4. nap csapdában, valahol a föld alatt
Charles Leclerc
****************
Elindultunk a bal oldali járaton. Nagyon hasonló volt, mint az előző. Most Pierre ment elöl, mögötte én, aztán Alex és Max, utánuk Lando, és végül Carlos. Most kicsit több helyet hagytunk egymás között, hogy ne járjunk úgy, mint Alex és én a lépcsőnél. Csak Max volt a kivétel, aki szorosan Alex nyomában maradt, hogy tudjon segíteni neki a sérült bokája miatt.
Az ajtót hagytuk becsukódni magunk mögött, mert különben valakit itt kellett volna hagynuk, hogy vigyázzon rá. Így már megint koromsötét volt.
Egy idő után ez a járat is kiszélesedett, és Max átment Alex mellé. Kis idő múlva megbotlottam valamiben. Mi volt ez? Előrehajoltam, és megtapogattam. Egy felfelé vezető lépcső! De akkor Pierre miért nem szólt? Na jó, mindegy, majd én szólok.
- Itt egy lépcső felfelé, ne essetek el! - szóltam hátra Maxéknak, aztán felmentem a lépcsőn.
Mi...? Megint csak levegő volt a föld helyén!
- Ááááá! - kiáltottam. Zuhanok! Auuu! Most már nem, de sikerült pont a csuklómra érkeznem. Eddig is fájt, de most még rosszabb. Szerencsére mozgatni tudom, szóval nem tört el.
- Charles! Jól vagy? - kérdezte Max.
- Van egy gödör a lépcső tetején! Ne essetek le! - válaszoltam. - Egyébként ráestem a csuklómra, és most nagyon fáj, de azért nem fogok belehalni.
Várjunk csak! Ha én itt vagyok, akkor Pierre-nek is itt kéne lennie! De nincs itt!
- Pierre eltűnt! Nincs itt! - kiáltottam kétségbeesetten. Vajon mi történt vele?
Pierre Gasly
************
A járat kiszélesedett, aztán kis idő múlva keskenyebb lett, de nem annyira, mint az elején volt.
Mi...? A föld hirtelen eltűnt a lábam alól, és elestem. Au! Beütöttem a fejem, és forog a világ! Nem tudom, merre van a fent és a lent!
Valahogy sikerült kimásznom, és rájöttem, hogy a járat zsákutca.
- Vigyázzatok! Itt egy gödör, és ez egy zsákutca! - szóltam hátra a többieknek, de senki sem válaszolt. Teljes csend volt.
- Charles! Max! Hol vagytok? - kiáltottam kétségbeesetten, de nem kaptam választ. Vajon hová tűntek?
Már kevésbé szédültem, és bizonytalanul, de sikerült felállnom. A falba kapaszkodva lassan elindultam visszafelé, hogy megkeressem a többieket.
Alex Albon
************
Pierre eltűnt. Pedig most nem is voltak itt Ördögök!
- Vissza kéne mennünk megkeresni! - mondta Carlos.
- Én megyek! Carlos, gyere te is! - válaszolta Max.
- Oké! Lando, Alex, Charles, ti addig találjátok ki, hogy tudunk lemenni abba a gödörbe! - értett egyet Carlos.
Ezután hallatszott, ahogy elmennek, vissza arra, amerről jöttünk. Remélem, sikerrel járnak, és nem tűnnek el ők is!
- Mi a helyzet ott lent? - kérdezte Lando Charlest. - Szerinted le tudunk menni valahogy?
- Hát... Mondjuk leugrotok? - válaszolta Charles kicsit bizonytalanul. Nem tudom, ez mennyire jó ötlet, de szerintem sincs más mód arra, hogy lejussunk.
- Milyen mélyen vagy? - kérdezte Lando.
- Szerintem körülbelül három-négy méter, de nem vagyok benne biztos.
- Megpróbáljuk, Alex? A bokáddal is le tudsz ugrani? - fordult felém Lando.
- Lehet onnan menni valamerre? - kérdeztem. Hallottuk, ahogy Charles körültapogatózik, aztán válaszol.
- Igen, van itt egy járat. - mondta.
- Jó, akkor próbáljuk meg.
Lando felmászott a lépcsőn, aztán kis idő múlva hallottam a puffanást, ahogy megérkezett.
- Jól vagy? - kérdezte tőle Charles.
- Aha, csak kicsit messzebb volt a föld, mint gondoltam.
- Ja, jó. Alex, jöhetsz! - szólt fel Charles.
Felmásztam a lépcsőn. Most csak fogjam magam, és ugorjak le?
- Csak úgy, ugorjak le?
- Nem! Előbb kapaszkodj bele a felső lépcsőfokba, és ereszd le magad a lépcső fala mentén, amíg már csak a kezeden lógsz! Így csak két métert fogsz esni! - mondta Lando. Logikus, nekem nem jutott eszembe.
Úgy tettem, ahogy Lando mondta, aztán elengedtem a kezemmel a lépcsőt. A föld közelebb volt, mint gondoltam, és nem volt időm felkészülni az ütközésre.
- Jól vagy? - kérdezte Charles miután földet értem.
- A bokámnak ez nem tetszett, - válaszoltam. - sokkal rosszabb, mint előtte volt.
Nem hinném, hogy most bármennyire rá tudnék állni. Remélem, azért nem sérült meg olyan komolyan, mert akkor kész rémálom lesz kibírni az Ördögök ötleteit!
Sziasztok!
Végre kész vagyok az új résszel :)
Köszönöm, hogy olvassátok, és nagyon köszönöm a vote-okat és listához adásokat is!
Most lehet, hogy kicsit később lesz új rész, mert megyünk nyaralni, és szerintem kevesebb időm lesz írni, de azért igyekszem!
Vadonjaro13
YOU ARE READING
A Sárkányok Földje
AdventureHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...