis csak elméletileg van válaszlehetőségünk, gyakorlatilag nem igazán.

- Hogy könnyebb legyen, elmondom nektek a sárkányok történetét. - vett elő egy könyvet Lewis. Talán fény derül pár dologra.

- Régen a Földön is éltek sárkányok. Intelligenciában majdnem az ember szintjén voltak, és vannak ma is. Viszont van egy gyengéjük: nem bírják se az elektromágneses sugárzást, se a füstöt. Egy tábortűz füstjétől nem lesz semmi bajuk, de egy forgalmas városban nagyon hamar legyengülnének. Elektromosságból már egy telefon sem tesz jót nekik, ezért ide, Sárkányföldre nem is szabad telefont hozni.

Ez egy hasznos tudnivaló, az biztos.

- Ebből kiindulva, - folytatta, - ahogy az emberek terjeszkedtek, a sárkányoknak egyre kevesebb hely jutott. Hamarosan felismerték, hogy ha nem tesznek valamit, akkor előbb-utóbb kipusztulnak. Ezért elkezdtek kutatni, és rejtély, hogyan, de sikerült létrehozniuk az első Utazó Amuletteket. Ezekkel átkeltek ide, a Sárkányok Földjére. Akkoriban egy öreg sárkány volt a vezetőjük, akinek két kölyke volt, Tiamat és Uranos. Igazából már kezdték átvenni a vezetést az apjuktól, amikor el kellett költözniük a Földről. A vándorlás közben azonban az emberek felfedezték őket, és Uranosék apja feláldozta magát a többiekért. Uranost nagyon megviselte az apja halála, és a többiek figyelmeztetései ellenére többször visszajárt a Földre, hogy bosszút álljon az embereken. Ez persze nem tetszett az embereknek, és több csapat is indult, hogy levadássza a sárkányt, akinek vérdíjat tűztek ki a fejére. Egy nagyobb csapat rablónak végül sikerült csapdába csalni Uranost, és amikor ő az amulettje segítségével akart menekülni, követték az alagúton át. Így átkerültek Sárkányföldre. Hamarosan rájöttek, hogy visszamenni csak úgy tudnak, ha szereznek egy amultettet. Viszont ezt úgy fogták fel, hogy Uranos tőrbe csalta őket, így megtámadták a sárkányokat. Egyszer sikerült is nekik amulettet szerezniük, de ahelyett, hogy elmenekültek volna, csak erősítést hoztak, és elnevezték magukat Ördögöknek. Háború kezdődött. Csak az volt a baj, hogy a háború arról szól, hogy az ellenfél fejével gondolkodva kitaláljuk, hogy mi lesz a következő lépése. A sárkányok, bár nagyon intelligensek, abban az időben még nem ismerték az emberek gondolkodását, így az Ördögök rendszeresen meglepték őket, és sokat elpusztítottak közülük.

- Tiamat felismerte, hogy ez így nem lesz jó, és arra jutott, hogy kellenének nekik ember szövetségesek, akik segítenek nekik kitalálni az ellenség lépéseit. Erről még Uranost is sikerült meggyőznie. A Földre nem tudott visszamenni, így mindig alagutat nyitott, és egy távcsővel vizsgálta az embereket. Egyszer pont azt látta a távcsövével, ahogy az egyik első F1-es versenyen az Alfa Romeo akkori versenyzője, Nino Farina éppen a verseny stratégiáját tervezi a mérnökökkel. Tiamat megörült, hiszen pont azt csinálták, amire neki szüksége volt. Így aztán másnap szemmel tartotta Farinát, és amikor ő éppen sétált hazafelé a pályáról, Tiamat kölyke, aki még nem volt olyan feltűnően nagy, alagutat nyitott, és elrabolta Farinát. Amint átértek a Sárkányok Földjére, a kölyök egy tojást lökött Farina kezébe, és otthagyta. A tojás kikelt, és a várakozásoknak megfelelően a sárkány értette Farina beszédét, és így ő tolmácsolt közte és a sárkányok között. Farina először érthetően mérges volt egy kicsit, amiért elrabolták, de végül sikerült megegyezniük. Úgy hírlik, hogy a sárkányok oldaláról egy kis plusz pénz is volt a dologban, de hát más idők voltak. Miután Farina megesküdött, hogy nem beszél a sárkányokról senkinek, kapott egy Utazó Amulettet. Így bármikor át tudott jönni a sárkányokhoz. Ezután közösen kerestek még olyanokat, akik jók lennének Lovasnak.

- Később eljött az első csata a Sárkánylovasok és az Ördögök között. Ők nagyon felháborodtak, és árulóknak nevezték Farinát és a többieket. Innentől kezdve már nemcsak a sárkányok, hanem a Lovasok is az ellenségeik voltak. Szerencsére addigra az Ördögök annyira elbízták magukat, hogy csak maguknak akarták a sárkányokat és az Utazó Amulettek titkát is. Így ők is titokban tartották Sárkányföldet. Ez azóta is folytatódik, a Lovasok és a sárkányok összefogva védik a tojásokat, az Utazó Amuletteket és magukat az Ördögök ellen.

- Ez volt hát a történet, - nézett fel Lewis. Pár dolog tényleg kiderült belőle.

- Van kérdés? - nézett körbe Seb.

- Mi kapunk valamit cserébe azért, ha Lovasok vagyunk? - kérdezte Alex.

- Úgy nem, ahogy Farina kapott pénzt. - válaszolta Seb. - Viszont kaptok legalább egy, de inkább több barátot a sárkányotok és a többi Lovas személyében. Ezen kívül Sárkányföldre nem ér el a média, így itt senki sem fog zavarni titeket. Igaz, a családotok nem lehet itt, de szerintem akkor is nagyon jó idejönni.

Amúgy ebben van valami. Jó lenne egy hely, ahol kicsit el lehet szakadni az F1-től és a bolond újságíróktól.

Közben Lando ásított egy nagyot, és úgy nézett ki, mint aki mindjárt elalszik. Seb észrevette, és felállt az asztaltól.

- Reggelig gondolkozhattok. Gyertek, megmutatom a szobátokat. - mondta.

- Várj, Seb! - állította meg Lewis. - Van még egy dolog. Megsérültetek az Ördögöknél?

- Alex és Charles igen, - mondtam. - Meg Max hozzáért egy nagy fehér pókhoz, és fájt a karja, de az már elmúlt. - tettem hozzá.

- Max, te jöhetsz, ha nem fáj a karod, Charles, Alex, ti maradjatok itt. Lewis megvizsgál titeket. - mondta Seb. Mi? Lewis? Honnan tudná ő, hogy mi a bajuk?

Charles arca is kételkedést, de legalábbis meglepődést tükrözött.

- Nyugi, Lewis majdnem olyan jó orvos, mint versenyző! - nyugtatta meg Seb. - Itt, a Lovasoknál ő az orvos, ha valaki megsérülne.

Ja, így már érthető. Mondjuk ha csaták vannak, akkor tényleg nem árt, ha van egy orvos is a csapatban!

Lewis ott maradt a teremben Charlessal és Alexszel, mi pedig követtük Sebet a terem hátsó részén oldalra nyíló járathoz. A sárkányom közben felugrott a vállamra, nem akart itt maradni. A többiek sárkányai is jöttek, kivéve persze Charlesét és Alexét. Landoé belemászott a leendő lovasa kapucnijába, és elaludt. Viccesen nézett ki, tök jó helyet talált magának!

Áá! Én is álmos vagyok. Remélem, itt nem a földön kell aludni!


Sziasztok!

Bocsi az egy hét csúszásért, most már még kevesebb időm van írni, a suliban eljött a dolgozatszezon, a futsalbajnokság is kezdődik, ráadásul az E-tanodában is mentorálok, szóval sok a dolog. Nem ígérem, hogy hamar lesznek részek, de azért igyekszem.

Közben azért nagyon-nagyon köszi mindenkinek az összes vote-ot és olvasást, örülnék, ha kommentelnétek is, mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre a vote-okon túl is!

Vadonjaro13

A Sárkányok FöldjeWhere stories live. Discover now