3.

184 11 6
                                    

2019.07.28. valahol, a föld alatt

Lando Norris

************

A zár kattant, ahogy Carlos becsukta maga után az ajtót. Charles-sal leültünk a fal mellé beszélgetni.

- Ez az egész egy kicsit ijesztő, nem? Egyik pillanatban még a pályán vagyunk, a másikban pedig már egy föld alatti városban, ahol elrabolnak minket és azzal fenyegetnek, hogy ha megpróbálunk megszökni, megölnek minket. - mondtam. Tényleg ijesztő.

- Én először azt hittem, ez csak valami tréfa, de most már inkább úgy érzem, hogy ez valami komolyabb dolog. - válaszolta Charles. Nekem egyszerűen nem volt időm arra gondolni, hogy ez egy tréfa is lehet.

- Szerinted hogy fogunk innen kijutni? - kérdeztem, mert nekem ötletem sem volt.

- Hát, az biztos, hogy nehéz lesz. Hová tűnt a lift? Fogalmunk sincs, hol vagyunk.

- Valakinek biztos fel fog tűnni, hogy nem vagyunk sehol. Szerintem előbb-utóbb keresni fognak minket. - most, hogy kimondtam, már kevésbé voltam biztos benne.

- Lehet, de más kérdés keresni és megtalálni. Gondolj a liftre. Csak úgy eltűnt. Szerintem ne számítsunk a keresőkre. - nézett rám Charles. Lehet, hogy igaza van...

Egy darabig csendben ültünk, aztán kattant a zár. Visszajöttek a felfedezők.

- Megtaláltátok őket? - kérdeztem.

- Igen. - mondta Carlos. - Pierre-t könnyen ki tudjuk szabadítani, de Alex nehezebb lesz. Hét őr van az ajtaja előtt. - folytatta.

Nagyon fontos lehet nekik Alex, ha ennyire őrzik! Nálunk egy őrt sem hagytak, pedig négyen vagyunk!

- Hogyan fogjuk őket kiszabadítani? 

- Szükségünk lesz valamilyen trükkre. - kezdte Charles. Szerintem van valami ötlete. - Ha előbb észrevétlenül kiszabadítjuk Pierre-t, akkor utána el tudjuk terelni az őröket Alextől. Azt fogják hinni, hogy csak négyen vagyunk, szóval Pierre észrevétlen tud maradni. Mi elcsaljuk az őröket, ő meg kiszabadítja Alexet.

- Jó ötlet! Nem olyan nehéz kinyitni a zárat ezzel a fémdarabbal, szerintem Pierre-nek is menni fog. - bólogatott Carlos.

- Szerintem ezt holnap kéne csinálnunk, hogy tudjunk előtte aludni egy kicsit. - mondtam. Van egy olyan érzésem, hogy az Ördögök nem nagyon fognak békén hagyni minket!

Végül tényleg lefeküdtünk, bár kicsit szűken voltunk a földön. Nem baj, legalább észrevesszük, ha valakit megpróbálnak elrabolni, gondoltam félálomban.


Alex Albon

************

Valami felébresztett, pedig végre sikerült elaludnom. Teljesen sötét volt, nem láttam semmit, szóval inkább hallagtóztam. Minden csendes volt, úgyhogy visszacsuktam a szemem, hogy megpróbáljak visszaaludni. Mi volt ez? Valami hozzáért az arcomhoz! Kinyitottam a szemem. Egy csontvázszerű, fehér fej lebegett pár centire az arcomtól. Mi ez? És mit akar?

- A múltkor megszöktél, de most nem fogsz! - mondta halkan, de vészjóslóan.

- Mi... Mit akarsz? - kérdeztem, de a hangom remegett.

- Fogd be a szád! Majd megtudod, ha itt az ideje! - ordította, aztán eltűnt.

Utána még sokáig nem tudtam elaludni. Mégis mit akarnak ezek a harcosok? Most látom őket először! Azt hiszik, hogy tudom, kik ők, pedig fogalmam sincs!


Lando Norris

**************

Miért van ilyen sötét? Nem látok semmit! Hol vagyok?

- Lando! Nyugi! - mondta Carlos. Mit keres itt? Ja, tényleg, elraboltak minket, és most éjszaka van. Valami rosszat álmodtam, de nem tudom, mit. Nagyon sötét van! Utálom a sötétet!

- Lando! Nyugodj már meg! - mondta megint Carlos.

- Rosszat álmodtam. - nyögtem ki. És félek a sötétben, de ezt már nem tettem hozzá.

- Azt hallottam. - válaszolta Carlos. - De most már ébren vagy, szóval megnyugodhatsz, rendben? Itt vagyunk körülötted, ne ijedj meg.

Ettől kicsit lenyugodtam. Éreztem, ahogy Carlos visszafekszik mellém, de nem tudtam aludni. Mit akarnak ezek az Ördögök? És miért raboltak el minket?


Sziasztok!

Na, itt az új rész. Jövő héten megyünk osztálykirándulni, szóval nem tudom, hogy mikor tudom hozni a következőt, de azért igyekszem.

Továbbra is köszi mindenkinek, aki olvassa, 20jazmin07 és harcos11 köszi a vote-okat!

Vadonjaro13

A Sárkányok FöldjeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora