5 nappal a liftes csapda után, Sárkányföldön
Pierre Gasly
*************
Reggeli után Sebbel, Lewissal, meg a sárkányokkal elindulunk az erdőbe.
Amikor idejöttünk tegnap, akkor nagyjából a barlanggal szemben lyukadtunk ki az erdőből, most viszont elfordulunk balra és egy kis ösvényen indulunk el. Úgy tűnik, Seb és Lewis elég jól kiismerik magukat, kíváncsi vagyok, mennyi időt töltenek itt.
Jé, itt egy tisztás! Kisétálunk rá, aztán valami eltakarja a Napot, de nincs sötét, inkább fura piorsas-sárgás színű lesz a fény. Felnézünk, és egy nagy sárkány lebeg fölöttünk, készül leszállni.
- Wow, de jól néz ki! - nézi Charles a sárkányt. Látszólag nem tűnt fel neki, hogy pont alatta áll, és az leszállni készül.
A sárkány viszont figyel, mert hirtelen becsukja a szárnyait, és elegánsan földet ér Seb mellett. Most már látszik, hogy a háta fűzöld, a sörénye pedig citromsárga. Szinte szó szerint fülig érő vigyorral néz minket, aztán kiad valami fura hangot, ami akár köszönés is lehet.
- Azt mondja, hogy sziasztok, Whiro vagyok, - szólal meg a kapucnimból Tarasque, a sárkányom. Először összerezzenek, nem tudom, ki beszél, de aztán gyorsan leesik, hogy ő az. Közben a zöld sárkány mond még valamit, Tarasque meg elkezd kuncogni.
- Azt mondja, hogy végre lesz valaki, aki segít neki megtréfálni Sebet! Vagyis hát azt mondta, hogy azt a tyúkanyót, aki a lovasának hívja magát! - fordít. Hehe, azt hiszem, Lando jóban lesz vele! De mondjuk egy kis viccelődésben én is benne vagyok!
Seb a szemét forgatja Whiro utolsó mondatánál.
- Na jó. Kitaláltunk nektek egy kincskeresést, és ez itt az első állomás. - mutat körbe Lewis a tisztáson. - Itt az lesz a feladat, hogy megszerezzétek Whirotól a térképet. Amikor háttal áll, akkor mozoghattok, de ha megfordul, meg kell merevednetek. Ez mindenkire vonatkozik. - néz végig a sárkányainkon. Whiro közbeszól, és Tarasque megint kuncogni kezd.
- Azt mondja, hogy ha megmozdulunk, megsüt minket ebédre!
- Naaa, Whiro, ne ijesztgesd őket! - pirít rá Seb, de reménytelen a helyzet.
- Szóval, ha valaki megmozdul, mindenkinek vissza kell mennie a kezdővonalra, ami ez a kötél. - megy Lewis a tisztás egyik széléhez, ahol tényleg fekszik egy kötél a fűben.
- Mindenkinek tiszták a szabályok? - néz körül Seb. Bólogatunk. - Whiro, neked is? Nem sütünk meg senkit, nem ijesztgetjük a kisebbeket, rendben? - fordul a sárkányához. Whiro ártatlan képpel bólogat.
- Na, akkor mi már itt se vagyunk! - mondja Lewis, és eltűnnek az erdőben.
- Most akkor mit csináljunk? - kérdezi Lando.
- Hát gondolom próbáljuk megszerezni a térképet, - válaszolja Charles. Ebben a pillanatban az eddig háttal álló Whiro megfordul.
- Megmozdultatok, mindenki menjen vissza a kötélhez! - tolmácsolják a sárkányaink a mondanivalóját.
Visszasétálunk a kötélhez, és újrapróbálkozunk. Tarasque kimászik a kapucnimból a fejemre, és elkezd pózolni. Abban a pillanatban Whiro hátranéz, de Tarasque-nak sikerül megmerevedni. Úgy nézhet ki, mint valami fura lovagi sisakdísz, hallom magam mögül, ahogy Lando próbálja visszafojtani a nevetést.
Folytatjuk a sétát. Tarasque továbbra is a fejemen ül, és egyszer megcsúszik. Sajnos Whiro pont erre néz, amikor elkapom, így vissza kell mennünk a kezdővonalhoz.
Másodszorra sikerül eljutnunk a térképig, és Max be is gyűjti. Whiro mond valamit.
- Vissza is kell vinnünk ugyanígy! Át lehet adni másoknak, de ha leesik a földre vagy megmozdul, akinél van, akkor újra kell kezdeni az egészet! - mondja Tarasque.
Lassan visszaaraszolunk, továbbra is Whiro felé nézve. Charles először megfordul, hogy lássa, merre megy, de így meg Whirot nem látja, úgyhogy hamar visszafordul.
Ez az! Sikerült visszajutnunk! Lando és Helios Alexszel és Neptune-nal karöltve örömtáncot járnak. Whiro küld egy tűzcsóvát az ég felé, és elrepül. Búcsúzóul kiált valamit, amit a sárkányaink "viszlát és sok sikert"-nek fordítanak.
Összegyűlünk, és elkezdjük böngészni a térképet. Eszembe jut, amikor az Ördögöknél az üzeneteket olvastuk. Végül megegyezünk, hogy melyik kis ösvényen kell mennünk, és elindulunk.
Az ösvény kanyarog a fák alatt, néha csak a következő egy métert látjuk. Néha elágazáshoz érkezünk, akkor megtárgyaljuk a dolgokat.
Egy hirtelen kanyar után egy tisztásra érkezünk, ahol egy nagy, ősöreg tölgyfa áll. Legalábbis azt hiszem, tölgyfa, azok szoktak nagyok és ősöregek lenni.
Megnézzük a térképet, hogy most merre. Egyszer csak ágropogást és csörrenéseket hallunk. Mindannyian felnézünk, és körbepillantunk a tisztás széle mentén.
A bokrok közül Ördögök jönnek elő kivont karddal a kezükben.
Sziasztok!
Tudom, rég volt rész, de nem igazán jött az ihlet, szóval bocsi.
Köszönöm, hogy a ritka részek ellenére is olvassátok, tényleg sokat jelent!❤
Vadonjaro13
YOU ARE READING
A Sárkányok Földje
AdventureHat fiatal F1-es versenyző csapdába esik egy liftben. Mialatt visszajutnak, rájönnek, hogy a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. ⚠️Nem valós történet (lehet, hogy a szereplők amúgy nem így viselkednének)⚠️ Részlet a könyvből: Charles Leclerc *...